Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben naar Aalst gereden bij Game Mania. Had beter even gebeld, zo kon ik evengoed horen dat ze het niet meer hebben, maar dat er morgen nieuwe lading binnen komt
Iemand een idee of je tdu (ps2) kan spelen met een ps1-controller. Mijn ps2 controller is nl. kapot en met de ps1 controller kan ik sommige spellen spelen en sommigen dan weer niet.
dat klopt op een PS1 controller is de 'x' knop bijvoorbeeld enkel een 1 of een 0: je geeft gas of je geeft geen gas. Op een PS2 controller is dit weggewerkt en kan je geleidelijkaan gas geven, zacht, hard, volledig, geen ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Alex waar heb je hem gekocht? in de fnac staat ie rond de 40€ voor PS2
In de Bart Smit. Kost normaal 29,95 maar vorige week ben ik gaan reclameren dat ze het altijd maar uitstelden en ik heb een bon van 5€ gekregen
maar ik kan het pas morgenavond spelen, grrrrrrrrr !!! tligt hier voor mijn neus en ik ben er continu door afgeleid .. heb al tien keer het boekske gelezen
bij deze dit topic nog eens UPpen, i want screenshots
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Eerlijk gezegd, na 3 dagen is het niet zo tof meer . Alléja toch de offline modus. Ik begin me te irriteren aan die mega lange opdrachten waarbij ik sommige 10 keer moet doen eer het me lukt
Comment