Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wat ook wel zalig is in TDU, is dat je online challenges kan doen in die "Diners"

gisteren ff snel 800.000 $ gewonnen om het snelheidsrecord van 432kmh te verbreken naar 434 kmh

Comment

• hoe ga je eigenlijk online met een PS2 ? is dat gewoon de netwerkkabel in je PS2 duwen en GO, of moet je daar teen of tander speciaals voor doen ?
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
        hoe ga je eigenlijk online met een PS2 ? is dat gewoon de netwerkkabel in je PS2 duwen en GO, of moet je daar teen of tander speciaals voor doen ?
        het zal wel iets ingewikkelder zijn...
        via google :

XS4ALL First Class Internets, Televisie en Bellen. Voor veilig en betrouwbaar internet. Al jaren bekroond voor de allerbeste service.

Comment

• Heeft er nog iemand een key over voor mij?

groeten

MOD-EDIT : da's om problemen vragen
          Last edited by ; 21/03/2007, 02:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
            het zal wel iets ingewikkelder zijn...
            via google :

http://www.xs4all.nl/helpdesk/bestur.../ps2/index.php
            Ouch, dat is minder

thx voor de link, zal het eens bekijken !
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
              Ouch, dat is minder

thx voor de link, zal het eens bekijken !
              normaalgezien krijgt ge toch bij uw PS2 een starterpack waar alles staat uitgelegd ?
              zal anders vanavond es zien of ik da boekje kan vinden, en eventueel inscannen...
              maar 'k heb er in alle geval 1tje gekregen

Comment

• AUW!

Daarnet tegen topsnelheid op een andere onlinespeler gevlogen Die was precies niet blij.

Ik rij voort, die blijft mij volgen, op een gegeven moment stop ik en ik zie hem recht op mij afkomen, dus ik rijd achteruit en ie vliegt tegen de muur

Ik ben terug voort, meneer blijft me volgen, en ik rij zonder dat ik het weet tegengesteld de autosnelweg op. Ik ontwijk een tegenliggen en die vent met z'n Aston er op.

Einde achtervolging
                1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                  AUW!

Daarnet tegen topsnelheid op een andere onlinespeler gevlogen Die was precies niet blij.

Ik rij voort, die blijft mij volgen, op een gegeven moment stop ik en ik zie hem recht op mij afkomen, dus ik rijd achteruit en ie vliegt tegen de muur

Ik ben terug voort, meneer blijft me volgen, en ik rij zonder dat ik het weet tegengesteld de autosnelweg op. Ik ontwijk een tegenliggen en die vent met z'n Aston er op.

Einde achtervolging

Virtuele verkeersagressie

Comment

• ik heb terstraks men 1ste "virtuele motorhappening" meegemaakt

We stonden er met 70 motards, rustig rijden tege 140 en af en toe eens een wheelie'tje doen

toch zalig zo online spelen

Comment

• Se, dat zou ik ook wel eens willen doen, samen met iemand, zo wat rondcruisen
                      1982 BMW E28 528i
                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                        ik heb terstraks men 1ste "virtuele motorhappening" meegemaakt

We stonden er met 70 motards, rustig rijden tege 140 en af en toe eens een wheelie'tje doen

toch zalig zo online spelen
                        ik vraag mij toch serieus af hoe ge dat gedaan hebt, aangezien ge maar met max 8 spelers tegelijk kunt 'spelen'
                        en dit is een maatregel van atari om de lag tegen te gaan..
                        hmmm hmm
                        ofwel bedoelde 7 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                          Se, dat zou ik ook wel eens willen doen, samen met iemand, zo wat rondcruisen
                          Awel, zodra ik het heb...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                            ik vraag mij toch serieus af hoe ge dat gedaan hebt, aangezien ge maar met max 8 spelers tegelijk kunt 'spelen'
                            en dit is een maatregel van atari om de lag tegen te gaan..
                            hmmm hmm
                            ofwel bedoelde 7 ?
                            max 8 spelers? tiens ik zie altijd meer dan 8 rijders bij elkaar ze..

het is niet allemaal in beeld, maar toch op de mini map verspreid een goei 70 man

daarnet nog zitten racen tegen een enzo, en men bike won toch wel vlotjes!
                            Last edited by ; 20/03/2007, 20:08.

Comment

max 8 spelers? tiens ik zie altijd meer dan 8 rijders bij elkaar ze..

het niet allemaal in beeld, maar toch op de mini map verspreid een goei 70 man

daarnet nog zitten racen tegen een enzo, en men bike won toch wel vlotjes!
                              screen ?

Comment

• foto'ke

Comment

• TVR sagaris

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                                    screen ?

kom straks mee online racen, dan zie je het zelf

Comment

• Yuk moto's!
                                      Die dingen rijden echt crap, om zeeziek van te worden

Comment

kom straks mee online racen, dan zie je het zelf
                                        soms gaan sociale verplichtingen voor..
                                        maw: 'k ga mij vandaag bezatten in een lokaal café'tje
                                        orders van de wederhelft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                                          Yuk moto's!
                                          Die dingen rijden echt crap, om zeeziek van te worden
                                          Idd, een ramp
                                          Die hadden voor mij echt niet in het spel hoeven te zitten...

Zelfs in GTA rijden die dingen duidelijk beter

Comment

Working...
                                          X