Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
    ik ben verzot op de miura Hij rijdt echt niet goed imo, wielspin tot 80km/u, heeft een te lage top, maar wat een kar . Zo'n karren koop ik gewoon om te hebben en rustig te cruisen
    Ik ben er gisteren eentje gaan huren. Wat een kar . En de Countach is een beest .

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Idd, die was het!

Zo'n zotte baan
    Waar, waar, waar?

Comment

• Noordoosten naar centrum denk ik.

Ik heb net een transport gedaan van de Miura, niet onder de indruk, wel grote revband, tot 8500 ongeveer.
      Mijn pas aangeschaftte Zonda vind ik veel leuker

Comment

• Heeft er zich al iemand lid gemaakt van club AW?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
          Heeft er zich al iemand lid gemaakt van club AW?
          Ik ben eens gaan zien, maar als ik op 'join' klik komt er enkel 'There are no friends on your list' te staan?
          1982 BMW E28 528i
          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Crap, hoe maak je vrienden aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
              Ik ben eens gaan zien, maar als ik op 'join' klik komt er enkel 'There are no friends on your list' te staan?
              ge moet eerst iemand toevoegen als vriend, voor ge in de club van uw vriend kunt gaan

adden aan de friendslist doet ge als volgt:

-druk op F
              - met de numerieke pijltjestoetsen ( 2-6-4-8 ) bedient ge de knoppekes in dat menu... en de rest wijst zichzelf wel uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                ge moet eerst iemand toevoegen als vriend, voor ge in de club van uw vriend kunt gaan

adden aan de friendslist doet ge als volgt:

-druk op F
                - met de numerieke pijltjestoetsen ( 2-6-4-8 ) bedient ge de knoppekes in dat menu... en de rest wijst zichzelf wel uit
                Thx, straks eens proberen, eerst nog wat racejes doen want ik ben opnieuw begonnen...

Maar ik heb nog nooit iemand zien rijden van AW.. hoe kan je die dan toevoegen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                  Thx, straks eens proberen, eerst nog wat racejes doen want ik ben opnieuw begonnen...

Maar ik heb nog nooit iemand zien rijden van AW.. hoe kan je die dan toevoegen?
                  Eerst rgens afspreken, dan vind je elkaar wel. Stuur me eens een pm waar ik je kan vinden, dan kom ik af

Comment

• anders van't weeken met de AW click es afspreken op een meetingpunt waar niet teveel mensen komen...

heb ondertussen ook door hoe ge elkaar snel kunt vinden
                    fictieve schets:

- iemand gaat staan op afspreekpunt
                    - andere spelers openen hun map, scrollen naar het afspreekpunt en ge klikt op de speler die daar staat... ( zodat ge automatisch op dat punt terecht komt)
                    - en dan gewoon wachten tot 'ie connect... normaalgezien zou ge dan direct moeten den andere speler zien... ( opgelet: connecten kan aantal minuten duren)
                    zo is het mij ondertussen al een paar keer gelukt van met mensen af te spreken, maar dan moet ge zéker zijn dat er geen ander volk in de buurt is.. dus het moet een rustige plaats zijn!!

soit, we zoeken het van't weekend wel uit

Comment

• In't weekend heb ik andere dingen te doen dan spellekes spelen, mijn lief vraagt dan om wat aandacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                        In't weekend heb ik andere dingen te doen dan spellekes spelen, mijn lief vraagt dan om wat aandacht.
                        doen zoals mijn wederhelft: meespelen

Comment

• Wij zijn amper thuis in't weekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            Woensdag na de examens ga ik het halen op ps2. En misschien koop ik er wel een netwerkding bij. Valt het eigenlijk mee dat online TDU op ps2 ?
                            nogmaals

Comment

• Ik weet niet of er hier zijn die TDU online spelen op de ps2.

Comment

• Nog een weekendje ( tot dinsdag) doorbijten en ik kan het ook eindelijk gaan halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                  ik ben verzot op de miura Hij rijdt echt niet goed imo, wielspin tot 80km/u, heeft een te lage top, maar wat een kar . Zo'n karren koop ik gewoon om te hebben en rustig te cruisen
                                  wtf, te lage top ? ik heb net een race gereden met mijn Gallardo, de enige opponent waar ik moeite mee had was die Miura aan 325 kmh kwam dat ding me nog voorbij
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    Maar langs de andere kant heb ik een z-a-l-i-g stukje autostrade ontdekt, met een joekel van een tunnel in

Voor de tunnel vertrokken met de Pagani, ruitjes open en volgas erdoor knallen , je zit aan 320 wanneer je eruit komt en dan kan je minutenlang aan de topsnelheid van 350-360-370 doorknallen
                                    daar heb ik vanmorgen ook op gereden !

dat is de baan die ook gebruikt wordt in een youtube filmtje van tdu met een ritje in een SLR .. straks es zoeken
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik vind die VW Nardo echt super wat een ZALIGE wegligging !!!

Chrysler ME four twelve is GESCHIFT snel
                                      de koenigsegg lijkt wel een babylammetje ernaast

McLaren F1 LM is ook best vinnig

Die zonda vind ik zo traag maar tis al lang geleden dat ik er nog mee gereden heb, mss nog eens opnieuw proberen

murcielago wil ik ook eens testen
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• dju toch, nu heb ik weer goesting om te gaan spelen
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Kan je auto's verkopen in de PS2 versie (offline)?
                                          Ik had net genoeg gespaard voor m'n Gallardo Spydertje, krijg ik zo'n stomme 300SL, waardoor m'n garage vol zat en ik eerst een ander huis moest kopen .

Ondertussen ook nog een Noble gekocht, die voelde tijdens een testritje sneller aan dan een Gallardo.

Comment

Working...
                                          X