Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
    Kheb op 2 avonden toch al een uur 5 gespeeld
    Ach ja!...Het is weekend
    Morgen moet ik toch langst Shopping...
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• zeker en vast stuur installeren, moest ge er 1 hebben... dubbel zoveel phun

Comment

• Heb het spel nu ook voor de pc.

Maar buiten wat rondrijden en racekes doen is er niet veel aan? Of ben ik te ongeduldig?

Hoe werkt dat met het online gaan? Zodat je anderen ziet rijden?
        1982 BMW E28 528i
        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Die negatieve commentaar op de ps2 versie komt gewoon omdat we nu beter gewoon zijn. als TDU (ps2) 2jaar geleden uit was gekomen was er geen reden tot klagen denk ik.

Comment

• Heb enkele video'tjes bekeken op youtube en 't ziet er toch echt wel vet uit. Wanneer komt het uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
              Heb enkele video'tjes bekeken op youtube en 't ziet er toch echt wel vet uit. Wanneer komt het uit?
              Tis er al pipo

Comment

Tis er al pipo
                goed nieuws... ZEER GOED NIEUWS

Oeveel kost pc versie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                  goed nieuws... ZEER GOED NIEUWS

Oeveel kost pc versie?
                  Iets van een 40 euro

Comment

Iets van een 40 euro
                    owkeykes!! dat is wel zeer goed nieuws ja!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                      dat is een feit

het eiland is wel IMMENS groot
                      daarnet een halfuur aan een stuk gereden, topsnelheid met alfa GT 3.2 (160 mph) en ik had één zijde van het eiland afgereden
                      Er is een opdracht dat ik al een tijdje ontwijk: een chrono raceke van 69km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                        km of miles ?
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• verdorie, nu moet ik weer dat spel gaan spelen

dag
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Mensen ben weer terug van vakantie.. De pc's in het hotel blokten alle het forum..dus twee weken afwezig geweest. Ik wil heel graag het spel kopen, voor de PS2 maar ben nu lichtelijk confused door de gemengde reacties op het spel voor deze console. Wat raden jullie aan..ps2 of pc?? Ik wil het graag in Belgie kopen vanmiddag.. Weet iemand of ze het hebben in de M2 in Maasmechelen? Meen me te herinneren dat ze daar een Game Mania hebben..of ben ik fout?
                            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• PC natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                Mensen ben weer terug van vakantie.. De pc's in het hotel blokten alle het forum..dus twee weken afwezig geweest. Ik wil heel graag het spel kopen, voor de PS2 maar ben nu lichtelijk confused door de gemengde reacties op het spel voor deze console. Wat raden jullie aan..ps2 of pc?? Ik wil het graag in Belgie kopen vanmiddag.. Weet iemand of ze het hebben in de M2 in Maasmechelen? Meen me te herinneren dat ze daar een Game Mania hebben..of ben ik fout?
                                in de game mania is de pc versie maar liefst 10€ duurder dan in den bart smit
                                pc versie heeft meer 'goodies' en 't ziet er beter uit.. alles hangt beetje af van hoe sterk uw pc net is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                                  pc versie heeft meer 'goodies' en 't ziet er beter uit.. alles hangt beetje af van hoe sterk uw pc net is...

het is al een paar dagen geleden dat ik dit spel nog gespeeld heb ze

Kzal t'avond nog wel eens online gaan cruisen

Ben aant wachten op men 288 GTO

Comment

• ik las op TDU forum dat je op ps2 niet manueel kan schakelen, is dat waar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten

Welke goodies zoal? Ik heb geen echte kennis van mijn pc capaciteiten...ik weet dat het een 256mb video heeft, en een 3.0ghz pentium 4 is. Das alles wat ik erover weet... Ik heb geen racestuur...vandaar dat ik dacht dat de ps2 besturing mssn wat realistischer is??
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Ligt er trouwens een Bart Smit in Maasmechelen??
                                        sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                          Da's de 3de langste race.
                                          De "millionairs challenge" en de "tour of the island" zijn beiden om en bij de 180km lang

Comment

Working...
                                          X