Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
    Heb proefgereden met een Ford GT, Viper SRT10, Gallardo en CLK DTM ...

*tromgeroffel*

Ik vond dat de Gallardo er het beste uit kwam, heb die gekocht
    Orancio Borealis met zwarte velgen
    Spyder of SE?

De SE is nog een stapje preciezer dan mijn Spyder, en dies al redelijk snedig

De GT is een bruut bakbeest, de Viper is als een moker in de handen van een houthakker dat je vol in je gezicht raakt en de CLK DTM is goed, maar niets meer...

Comment

• Iemand die online is en eens ergens wil afspreken?

Aan een of andere garage ofzo? Om eens te zien
      1982 BMW E28 528i
      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Ik heb nu zo goed als de offline mode uitgespeeld, sta op 88% in totaal, met zo'n 7 miljoen op de bank.
        Ik moet wel zeggen dat het nu redelijk ééntonig wordt. Online samen cruisen met teamspeak op is zalig, maar alleen is maar alleen vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
          Ik heb nu zo goed als de offline mode uitgespeeld, sta op 88% in totaal, met zo'n 7 miljoen op de bank.
          Ik moet wel zeggen dat het nu redelijk ééntonig wordt. Online samen cruisen met teamspeak op is zalig, maar alleen is maar alleen vind ik.
          Waar zit het verschil tussen offline en online. Loopt dat samen? Want ik zit blijkbaar altijd online nu Of zijn het gewoon die races op je map die offline zijn?
          1982 BMW E28 528i
          2013 BMW F31 318d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
            Waar zit het verschil tussen offline en online. Loopt dat samen? Want ik zit blijkbaar altijd online nu Of zijn het gewoon die races op je map die offline zijn?
            Als je op de kaart kijkt, zie je blauwe en bruin/gele iconen. De blauwe zijn offline, en de bruin/gele online.

Comment

Als je op de kaart kijkt, zie je blauwe en bruin/gele iconen. De blauwe zijn offline, en de bruin/gele online.
              Ah, ok

Kan het, dat als er bepaalde mensen in de buurt zijn, dat mijn geluid raar begint te doen?

Owjah, ik werd daarnet achtervolgd door een motorijder Paar keer op laatste moment straat in 'gesleerd' en hij keerde steeds terug en bleef volgen. Toen ben'k de Ferrari-garage binnengestapt
              1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                Ah, ok

Kan het, dat als er bepaalde mensen in de buurt zijn, dat mijn geluid raar begint te doen?

Owjah, ik werd daarnet achtervolgd door een motorijder Paar keer op laatste moment straat in 'gesleerd' en hij keerde steeds terug en bleef volgen. Toen ben'k de Ferrari-garage binnengestapt
                Ja, kan. Ik heb ook dat ik regelmatig gesprekken van andere rijders kan meeluisteren
                Ik had deze week ook een stalker die me volgde. Ik reed met een Espirit, en ik trok het kot eens open, en na een paar straten was ik em kwijt

Comment

Ja, kan. Ik heb ook dat ik regelmatig gesprekken van andere rijders kan meeluisteren
                  Ik had deze week ook een stalker die me volgde. Ik reed met een Espirit, en ik trok het kot eens open, en na een paar straten was ik em kwijt
                  Met een TT'ke is dat niet zo handig
                  1982 BMW E28 528i
                  2013 BMW F31 318d

Comment

• TDU met de G25 is zo cool trouwens.
                    Dat terugschakelen vind ik zo plezant om doen. "t is de eerste keer sinds GP2 dat ik aan right foot braking doe in een sim

Toch eens kijken of ik de techniek voor heel-toe onder de knie kan krijgen. (Vast niet trouwens :p)

Comment

• Kun je eigenlijk zelf pinken in TDU? En kan je de lichten van de wagen permanent laten branden?

Zoja hoe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        Kun je eigenlijk zelf pinken in TDU? En kan je de lichten van de wagen permanent laten branden?

Zoja hoe?
                        Gaat niet denk ik.

Is wel spijtig!

Comment

• Bij de ps2-versie, dat geluid van die Gallardo is echt käk
                          Voor de rest ist echt een verslavend spel..

Comment

• Wtf, tijdens de onlinemodus kwam er ineens een 2 te staan naast het ventje (bij u gps) en sprak ineens een duitser mijn naam, wat is hier de bedoeling van???

Comment

• LOL, ik met m'n TT samen met een moto en een F430 alledrie uit de bocht. Allemaal wat verkeerd ingeschat
                              1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

Comment

• voor de mensen die nog screens wouden van de alfa 8c..
                                'k heb de rest er dan ook maar bijgezwierd
                                burnoutje met F430

die alfa, da's dé driftcar...

and on he goes
                                Last edited by ; 17/03/2007, 23:56.

Comment

• GranSport = retegeil!

draaie slet, draaie

ja hoor, ik respecteer de rij & rust tijden
                                  Last edited by ; 18/03/2007, 00:01.

Comment

• gaat goed, powersliden iets minder
                                    Last edited by ; 17/03/2007, 23:58.

Comment

• Danku voor de pics van de 8C

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                        Wtf, tijdens de onlinemodus kwam er ineens een 2 te staan naast het ventje (bij u gps) en sprak ineens een duitser mijn naam, wat is hier de bedoeling van???

Hé?

Comment

• Sprak? Zoals in echt praten ofwa?

Comment

Working...
                                          X