Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=73478
    There's some roadside pop-up, but not as much as you might think, and the only glaringly obvious concession to the smaller processor power is the absence of vehicle damage. On the 360, colliding with civilian cars would shunt and buckle their chassis, scattering debris across the street. Here, they just ricochet off you, like big car-shaped boxes, before continuing on their merry way. It looks undeniably strange, but is an understandable sacrifice given how much game has to be served up on the fly.
    hmm, minder auto's en geen damage, maar wel een online mode, iets dat ik toch niet gebruik, noch gebruiken kan... 'k begin te twijfelen of ik het wel ga kopen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Nee, dat ding moet je winnen met zo'n grote race van 200km ofzo... dus euh, dat gaat nog ff duren eer ik daar zin voor heb
      Of je kan er eentje tweedehands kopen.

Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
      neuh, 'k heb die online gekocht voor nog geen 200.000 creds
      zal morgen es zien voor wat screens
      Lol, ik heb er 50.000 voor gegeven, ik dacht al dat het een koopje was

Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
      hmm, minder auto's en geen damage, maar wel een online mode, iets dat ik toch niet gebruik, noch gebruiken kan... 'k begin te twijfelen of ik het wel ga kopen...
      Geloof me, je wil echt geen damage aan je eigen wagen, dat zou je nogal wat centen kosten. Met al dat traag volk op de baan (maximum 130) heb je snel een accident(je).

Comment

• Ik kan niet meer rijden! Sinds gisteravond blijft het spel op 'saving' staan als ik mijn huis wil verlaten.
        Dan mag ik leukweg de pc rebooten.

Comment

• is het doenbaar om met een keyboard te spelen, of moet je echt een stuurtje hebben?
          Natuurlijk zal het wel leuker zijn met stuur, maar daar heb ik geen geld voor momenteel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
            is het doenbaar om met een keyboard te spelen, of moet je echt een stuurtje hebben?
            Natuurlijk zal het wel leuker zijn met stuur, maar daar heb ik geen geld voor momenteel.
            Ik speel met klavier. Het is speelbaar maar je kan enkel gas geven of remmen. En manueel schakelen is ook moeilijker dan met stuur. Met een stuur kun je cruisen, met een klavier kan je enkel als een zot rijden.
            Eigenlijk heb ik wel een stuur, ik ben te lui om het te installeren. En 't spel werkt toch niet meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
              Ik speel met klavier. Het is speelbaar maar je kan enkel gas geven of remmen. En manueel schakelen is ook moeilijker dan met stuur. Met een stuur kun je cruisen, met een klavier kan je enkel als een zot rijden.
              Eigenlijk heb ik wel een stuur, ik ben te lui om het te installeren. En 't spel werkt toch niet meer
              mja, ik zal me toch wel is zo een stuurtje aanschaffen...cruisen wil ik doen

Comment

Lol, ik heb er 50.000 voor gegeven, ik dacht al dat het een koopje was
                Dat was gisteren, vandaag al verkocht, k heb er een huisje aan overgehouden. C8 aangeschaft aan 50.000 en verkocht voor 5x die prijs. En doordat ie zo vlug weg is heb ik blijkbaar zelfs te weinig gevraagd.

Maar da klote spel wil niet meer draaien, ik kan niet meer uit mijn huis. Dan blijft het hangen.

Comment

• WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOW I'm driving my ALFA GT . Supersweet spel en ik kan alle graphisch gedoe op zijn max zetten

Zonet een ambetant wicht moeten vervoeren, na den 10de keer toch gelukt binnen de tijd en zonder brokken

Owja, ik ben nen neger in nen pekzwarte alfa

Comment

• Ik heb een rode GT, wel nie online omdat het spel weigert te werken!!!!!!!

Comment

Ik heb een rode GT, wel nie online omdat het spel weigert te werken!!!!!!!
                      ik reed daarjuist ook in een rode...ENZOOOOOOOOOOOOOO
                      Wel tegen 270 los op nen flik gevlamt

Wat een zalig spel, maar toch iets te arcade dan ik dacht. Hoe pink je trouwens of doe je je raampje open? vind dat nergens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                        ik reed daarjuist ook in een rode...ENZOOOOOOOOOOOOOO
                        Wel tegen 270 los op nen flik gevlamt

Wat een zalig spel, maar toch iets te arcade dan ik dacht. Hoe pink je trouwens of doe je je raampje open? vind dat nergens
                        pinken weet'k ook nog niet

raampje open en dicht doen is W

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                          pinken weet'k ook nog niet

raampje open en dicht doen is W
                          bedankt!

Comment

Ik kan niet meer rijden! Sinds gisteravond blijft het spel op 'saving' staan als ik mijn huis wil verlaten.
                            Dan mag ik leukweg de pc rebooten.
                            Heb ik ook al vaak gehad dat 'ie tijdens het saven doodleuk blijft hangen

Comment

Geloof me, je wil echt geen damage aan je eigen wagen, dat zou je nogal wat centen kosten. Met al dat traag volk op de baan (maximum 130) heb je snel een accident(je).
                              en toch, realisme doet't beter voor me dan een arcadegevoel

ook nog steeds m'n grootste struikelpunt bij GT4

Comment

Lees ik dat goed ?
                                Niet kunnen sturen ?
                                Dus je kan niet bepalen of je naar links of rechts gaat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                  Lees ik dat goed ?
                                  Niet kunnen sturen ?
                                  Dus je kan niet bepalen of je naar links of rechts gaat ?
                                  Nenee Tuurlijk kan je ook sturen met de pijltjes... Het is gewoon vele leuker met een stuurtje!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                    Nenee Tuurlijk kan je ook sturen met de pijltjes... Het is gewoon vele leuker met een stuurtje!!
                                    inderdaad en die gasdosering lijkt mij ook veel interessanter. Nu is het altijd lift off (like I mind )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                      Ja, ik dacht al...

Ik wil wel een stuurtje, maar ook geen geld voor, plus, ze zien dat hier niet zitten...
                                      Anders kan je idd gewoon lekker cruisen.

Comment

• Het sturen is niet zo heel anders met klavier dan met stuur, alleen kan je ook beter doseren doordat een stuur analoog is en een klavier digitaal. Bij een klavier kan je enkel een 1 of een 0 krijgen, bij een stuur heb je veel meer mogelijkheden. Dus niet enkel aan of uit.

Comment

• Ze zullen hier wel al ergens staan, maar heb geen zin om heel topic te doorbladeren. Maar wat zijn de minimumvereisten voor je pc om het spel te kunnen draaien?

Ben nooit zeker of m'n pc dat kan spelen als'k een spelleke koop
                                          1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Working...
                                          X