Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
    Ligt er trouwens een Bart Smit in Maasmechelen??
    PC/xdoos360 versie heeft moto's + ferarri/maserati
    er zijn naar't schijnt ook verschillen met de tellers rpm/snelheidsmeter, daar wetek het fijne ni van...

videokaarten vanaf de ati radeon 9800pro en de GF6600 zijn ondersteund, maar moeten wel 256MB geheugen aan boord hebben, anders werkt het niet :/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
      PC/xdoos360 versie heeft moto's + ferarri/maserati
      er zijn naar't schijnt ook verschillen met de tellers rpm/snelheidsmeter, daar wetek het fijne ni van...

videokaarten vanaf de ati radeon 9800pro en de GF6600 zijn ondersteund, maar moeten wel 256MB geheugen aan boord hebben, anders werkt het niet :/
      Heb het nagekeken. Het is een Ati Radeon 9600 met 256 mb. Is dat een probleem?
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
        Ligt er trouwens een Bart Smit in Maasmechelen??
        Nope, maar wel in de Mikado in Beek als ik me niet vergis

Comment

• Reynaerde, denk jij dat mijn pc dit spel aankan??
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• I found this system requirements:
            System Requirements
            Windows XP, Windows 2000, Windows XP 64-bit, Windows Vista
            512MB System RAM
            2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
            128MB Direct3D compatible video card Supporting DirectX 9.0
            DirectX 9.0c Driver
            DirectX 8.1 compatible sound card

Supported Video Card Chipsets:
            ATI X1900 series
            ATI X1800 series
            ATI X1600 series
            ATI X1300 series
            ATI X850 series
            ATI x800 series
            ATI x700 series
            ATI x600 series
            ATI Radeon 9800 series
            ATI Radeon 9700 series
            ATI Radeon 9600 series
            ATI Radeon 9500 series
            NVIDIA GeForce 7800 series
            NVIDIA GeForce 6800 series
            NVIDIA GeForce 6600 series
            NVIDIA GeForce 6200 series
            NVIDIA GeForce FX series

komt vanop het officiele atari forum...

Comment

• Geen idee, ik ken niet zo erg veel van ati kaarten
              Zo'n radeon 9600 is ondersteund, maar een 9800 wordt aangeraden, of 'ie daardoor wel of niet gaat werken... geen idee
              Je moet toch ook wel minstens 1 GB ram hebben denk ik, anders wordt het een ramp

Ik denk dus dat 'ie het aankan, mss niet met alles op max, maar het zou toch speelbaar moeten zijn

Dus om je vraag over PS2/PC ook maar ineens te beantwoorden: in jouw geval zeer zeker de PC versie

Heb je een stuur of controller voor pc?
              Wil je online gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                Da's de 3de langste race.
                De "millionairs challenge" en de "tour of the island" zijn beiden om en bij de 180km lang

Fak seg...Ik heb al geen goesting om die 69 te doen
                Of misschien tegen dan dat ik mijn pagani heb, maar nu is het wat te kostelijk. Net een murcielago gekocht

Comment

• Dit game kan gespeeld worden met Logitech Pro Feedback wheel veronderstel ik?

Comment

• geen stuurwielen omdat de ps2 versie rechtstreeks gekopierd is van de psp en daar is dat niet nodig. zo heb ik het gelezen op het tdu forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      geen stuurwielen omdat de ps2 versie rechtstreeks gekopierd is van de psp en daar is dat niet nodig. zo heb ik het gelezen op het tdu forum.
                      maja, op pc? Als ik het koop, ist voor pc é

Comment

• Op PC uiteraard wel

Comment

• ik heb nu 250.000 credits en rij nog altijd met die pokke-alfa GT 3.2 rond, wel al getuned naar 290pk ... maar ik wil iets anders deftigs

Dacht eerst van een Viper SRT10 Coupé te kopen maar toen dacht ik aan de Lambo's

wat zouden jullie kopen met 250k ?

Op 100.000MP heb ik ook een Shelby Cobra GT500 gekregen maar dat prul hoef ik niet, kan je dat ergens verkopen voor schandalig veel $$$$$$$$$$$$$$$ ?
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                            ik heb nu 250.000 credits en rij nog altijd met die pokke-alfa GT 3.2 rond, wel al getuned naar 290pk ... maar ik wil iets anders deftigs

Dacht eerst van een Viper SRT10 Coupé te kopen maar toen dacht ik aan de Lambo's

Op 100.000MP heb ik ook een Shelby Cobra GT500 gekregen maar dat prul hoef ik niet, kan je dat ergens verkopen voor schandalig veel $$$$$$$$$$$$$$$ ?
                            tuurlijk
                            zet het te koop online he :d
                            kheb al 2 saleen twin turbo's verkocht voor 800.000 $ elk

Ik zou met 250k een gallardo of ferrari kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                              Ferrari kopen
                              Is jammer genoeg niet mogelijk via PS2
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

ik heb nu 250.000 credits en rij nog altijd met die pokke-alfa GT 3.2 rond, wel al getuned naar 290pk ... maar ik wil iets anders deftigs

Geile sound wel, die Mustang Een Noble GTO 3-R (of zoiets) is wel heel snel en als je dat dan nog es tunet is 'ie echt supersnel.

Comment

• yihaa, kheb net men Ferrari 288 GTO in ontvangst mogen nemen

pic in bijlage
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik wil ook Ferrari's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                                      tuurlijk
                                      zet het te koop online he :d
                                      kheb al 2 saleen twin turbo's verkocht voor 800.000 $ elk

Ik zou met 250k een gallardo of ferrari kopen
                                      Ik kan niet online met mijn PS2 .. en Ferrari heb ik niet

@ F430: thx voor de Noble-tip .. dadelijk eens proefrijden

heb vanmorgen gereden met zo'n VW Nardo, amai SUPER auto !!!

Wat ik me afvraag: ik hoorde hier van die missions waarin je een auto zonder brokken ergens moet afleveren. Zitten die ook in de PS2-versie ? want tot nu toe ben ik er nog geen tegengekomen

en zijn er trucs om wat sneller geld te verdienen ? Af en toe kom ik eens een timetrial tegen waarin je 20.000 kan verdienen maar ik zie het graag sneller binnenvloeien ...
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Wat ik me afvraag: ik hoorde hier van die missions waarin je een auto zonder brokken ergens moet afleveren. Zitten die ook in de PS2-versie ? want tot nu toe ben ik er nog geen tegengekomen
                                        Ik vrees van niet

Comment

• Fille ==> Koenisegg C8s
                                          Neo ==> TVR

Samen aant cruisen tegen variable snelheden

Comment

Working...
                                          X