Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
    Yuk moto's!
    Die dingen rijden echt crap, om zeeziek van te worden

crap rijden?

dat zal dan toch aan de bestuurder liggen, ik kan de enzo perfect volgen in bocht

P.S. ik rij wel met stuurtje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Idd, een ramp
      Die hadden voor mij echt niet in het spel hoeven te zitten...

Zelfs in GTA rijden die dingen duidelijk beter
      die moto's zijn daar mss idd niet op hun plaats, maar die tuningtoestanden ook niet.. ik heb geen enkele getunede wagen, buiten m'n Maserati GS.. maar da's dan enkel zodat 'ie ongeveer even snel is als m'n stock F430

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
        maar die tuningtoestanden ook niet
        Mss niet, maar feit is, het is en blijft een spel en dan heb je soms wat meer nodig om een snelheidsgevoel te krijgen, en dan is tuning wel op zijn plaats

Maar ik had het dan liever gezien onder de vorm van velgen, uitlaten en motortuning ofzo (niet te veel NFS toestanden) die echt een hoorbaar verschil maken ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
          Welk stuurtje heb je? Of ga je kopen?

Ik heb al een Logitech Momo Racing gehad en nu de G25, er zit wel een zeer groot verschil tussen maar de MOMO is ook al zeer goed hoor...
          Ik weet nog niet welke maar er zal weldra wel snel eentje komen. Ik zou graag die nieuwe hebben (incl koppeling) maar weet niet hoeveel deze kost?? Wil er eigenlijk niet meer aan uitgeven dan +/- 150 euro. Weet jij wat in deze prijsklasse ongeveer de beste prijs/ kwaliteit biedt?
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
            Ik weet nog niet welke maar er zal weldra wel snel eentje komen. Ik zou graag die nieuwe hebben (incl koppeling) maar weet niet hoeveel deze kost?? Wil er eigenlijk niet meer aan uitgeven dan +/- 150 euro. Weet jij wat in deze prijsklasse ongeveer de beste prijs/ kwaliteit biedt?
            logitech momo racing zal een 100-150€ kosten
            die G25 gevallen kosten tussen de 200-250€

Comment

• Ik ben ook een Logitech gaan kopen, de Formula Force EX.
              Misschien in de ogen van de puristen hier niet zo goed als de G25 (duh) of zelfs die Momo, maar 't is m'n eerste stuurtje en ik ben niet zo veeleisend.Als het maar scherper stuurt dan een toetsenbord.En hey, Logitech blijft qua stuurtjes toch beter dan pakweg zo'n stuur met Ferrarilogo erop. (die ze in Intertoys verkopen.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                Ik ben ook een Logitech gaan kopen, de Formula Force EX.
                Misschien in de ogen van de puristen hier niet zo goed als de G25 (duh) of zelfs die Momo, maar 't is m'n eerste stuurtje en ik ben niet zo veeleisend.Als het maar scherper stuurt dan een toetsenbord.En hey, Logitech blijft qua stuurtjes toch beter dan pakweg zo'n stuur met Ferrarilogo erop. (die ze in Intertoys verkopen.)
                logitech heeft volgens mij toch ook een paar ferarri reeksen gehad..
                maar, idd. logitech is best wel oké als het op stuurtjes aankomt

Comment

• Allemaal al bedankt voor de tips. 250 Euro voor een stuurtje vind ik persoonlijk buitensporig veel. Maar ja je doet er dan ook wel een tijdje mee.
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Ik heb jaaaren terug een stuur gekocht, maar vind ik geen xp drivers ervoor. Ik wilde gisteren mijn stuur aansluiten en het werkte niet meer. Spijtig.

Ondertussen werkt TDU weer hier (plots), ik heb een extra huis gekocht en net een Mclaren op de kop getikt voor een spotprijsje, negenhonderdnegenennegentigduizend credtis korting. En nog een gratis stage 3 tuning erbovenop.

Heeft er al iemand een AW club opgericht?

Comment

• We hebben een clubske opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, ge zijt erbij, ge zijt erbij

Gaat dat dan, zo'n club?

Comment

• Gallardo Spyder gekocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                          We hebben een clubske opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, ge zijt erbij, ge zijt erbij

Gaat dat dan, zo'n club?
                          Iemand verdoet 350000 tot 500000 credits en maakt een club aan, dan wordt de rest lid en kunnen we racen onderling en tegen andere clubs. Het fijne weet ik er niet van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                            Iemand verdoet 350000 tot 500000 credits en maakt een club aan, dan wordt de rest lid en kunnen we racen onderling en tegen andere clubs. Het fijne weet ik er niet van.
                            Thanks voor de kleine verheldering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                              Gallardo Spyder gekocht
                              Nieuw huis gekocht waar 8 auto's in kunnen voor 309.000 credits en een shelby gt500 gekregen .
                              1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                Nieuw huis gekocht waar 8 auto's in kunnen voor 309.000 credits en een shelby gt500 gekregen .
                                Alé

En de salon dan maar in de garage ofwat?

Comment

• Jammer dat het game bij mij soms een beetje in snokjes gaat!

Comment

• En gij hebt dat probleem dan niet in GTR?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                      En gij hebt dat probleem dan niet in GTR?
                                      neen... aan wat kan dat liggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                                        ...Mclaren op de kop getikt voor een spotprijsje, negenhonderdnegenennegentigduizend credtis korting. En nog een gratis stage 3 tuning erbovenop.
                                        Ondertussen vrekocht voor 1 miljoen 299 duizend credits, een schone winst, 1.298.000 op 1 dag

Comment

• Waar vinden jullie die occasie's?

Daarnet Enzo moeten vervoeren. Damn. Heb er van de eerste keer 20 000 dollar afgedaan
                                          1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Working...
                                          X