Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
    Maxime, stuur jij gewoon met het keyboard, of gebruik je een stuurwiel??
    Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    stuurtje! Waarom?
    Ik denk dat 'ie dat aan mij vroeg...

Ik rij met een stuur.
    Last edited by ; 19/03/2007, 17:06.

Comment

• het grootste probleem met het stuur, na de framedrops, is de rechtuitstand van het stuur... 'k moet het ongeveer 2-3° naar links houden om echt recht te rijden... op zich ni zoooo erg, maar wel mateloos irritant.. het stuur configureren lukt perfect, maar nergens de optie om het stuurwiel zelf te calibreren.. SuX0rr

't gaat trouwens over een Logitech Momo Racing..
      dus mensen met tips, oplossingen, weetikveelwat.. tell meh!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
        Het probleem dat ik heb is een gekend, Nvidia kaarten komen niet goed overeen met TDU.
        Vrijdag deze meel gekregen van de (zeer snelle en vriendelijke) klantendienst bij Atari.
        ja, ze proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden... ik hoop enkel voor jullie dat ze het spel moeten patchen, inplaats van nieuwe forceware's uit te brengen.. als het het 2e geval is, dan gaat ge nog effe kunnen wachten

Comment

• Inderdaad. Ik houd me nu bezig met autohandelaar spelen, ik koop als ik iets zie aan een leuke prijs en verkoop terug, ik krijg maar 4 auto's in mijn garage en kan er momenteel toch niet mee rijden.

Net nog enkele auto's gekocht, het pronkstuk is een Mercedes CLS 55 AMG (ne zwarte met 0.4 km). Prijs: $1000 Staat te koop aan 99000 voor de liefhebbers. Verder heb ik nog een s4 in de aanbieding voor 42000. Schone korting op de 55000 nieuwprijs imho.

Hopelijk raakt er vlug iets verkocht, mijn garage staat namelijk vol.

Comment

• Sledge, had jij geen G25?

In de betaversie kon ik mijn H-shifter niet gebruiken...

Werkt het nu wel? Ik heb het nog niet geprobeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
              Net nog enkele auto's gekocht, het pronkstuk is een Mercedes CLS 55 AMG (ne zwarte met 0.4 km). Prijs: $1000
              Ja, idd! Je ziet veel goedkope wagens te koop staan.

Comment

• Ik denk dat dat mensen zijn die proberen te sjoemelen, auto's van de ene account goedkoop verkopen aan een andere account. Maar als er daar toevallig een andere op stoot, ben je hem kwijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                  stuurtje! Waarom?
                  Nee ik vroeg het idd aan Maxime Sels.. Maar goed nu weet ik het van jullie beide
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                    Nee ik vroeg het idd aan Maxime Sels.. Maar goed nu weet ik het van jullie beide
                    Welk stuurtje heb je? Of ga je kopen?

Ik heb al een Logitech Momo Racing gehad en nu de G25, er zit wel een zeer groot verschil tussen maar de MOMO is ook al zeer goed hoor...

Comment

• Blijkbaar is er een website waar het profiel van de spelers staat, ik heb de 39 pagina's belgen doorlopen en deze herkend als aw'ers:

massy_be
                      *AW*Fille
                      MaximeSels

Wel nog even je profiel op de website online zetten, dan kunnen wel elkanders progress volgen. En als er nog AW'ers zijn, voeg je toe aan de lijst.

Comment

• Ik heb net een Koeningsegg online kunnen kopen, wel in een mottige kleur (paars-blauw) en 600+ km's op de teller voor 1000$ en ik heb hem net verkocht voor 600.000$+...

Me happy!
                        Last edited by ; 19/03/2007, 19:43.

Comment

• *edit*
                          Last edited by ; 19/03/2007, 20:00.

Comment

• Vraagje; 't zal wel niet zo zijn, maar betekent veel kilometers doen met de auto ook slijtage ?

Morgen ga'k een logitech stuur kopen, TDU volgt zeer binnenkort...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                              Vraagje; 't zal wel niet zo zijn, maar betekent veel kilometers doen met de auto ook slijtage ?

Morgen ga'k een logitech stuur kopen, TDU volgt zeer binnenkort...
                              km's betekent geen slijtage, jammer genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                Sledge, had jij geen G25?

In de betaversie kon ik mijn H-shifter niet gebruiken...

Werkt het nu wel? Ik heb het nog niet geprobeerd.
                                ja, werkt. Je moet gewoon even bij controls H-shifter aanvinken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                                  ja, werkt. Je moet gewoon even bij controls H-shifter aanvinken.
                                  Val je ook stil? Als je iets verkeerd doet tijdens het schakelen, zoals in GTR²?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                    Val je ook stil? Als je iets verkeerd doet tijdens het schakelen, zoals in GTR²?
                                    Al meer dan eens voorgehad ja

Comment

• Hoe zit het qua tuningmogelijkheden? En zijn die huizen cool?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                        Hoe zit het qua tuningmogelijkheden? En zijn die huizen cool?
                                        huizen lijken voor't merendeel op elkaar, allez qua binneninrichting toch

voor de rest zijn er 3 tuningniveau's..
                                        beetje zoals bij de tuners in't echt: stage 1 - 2 - 3
                                        aan't uiterlijk van uw wagen kunt ge bijna niks doen, behalve de paint kleur en de velgen.. maar ook de velgen is enorm beperkt
                                        het is trouwens niet het spel voor uitgebreide tuningmogelijkheden, daarvoor is er de NFS reeks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                          Hoe zit het qua tuningmogelijkheden? En zijn die huizen cool?
                                          In vergelijking met GT4 zijn de tuningmogelijkheden schaars. Je kan een level 1, 2 of 3 doen, en daar blijft het bij.

Huizen zijn best aardig, maar daar koop je het spel niet voor naar mijn mening.

Comment

Working...
                                          X