Oorspronkelijk geplaatst door cold
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenIk was er nog ééntje vergeten, ééntje die de rest ver achter zich laat
1. Daytona Coupe 1:40.7
2. Lamborghini Miura 1:50.7
3. Shelby GT500 1.59.4
4. AC-289 2.00.6
5. AM DB4 GT 2.02.0
6. Jaguar Type E 2.04.1
7. Corvette Stingray 2.05.03
8. Pontiac Firebird 2.06.07
9. Mercedes 300SL 2.09.09
10. Maserati 3500GT 2.10.0
11. Chevrolet Camaro Z-28 2.11.41963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenEr zit zelfs geen merc e in het spel. En ik was dorjust al bezig over een jag en een audi, geen mercedessen dus.
Tot de e-klasse behoren:
- ford mustang gt coupe
- mustang cabrio
- pontiac gto
- 350z nismo
- 350z coupe
- jag xk cabrio
- jag xk coupe
- audi s4 cabrio
- ausi a6 4.2
Gallardo stage 3 blijft tot nu toe mijn spelfavoriet1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenIk heb hetzelfde gevoel ! waar vind je die handgeschakelde boite ?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEindelijk
En, eerste indrukken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenWat me wel opvalt is dat de versnellingsbak in veel modellen hetzelfde is
Comment
-
Even de pro's en contra's om het te kopen op ps2 op en rij:
PRO:- geweldige open omgeving
- geen speltrouble à la PCgame
- meer offline mogelijkheden (zie quote onderaan)
- ik wil geen XBox360 bijkopen voor dit spel de controllers liggen me niet zo
- vette auto's die'k mis in GT4:
- Alfa Romeo 8C Competizione
- Aston Martin V8 Vantage
- Lamborghini Gallardo
- Lotus Exige
- het is en blijft een online spel (en om dit online te kunnen spelen moet'k liggen knoeien)
- amper 125 auto's na het ontbreken van Ferrari en Maserati en de motoren (waarvan de helft me amper interesseert)
- geen schademodel
- geen mogelijkheid tot verkopen 'gekregen' wagens (wat me dus enorm veel wagens oplevert die ik NIET wil rijden)
- geen mogelijkheid tot manuele versnellingsbak (?)
Oorspronkelijk geplaatst door http://www.insidegamer.nl/playstation2/testdriveunlimitedDe PlayStation 2-versie verschilt op een klein aantal punten van haar Xbox 360-broer. Zo kent het spel 'Clubs'. Dit zijn verschillende (offline) organisaties waar je lid van kunt worden. Zo is er bijvoorbeeld Mercedes-club. Zodra je lid bent zul je voor ze moeten racen. Hoe meer je racet, hoe hoger je in rang stijgt bij een club. Uiteindelijk kun je zelfs de voorzitter worden van de club. Eveneens is er een 'Quickrace'-functie. Hiermee kun je, eveneens offline, snel een wagen en een parcours uitzoeken en tegen een vriend(in) racen. Een andere extra functie is de GPS die in je wagen zit. Deze is zowel online als offline te gebruiken. Hiermee zie je de map van Oahu en kun je precies zien welke races je hebt gehaald en welke nog niet.Last edited by Stephane; 06/04/2007, 00:01.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenwaar vind je die handgeschakelde boite ?
Ik raad je aan om ze niet bij de amerikaanse tuningshops te kopen, das brol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
CONTRA:- geen mogelijkheid tot verkopen 'gekregen' wagens (wat me dus enorm veel wagens oplevert die ik NIET wil rijden)
Dat kan je wel ! Hoe het moet staat ergens op de vorige blzn1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIn de Europese tuningshop, moet je eens zien aan de muur, daar zijn zo enkele shelves, op de 3de of 4de rij liggen ze.
Ik raad je aan om ze niet bij de amerikaanse tuningshops te kopen, das brol.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenben je er nu mee aan t lachen of is dat zo voor de pc versie ?
Probeer het toch maar eens voor de ps2!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIn de Alfa garage tiens
En hoe ik nu gvd mijn auto's verkopen, het blijft maar mislukken bij mij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenTiens, ik heb dan de Alfa garage nog niet gevonden in het game. Heb al gezocht, maar ik moet er blijkbaar over gekeken zijn...
En hoe ik nu gvd mijn auto's verkopen, het blijft maar mislukken bij mij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenBen ik nu blind of wat? Die alfa-dealer vind ik dus echt niet hé !
is wel veel werk maar ja ..1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEindelijk
En, eerste indrukken?
Mijn verwachtingen waren hoog,maar toch
Het is leuk,dat wél!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment