Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
als ge zo die drukke stad hebt, dan naar links is de luchthaven. Ge moet daar ook zo een chronoding doen met nen grote ronde. Maar waar dat circuit is, je ne sais pas
Mja, het spel heeft vanalles door elkaar gegooid, mij een hoop punten extra gegeven (alsof ik pas speelde kreeg ik alle meldingen weer), wel vergeten blijkbaar dat ik een hoop challenges al heb gedaan en een hoop wegen al heb ontdekt, die nu dus weer onondekt zijn...
En een paar van mijn huizen (inclusief auto's), stonden op zo'n wegen... weg dus
Atari zal het gewoon hebben uitgebracht om niet nog meer geld en klanten te verliezen...
Mja, het spel heeft vanalles door elkaar gegooid, mij een hoop punten extra gegeven (alsof ik pas speelde kreeg ik alle meldingen weer), wel vergeten blijkbaar dat ik een hoop challenges al heb gedaan en een hoop wegen al heb ontdekt, die nu dus weer onondekt zijn...
En een paar van mijn huizen (inclusief auto's), stonden op zo'n wegen... weg dus
Atari zal het gewoon hebben uitgebracht om niet nog meer geld en klanten te verliezen...
Of het op PS2 ook is? Hopelijk niet
Wat ze nu doen is ook niet goed voor hun naam.
Wel jammer.
Vrijdag weet ik meer!
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment