Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenkan, bij 3 wordt ik meestal gepakt . Boetes zjn dan echt niet mals 60000$ boete is geen uitzondering bij mij
wtf
meeste dat ik ooit al gehad heb was 1300 en dat was toen ik drie flikkendingskes had en al een halfuur bezig was met ze te ontwijken1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenTen westen van de luchthaven.Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenOp de PS2 versie moet je blijkbaar geen Champion zijn om op het circuit te kunnen!Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenals ge zo die drukke stad hebt, dan naar links is de luchthaven. Ge moet daar ook zo een chronoding doen met nen grote ronde. Maar waar dat circuit is, je ne sais pas
wa, circuit ???
drukke stad ???
luchthaven ???
details, please1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenwtf
meeste dat ik ooit al gehad heb was 1300 en dat was toen ik drie flikkendingskes had en al een halfuur bezig was met ze te ontwijken1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenwtf
meeste dat ik ooit al gehad heb was 1300 en dat was toen ik drie flikkendingskes had en al een halfuur bezig was met ze te ontwijken
No fucking way! Het hangt er ook vanaf hoeveel karren ge ramt en dan iets vermenigvuldigt met uw status enal... Maar dan nog, 1300 het meeste...jeezes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenwa, circuit ???
drukke stad ???
luchthaven ???
details, please
gele 2: drukke stad, waar ook mijn huis is
circuit weet ik ook niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenNo fucking way! Het hangt er ook vanaf hoeveel karren ge ramt en dan iets vermenigvuldigt met uw status enal... Maar dan nog, 1300 het meeste...jeezes.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenuuhm hallo Dat wist ik niet dat die er ook bij was
Comment
Comment