Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Amai zeg, just effe gespeeld... ik kan dus echt ni snel rijden in dat game of alles begint in snokjes te gaan! Ni te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
      Waar vinden jullie die occasie's?

Daarnet Enzo moeten vervoeren. Damn. Heb er van de eerste keer 20 000 dollar afgedaan
      Ik rij meestal 2x, een keer voor 't plezier, dan als em kapot is nog eens voor echt.

En de occasies vind je in je huis, daar kan je in een van de menus auto's kopen en verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
        Ik rij meestal 2x, een keer voor 't plezier, dan als em kapot is nog eens voor echt.

En de occasies vind je in je huis, daar kan je in een van de menus auto's kopen en verkopen.
        Ah, ok

Jah, bij de Enzo zeg'k geen retry knop staan
        1982 BMW E28 528i
        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
          Ah, ok

Jah, bij de Enzo zeg'k geen retry knop staan
          Nergens, Gewoon ffe spel afzetten.

Zo doe ik het toch...

Comment

• Je krijgt links toch de balk die aftelt als je ergens tegen rijdt of een bocht mist? Gewoon op't gras blijven staan tot ze op nul staat. Dan fail je en kan je herbeginnen. Of op pauze (p) drukken en daar op cancel klikken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
              Nergens, Gewoon ffe spel afzetten.

Zo doe ik het toch...
              Je kunt ook gewoon retry via het pauze menu, want als je het spel afzet saved 'ie...

Comment

• ZO, genoeg gereden en gehandeld voor vandaag. Ik had aan't begin van de avond een goeie 2 miljoen, nu heb ik het wat belegd in een 10tel nieuwe auto's. Oa een mclaren F1, een koenigsegg, clk55, maserati spyder, nissan 350 s-tune, shelby gt 500 (niet te koop).

En nog wat andere. Van mijn 2 miljoen heb ik nog 400.000 over

Comment

• Ligt het aan mij of vind ik maar weinig races enz,
                  het enige dat ik af en toe tegenkom zijn van de modellekes...

Comment

• Er zijn races genoeg, zeker in't zuidwesten.

Comment

• Ik ga ook nog eens wat rondkarren

Comment

• Ik heb ondertussen twee huizen (een voor zes auto's en de ander voor acht). Heb nu in totaal 6 wagens tot mijn beschikking; een Alfa Romeo GT, een MB CLS55 AMG, een MB SLK55 AMG, een MB Gullwing, een Lamborghini Gallardo Spyder en een Aston Martin V8 Vantage. Zeer verslavend spelletje
                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• ik denk dat ik me morgen is een pagani ga aanschaffen
                          en dan kan ik die mega lange ritten proberen.... ik wil het niet meemaken dat ik gewoon niet op tijd aan de finish kom door te trage wagens.

Comment

• Die heel lange ritten worden meestal met moto's gereden, dat scheelt vlug enkele minuten.

Ik ben zot van mijn maserati spyder, dat geluid is fenomenaal!

Comment

Die heel lange ritten worden meestal met moto's gereden, dat scheelt vlug enkele minuten.

Ik ben zot van mijn maserati spyder, dat geluid is fenomenaal!
                              Ik heb ook een Maserati, wel de coupé! Inderdaad een zeer schoon en verslavend geluid!

Ik vraag me eigenlijk af wat ik moet doen om jullie online te kunnen tegenkomen? De auto's die nu in het spel rijden zijn dat ook online mensen of zijn die van het game zelf?

Comment

• Ik heb nu ook de spyder tekoop gezet en een coupe gekocht, wit met zwarte velgen, lekker!

Onder de kaart zie je een getal staan, minimum 1 en maximum 8, dat zijn de online personen. Als je in de buurt van een van die online rijders bent, zie je in je beeld hun positie. Ze staan dan ook op de kaart. En het zijn niet de gewone auto's, ze rijden met een auto die je kunt kopen in het spel hé.

Ik weet wel niet hoe je kan kiezen met wie je online zit. Ik denk dat het op locatie werkt. Als je bv met een nest van AW op dezelfde locatie afspreekt, zal je op dezelfde server zitten.

Comment

Ik heb nu ook de spyder tekoop gezet en een coupe gekocht, wit met zwarte velgen, lekker!

Onder de kaart zie je een getal staan, minimum 1 en maximum 8, dat zijn de online personen. Als je in de buurt van een van die online rijders bent, zie je in je beeld hun positie. Ze staan dan ook op de kaart. En het zijn niet de gewone auto's, ze rijden met een auto die je kunt kopen in het spel hé.

Ik weet wel niet hoe je kan kiezen met wie je online zit. Ik denk dat het op locatie werkt. Als je bv met een nest van AW op dezelfde locatie afspreekt, zal je op dezelfde server zitten.
                                  Ahbon... zo werkt dat! Wist ik totaal niet

rood: ik heb krak dezelfde! Inderdaad zeer lekker!

Wel vind ik het jammer dat het spel soms echt traag gaat. Ik kan bij moment echt niet hard rijden omdat alles gewoon begint te snokken. Wel jammer!

Comment

• Leg eens al je achtergrondprocessen af en misschien de kwaliteit van het beeld wat naar beden schroeven. Kan helpen.

Ook het bleek/zwarte interieur in de Maserati?

Comment

Leg eens al je achtergrondprocessen af en misschien de kwaliteit van het beeld wat naar beden schroeven. Kan helpen.

Ook het bleek/zwarte interieur in de Maserati?
                                      beige me zwart interieur

Mijn detailweergave staat op 't laagste en refresh screen op 60 Hz ofzo, ook 't laagste.

Wat kan ik nog meer doen?

Comment

• Zoveel mogelijk ram vrijhouden, hier gebruikt het spel bijna een halve gieg ram. Dus alles afleggen dat je niet nodig hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten

Mijn detailweergave staat op 't laagste en refresh screen op 60 Hz ofzo, ook 't laagste.

Wat kan ik nog meer doen?
                                          Heb dat probleem ook vaak gehad, alles op het laagste zetten helpt niet
                                          Ik heb een tijdje rond gereden met alles redelijk laag en toen opeens begon het weer te hakkelen, dan alles terug op max gezet (behalve HDR) en... loopt meestal perfect nu

Gewoon van hoog naar laag en met de resolutie prutsen een paar keer en dan opeens werkt het weer wel (of alt tabben)
                                          Ik teste het altijd met het stationair gasgeven van de Gallardo, als dat zonder onderbrekingen en vloeiend klinkt, dan staat het goed

Comment

Working...
                                          X