Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
    kan je niet naar je Map gaan en daar alleen de dealers laten zien, dan stelselmatig overlopen en zo kijken waar ie staat ?
    is wel veel werk maar ja ..
    Alleen de dealers? Die staan toch gewoon tussen de andere zaken bij de key-locations?

Ik blijf het jammer vinden dat ik niet kan kopen/verkopen in tweedehands. Ik weet echt niet wat ik er aan kan doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      Alleen de dealers? Die staan toch gewoon tussen de andere zaken bij de key-locations?
      Heb het spel nu wel niet bij mij,maar ik dacht als je op 'vierkantje' drukte.
      Dat je dan een legende krijgt.
      Dan kan je aanvinken,wat je wel of niet wil zien, op de kaart.
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
        Heb het spel nu wel niet bij mij,maar ik dacht als je op 'vierkantje' drukte.
        Dat je dan een legende krijgt.
        Dan kan je aanvinken,wat je wel of niet wil zien, op de kaart.
        Maxime heeft het voor de PC
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Ow,dan kan ik niet helpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
            Inderdaad...

Allez zo raar dat ik nu die Alfa garage niet vind.

Ik wou eens een 8C in occasie kopen maar dat lukte niet

Comment

• de alfa garage staat op enkele kilomters links van de ford garage waar je begint met het spel (honolulu). dichtbij is er ook een nissan en mercedes dealer.

Comment

• Bij de key locations kun je het menu openen en met de rechtermuisknop op de dealers klikken, dan krijg je enkel die te zien. Nog een keer klikken en 't is weer gewoon.

En de 8c kun je niet kopen bij de dealer, die kun je enkel winnen. Tour of the island denk ik, 200 km in een uur.

In tweedehands kun je hem vinden vanaf een goe miljoen. Ik heb hem een halve maand geleden gekocht voor 50.000. En verkocht voor 250.000, beter gehouden, die is nu dus meer waard. Veel meer.

Comment

• Kan je op PS2 ook tweedehands kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                    Bij de key locations kun je het menu openen en met de rechtermuisknop op de dealers klikken, dan krijg je enkel die te zien. Nog een keer klikken en 't is weer gewoon.

En de 8c kun je niet kopen bij de dealer, die kun je enkel winnen. Tour of the island denk ik, 200 km in een uur.

In tweedehands kun je hem vinden vanaf een goe miljoen. Ik heb hem een halve maand geleden gekocht voor 50.000. En verkocht voor 250.000, beter gehouden, die is nu dus meer waard. Veel meer.
                    Thanks!!

Ik heb keer gekeken en als ik wil kopen/verkopen in tweedehands staat er bovenaan links telkens weer "TDU servers not connected" of zoiets...

Wat kan ik daar aan doen?

Comment

• Heb je een offline profiel gekozen in't begin mss? Dan ben je f*cked, dan kan je enkel online als je een nieuw game start. Als je online hebt gekozen, start het spel niet als het geen connectie kan maken.

Comment

Heb je een offline profiel gekozen in't begin mss? Dan ben je f*cked, dan kan je enkel online als je een nieuw game start. Als je online hebt gekozen, start het spel niet als het geen connectie kan maken.
                        Kzou 't absoluut niet meer weten?

Kga keer een nieuw spel beginnen en zien wat ik zou kunnen gekozen hebben? Er is dus geen manier om nog een online profiel te kiezen misschien?

Oja er stond niet: 'not connected' er stond 'TDU servers unavailable'

Comment

• Als je een offline profiel hebt zal em normaal niet naar servers zoeken denk ik, zou nogal raar zijn. Dus heb je misschien problemen met je verbinding?

Comment

Als je een offline profiel hebt zal em normaal niet naar servers zoeken denk ik, zou nogal raar zijn. Dus heb je misschien problemen met je verbinding?
                            nochtans, ik heb al online challenges gedaan enzo en ik zie andere gasten online rijden... echt vreemd...

Comment

• awel mannen, is de hype een beetje gaan liggen ?

Comment

• 't is weekend en 't is schoon weer, dan zit je niet aan de pc hé (mijn lief zou me dood doen)

Comment

't is weekend en 't is schoon weer, dan zit je niet aan de pc hé (mijn lief zou me dood doen)
                                  Wat ben je dan nu aant doen?

Comment

Kan je op PS2 ook tweedehands kopen?
                                    nee maar je kan de auto's wel allemaal nieuw kopen
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Wat ben je dan nu aant doen?
                                      K was nie aan't gamen

Mijn vriendin was nog even in de badkamer (je kent vrouwen hé) en daarna zijn we vertrokken.

Comment

de 8c kun je niet kopen bij de dealer, die kun je enkel winnen. Tour of the island denk ik, 200 km in een uur.
                                        Met welke auto rij je dit het best?

Getuned/Niet getuned?

Comment

• Met ne moto, zelf heb ik het wel nog nie gereden.

Comment

Working...
                                          X