Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bon, wie wilt vanavond nog es proberen om met aantal mensen samen online te geraken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
      bon, wie wilt vanavond nog es proberen om met aantal mensen samen online te geraken ?

aanwezig, om hoe laat?

Comment

• Daarnet een beetje aan't cruisen geweest met mijn Murcielagootje en wat zie ik plots in de verte
        Een appelblauwzeegroene schijn zie ik door de bomen flitsen, ik meteen van 5de naar 2de teruggeschakeld en volle vitesse erachteraan en jawel, het was een zusje

Erop, en erover

Madam was niet verlegen om op de gas te duwen, de snelheden liepen geregeld op tot boven de 300 km/h!

Pulling a wannes
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Maar met hoge kruissnelheden en druk verkeer loop je wel eens tegen de lamp, ook hier bijna een wannes uitgehaald

Maar dan halen we een Benny uit en gebruiken we de 4x4 van de Murcie, offroad en weg!
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Pulling a wannes

Heerlijke uitspraak

Comment

• Nog verslagjes!
              Echt leuk om te lezen
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Nu blijkt dat m'n grafische kaart niet sterk genoeg is, ik heb een radeon 9800xxl 128mb, maar je hebt een 256mb nodig is er misschien een manier om het spel toch nog te laten werken, met bv updates vd kaart ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                  Nu blijkt dat m'n grafische kaart niet sterk genoeg is, ik heb een radeon 9800xxl 128mb, maar je hebt een 256mb nodig is er misschien een manier om het spel toch nog te laten werken, met bv updates vd kaart ofzo?
                  Je kan je drivers eens proberen te updaten, maar echt veel gaat dat niet uithalen, nieuw kaartje is de optie, als je processor het aankaan natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                    Nog verslagjes!
                    Echt leuk om te lezen
                    Er zullen er wel volgen nog
                    Heb nog veel te veel leuke autootjes

Comment

• Kan ik het spel met mijn Ati X600 draaien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                        Kan ik het spel met mijn Ati X600 draaien?
                        compatability lists staan online, mss daar es checken ?

Comment

• Wanneeer komt de pleestation versie uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                            Wanneeer komt de pleestation versie uit?
                            16 Maart .
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Komt er ook een ps3 versie uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                Voor de PS2 mensen, op het officiele Atari-TDU-PS2 forum staat een lijst met de aanwezige auto's, direct valt op: ontbrekende merken: FERRARI en MASERATI en ALLE MOTOREN.
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• we mogen al blij zijn dat er een ps2 is

Comment

• Nog 4 dagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                      Nog 4 dagen
                                      Ik wacht tot na de examens...
                                      Het is het beste zo...
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Damn...

Ik daarjuist tijdens het eten:

"Pfft...zou ik voor één keer 'ns geld van m'n rekening mogen halen voor een computer spel ?"

(zit momenteel krap bij kas, maar'k wil het echt graag)

Antwoord: "Ach, waarom geven we de kinderen eens niet een extraatje ?"

(gebeurt hiet anders zogoed als nooit )
                                        ...dat gecombineerd met slechts 2 examens...

Dus als er mensen zijn die eind volgende week (of toch zeker voor de Paasvakantie zal'k het hebben denk ik) eens willen racen...

Btw, 't zal toch wel op dit systeem draaien zeker:

Windows XP (binnenkort Vista)
                                        1 giga RAM
                                        512 MB videokaart
                                        processor van 4600 ofzoiets

Zalig gewoon...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                          Je mot maar een dikke PC kopen of xdoos 360!

Nuja, die ferrari's zou ik toch niet missen
                                          En de motoren zijn om zeeziek van te worden

(hoewel ik moet toegeven dat ik me een 288GTO heb gereserveerd, hopelijk is het geen rode, anders kan ik weer geld aan de spuiter gaan geven )

Comment

Working...
                                          X