Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenSpyder of SE?
De SE is nog een stapje preciezer dan mijn Spyder, en dies al redelijk snedig
De GT is een bruut bakbeest, de Viper is als een moker in de handen van een houthakker dat je vol in je gezicht raakt en de CLK DTM is goed, maar niets meer...
GT vind ik traag en log
Viper heeft mottig weggedrag
CLK DTM klinkt vet, was mijn tweede keuze geweest1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenEn kan je de lichten van de wagen permanent laten branden?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtengewoon, gallardo coupé .. is dat een SE ? niet op gelet ..
GT vind ik traag en log
Viper heeft mottig weggedrag
CLK DTM klinkt vet, was mijn tweede keuze geweest
Ik heb trouwens een Cadillac XLR-V gekregen en een Gallardo coupé gekocht, een witte.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenJa, die sprak ineens mijn naam uit... ik reageerde niet, omdat ik niet wist wat ik moest doen, daarna zei hij nog iets dat ik niet begreep en dan reed 'ie weg...
Ik had dat vandaag ook nog, ik kwam bij een groepje en vroeg instant challenge, en toen ving ik hun gesprekken op
Hopelijk wordt dat gefixt in de patch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenSE kan je niet krijgen bij de PS2-versie.
Ik heb trouwens een Cadillac XLR-V gekregen en een Gallardo coupé gekocht, een witte.
hoeveel masterpoints heeft iedereen hier al ?
Ik zit nu op 140.000 punten
152.000 credits
en 8% complete denk ik1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenhoezo 'gekregen'
152.000 credits
en 8% complete denk ik
6000033 credits
86% complete
Comment
-
Ik ben het net terug opnieuw aant spelen...
Ik zit "al" op 3% (amateur-level) en heb 161.140 credits en rij met een A3. Nu, al deze race'jes gingen zeer vlot, nu dat ik op amateurlevel zit kan ik plots niet meer volgen met mijn A3... Koop ik best iets anders? Of tune ik hem? Zo ja, waar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenGeen idee, ik ken niet zo erg veel van ati kaarten
Zo'n radeon 9600 is ondersteund, maar een 9800 wordt aangeraden, of 'ie daardoor wel of niet gaat werken... geen idee
Je moet toch ook wel minstens 1 GB ram hebben denk ik, anders wordt het een ramp
Ik denk dus dat 'ie het aankan, mss niet met alles op max, maar het zou toch speelbaar moeten zijn
Dus om je vraag over PS2/PC ook maar ineens te beantwoorden: in jouw geval zeer zeker de PC versie
Heb je een stuur of controller voor pc?
Wil je online gaan?
@Alex...ik wist helemaal niet dat je de wagens ook kunt proefrijden, hoe doe je dit??sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenhoezo 'gekregen'
152.000 credits
en 8% complete denk ik
Ik zit op iets van een 100.000 punten, 16000 credits en 4 à 5 % complete.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten@Alex...ik wist helemaal niet dat je de wagens ook kunt proefrijden, hoe doe je dit??1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Ik kan mijne PS2 versie vandaag (laatste dag) nog ruilen tegen de pc versie... Wie weet mij te overtuigen met wat mooie foto's En mssn enkele wagens die in de PS2 versie niet voorkomen. Ik hoor mensen hier vaker zeggen dat ze moeten wachten op een bestelde wagen, bij de PS2 versie kun je de wagen zo meenemen Niet echt realistisch. Wie weet mij te overtuigen?sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenIk kan mijne PS2 versie vandaag (laatste dag) nog ruilen tegen de pc versie... Wie weet mij te overtuigen met wat mooie foto's En mssn enkele wagens die in de PS2 versie niet voorkomen. Ik hoor mensen hier vaker zeggen dat ze moeten wachten op een bestelde wagen, bij de PS2 versie kun je de wagen zo meenemen Niet echt realistisch. Wie weet mij te overtuigen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenIk kan mijne PS2 versie vandaag (laatste dag) nog ruilen tegen de pc versie... Wie weet mij te overtuigen met wat mooie foto's En mssn enkele wagens die in de PS2 versie niet voorkomen. Ik hoor mensen hier vaker zeggen dat ze moeten wachten op een bestelde wagen, bij de PS2 versie kun je de wagen zo meenemen Niet echt realistisch. Wie weet mij te overtuigen?
Comment
-
genoeg redenen om nog om te wisselen..
go figure
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenPC is veel beter als PS2!!! Bij mij kan alles op FULL details en het ziet er zot uit! Dat van die auto's bestellen is enkel voor oldies die niet altijd beschikbaar zijn . De ferrari's komen al niet in de ps2 denk ik, van de rest weet ik het niet. Mij lijkt me PC veel beter dan PS2
veel mensen hebben last van enorme framedrops omwille van't stuur... logisch ergens, aangezien de force-feedback moet berekend worden, en dat is wel redelijk zwaar
ik speel ook op 1280x1024 met alles op max, behalve dat m'n kaartje geen HDR aankan... tegen 50 fps, met een minimum van 30 ofzo.. maar van zodra ik het stuurtje bovenhaal, mag ik m'n resolutie naar beneden halen..
ook schijnen er veel meer problemen te zijn met de kaartjes van Nvidia, vraag met niet hoe het zit, kan het niet uitleggen.. maar tis gewoon zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenMaxime, stuur jij gewoon met het keyboard, of gebruik je een stuurwiel??
Comment
-
Het probleem dat ik heb is een gekend, Nvidia kaarten komen niet goed overeen met TDU.
Vrijdag deze meel gekregen van de (zeer snelle en vriendelijke) klantendienst bij Atari.
I forgot to mention that we are aware of issues with Nvidia cards and Nvidia is also aware of the problem. We are working together to find a solution as soon as possible.
Comment
Comment