Oorspronkelijk geplaatst door Fille
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenWanneer/hoe krijg je die in ontvangst? (pc-versie).
Als je ziet dat de wagen die je wil Out of stock is kun je hem al reserveren
En dan laat TDU news je via message weten wanneer je auto binnen is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenik heb nu 250.000 credits en rij nog altijd met die pokke-alfa GT 3.2 rond, wel al getuned naar 290pk ... maar ik wil iets anders deftigs
Dacht eerst van een Viper SRT10 Coupé te kopen maar toen dacht ik aan de Lambo's
wat zouden jullie kopen met 250k ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk BerichtenFille ==> Koenisegg C8s
Neo ==> TVR
Samen aant cruisen tegen variable snelheden
MAN MAN ... ALS GE DEZE GRAPHICS VERGELIJKT MET PS2
SORRY CAPS STOND NOG AAN1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenAlex, kan je mss een klein verslagje plaatsen?
Met de plus en minpunten van het spel?
En mss enkel pics?
Ik ben je dankbaar!
de grootte van de stad is gewoon ENORM. Ik denk dat je het makkelijk kunt vergelijken qua grootte met een tweetal provincies. Ik ben vandaag gaan kijken om een Viper te kopen en dat was 36 miles weg, een klein stukje op de kaart. Ik heb er ongeveer een halfuur (echte tijd) over gereden tis gewoon absurd groot
eenmaal je vertrouwd bent met het rijgedrag vallen de auto's goed te besturen. je voelt duidelijk verschil tussen voorwielaandrijving en achterwielaandrijving bvb
het geluid valt best mee qua kwaliteit
de graphics zijn zo-zo (zeker in vgl met pc versie) maar ze zijn nog een stuk beter dan bvb GTA San Andreas
voor de rest kan ik niet veel zeggen ... foto's kan ik niet nemen he, ik heb de ps2 versie
nu ben ik weg, nog wa gaan spelen dag
+++++++++
vrij grote keuze aan auto's
overdreven uitgebreid
'cockpit' view
-----------
graphics
te uitgebreid ?
dikwijls vrij moeilijke races1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenwat zouden jullie kopen met 250k ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDe Gallardo is een droom om mee te rijden, echt...
Heb proefgereden met een Ford GT, Viper SRT10, Gallardo en CLK DTM ...
*tromgeroffel*
Ik vond dat de Gallardo er het beste uit kwam, heb die gekocht
Orancio Borealis met zwarte velgen
1 probleem
de GPS stuurde mij naar de volgende challenge en ik wou die doen, maar je kon enkel deelnemen met een E klasse wagen ... dus ik verander naar de Kalfa GT ... waar is die gallardo nu naartoe ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtende GPS stuurde mij naar de volgende challenge en ik wou die doen, maar je kon enkel deelnemen met een E klasse wagen ... dus ik verander naar de Kalfa GT ... waar is die gallardo nu naartoe ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenHeb proefgereden met een Ford GT, Viper SRT10, Gallardo en CLK DTM ...
*tromgeroffel*
Ik vond dat de Gallardo er het beste uit kwam, heb die gekocht
Orancio Borealis met zwarte velgen
1 probleem
de GPS stuurde mij naar de volgende challenge en ik wou die doen, maar je kon enkel deelnemen met een E klasse wagen ... dus ik verander naar de Kalfa GT ... waar is die gallardo nu naartoe ?
Zo heb ik een probleem ... Ik vind m'n huis niet meer1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenZo heb ik een probleem ... Ik vind m'n huis niet meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenDan zit er maar één ding op: Spel herstarten (toch bij de pc-versie).1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenIn je garage
Zo heb ik een probleem ... Ik vind m'n huis niet meer1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenKomt je huis niet op de GPS te staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten'ie staat in de garage van je huis hé!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenOwkeetjes ! Bedankt daarvoor MAXIME !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenNormaal gezien wel, maar ik vind dat huis van mezelf ook bijna nooit.
Trouwens, je hoeft niet altijd je GPS in te stellen eh, keertje klikken erop en je springt er automatisch naar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenTrouwens, je hoeft niet altijd je GPS in te stellen eh, keertje klikken erop en je springt er automatisch naar
Comment
Comment