Amai zeg, just effe gespeeld... ik kan dus echt ni snel rijden in dat game of alles begint in snokjes te gaan! Ni te doen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenWaar vinden jullie die occasie's?
Daarnet Enzo moeten vervoeren. Damn. Heb er van de eerste keer 20 000 dollar afgedaan
En de occasies vind je in je huis, daar kan je in een van de menus auto's kopen en verkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenIk rij meestal 2x, een keer voor 't plezier, dan als em kapot is nog eens voor echt.
En de occasies vind je in je huis, daar kan je in een van de menus auto's kopen en verkopen.
Jah, bij de Enzo zeg'k geen retry knop staan1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenAh, ok
Jah, bij de Enzo zeg'k geen retry knop staan
Zo doe ik het toch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenNergens, Gewoon ffe spel afzetten.
Zo doe ik het toch...
Comment
-
ZO, genoeg gereden en gehandeld voor vandaag. Ik had aan't begin van de avond een goeie 2 miljoen, nu heb ik het wat belegd in een 10tel nieuwe auto's. Oa een mclaren F1, een koenigsegg, clk55, maserati spyder, nissan 350 s-tune, shelby gt 500 (niet te koop).
En nog wat andere. Van mijn 2 miljoen heb ik nog 400.000 over
Comment
-
Ik heb ondertussen twee huizen (een voor zes auto's en de ander voor acht). Heb nu in totaal 6 wagens tot mijn beschikking; een Alfa Romeo GT, een MB CLS55 AMG, een MB SLK55 AMG, een MB Gullwing, een Lamborghini Gallardo Spyder en een Aston Martin V8 Vantage. Zeer verslavend spelletjesigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenDie heel lange ritten worden meestal met moto's gereden, dat scheelt vlug enkele minuten.
Ik ben zot van mijn maserati spyder, dat geluid is fenomenaal!
Ik vraag me eigenlijk af wat ik moet doen om jullie online te kunnen tegenkomen? De auto's die nu in het spel rijden zijn dat ook online mensen of zijn die van het game zelf?
Comment
-
Ik heb nu ook de spyder tekoop gezet en een coupe gekocht, wit met zwarte velgen, lekker!
Onder de kaart zie je een getal staan, minimum 1 en maximum 8, dat zijn de online personen. Als je in de buurt van een van die online rijders bent, zie je in je beeld hun positie. Ze staan dan ook op de kaart. En het zijn niet de gewone auto's, ze rijden met een auto die je kunt kopen in het spel hé.
Ik weet wel niet hoe je kan kiezen met wie je online zit. Ik denk dat het op locatie werkt. Als je bv met een nest van AW op dezelfde locatie afspreekt, zal je op dezelfde server zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenIk heb nu ook de spyder tekoop gezet en een coupe gekocht, wit met zwarte velgen, lekker!
Onder de kaart zie je een getal staan, minimum 1 en maximum 8, dat zijn de online personen. Als je in de buurt van een van die online rijders bent, zie je in je beeld hun positie. Ze staan dan ook op de kaart. En het zijn niet de gewone auto's, ze rijden met een auto die je kunt kopen in het spel hé.
Ik weet wel niet hoe je kan kiezen met wie je online zit. Ik denk dat het op locatie werkt. Als je bv met een nest van AW op dezelfde locatie afspreekt, zal je op dezelfde server zitten.
rood: ik heb krak dezelfde! Inderdaad zeer lekker!
Wel vind ik het jammer dat het spel soms echt traag gaat. Ik kan bij moment echt niet hard rijden omdat alles gewoon begint te snokken. Wel jammer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenLeg eens al je achtergrondprocessen af en misschien de kwaliteit van het beeld wat naar beden schroeven. Kan helpen.
Ook het bleek/zwarte interieur in de Maserati?
Mijn detailweergave staat op 't laagste en refresh screen op 60 Hz ofzo, ook 't laagste.
Wat kan ik nog meer doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
Mijn detailweergave staat op 't laagste en refresh screen op 60 Hz ofzo, ook 't laagste.
Wat kan ik nog meer doen?
Ik heb een tijdje rond gereden met alles redelijk laag en toen opeens begon het weer te hakkelen, dan alles terug op max gezet (behalve HDR) en... loopt meestal perfect nu
Gewoon van hoog naar laag en met de resolutie prutsen een paar keer en dan opeens werkt het weer wel (of alt tabben)
Ik teste het altijd met het stationair gasgeven van de Gallardo, als dat zonder onderbrekingen en vloeiend klinkt, dan staat het goed
Comment
Comment