Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kunnen jullie het spel ook niet spelen door die server dat plat ligt? (pc-versie)

Comment

• Ik kon gisteren niet connecten, vandaag nog nie geprobeerd wegens smallband. Mijn 15GB is op voor deze maand, morgen reset, dan kan ik er terug tegenaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
        Ik kon gisteren niet connecten, vandaag nog nie geprobeerd wegens smallband. Mijn 15GB is op voor deze maand, morgen reset, dan kan ik er terug tegenaan.
        Wou net nog wat spelen, maar geraak er ook niet op
        1982 BMW E28 528i
        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• kan je je wagen verkopen?
          (ps2)
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
            kan je je wagen verkopen?
            (ps2)
            Ja bij de aankoop van een nieuwe zorgen dat je te weinig geld hebt, dan vraagt hij automatisch of je er wil verkopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold Bekijk Berichten
              Ja bij de aankoop van een nieuwe zorgen dat je te weinig geld hebt, dan vraagt hij automatisch of je er wil verkopen
              Had ik dat geweten...
              Heb net een SLK 55AMG
              en nog een Alfa GT V6
              en een Shelby GT500,maar die zou ik willen verkopen.

Comment

• Mijn TDU-file op mijn memory-card is beschadigd. Bye Bye 50% voortgang.
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• ocharme

sorry

heb dat ook nog eens gehad toen ik gran turismo twee speelde ... PS2 was aan het opslaan, elektriek valt uit => alles weg
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                    ocharme

sorry

heb dat ook nog eens gehad toen ik gran turismo twee speelde ... PS2 was aan het opslaan, elektriek valt uit => alles weg
                    ik ook!
                    met GT4...kon er ni me lache!
                    nu wel...

Comment

• Net een 2-tal uurtjes wat gespeeld. En van 60 000 dollar naar 900 000 gegaan. Natuurlijk, dat moet uitgegeven worden he

Nieuwe aankopen dus:
                      Mercedes CLK DTM AMG
                      Lamborghini Gallardo Spyder (Zalige kleuren )
                      1982 BMW E28 528i
                      2013 BMW F31 318d

Comment

• Ik ben herbegonnen! Zoals (Massy was het geloof ik) gezegd had, was ik dus verplicht opnieuw te beginnen om een online-profiel te kunnen aanmaken.

Nu rijd ik rond met een rood-zwarte TT.

Comment

• Ik blij het vreemd vinden. Er was eens een moment 2 weken geleden dat ik plots een ander ventje had en 60 000 dollar ipv 300 ()

En voor de rest was alles hetzelfde, nujah, gisteren was dat nog steeds zo en kan gwn verder spelen. Dat is dan een extraatje van 60 000 dollar he

Trouwens, voor een printscreen tijdens het spel. Is dat ook gwn printscreen drukken en die afbeelding ergens plakken?
                          1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                            Trouwens, voor een printscreen tijdens het spel. Is dat ook gwn printscreen drukken en die afbeelding ergens plakken?
                            Ja, maar vanaf je Amateur? bent heb je een photo-mode...

Comment

• Waar kun je die foto's dan vinden op de pc? Ik kan wel foto's nemen en bekijken in het spel maar als ik ze hier wil posten bv, waar kan ik ze dan vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                                Waar kun je die foto's dan vinden op de pc? Ik kan wel foto's nemen en bekijken in het spel maar als ik ze hier wil posten bv, waar kan ik ze dan vinden?
                                My documents > Test Drive Unlimited > Savegame > 'uw profiel' > Photo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                                  My documents > Test Drive Unlimited > Savegame > 'uw profiel' > Photo
                                  Thanks, daar had ik nog niet gekeken. Het spel draait enkel onder een admin account en daar gebruik ik de mijn documenten map niet.

Comment

• De hele week al heb ik weer problemen om te spelen, mijn beeld is niet volledig, in het huis kan ik nog en de garage werkt ook, maar zodra ik buiten kom zie ik bv enkel wielen en 2 ramen van het huis. Crappy.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• mmm, 'kinderziektes'?

Comment

• Het wordt meestal beter als ik het spel afzet en weer aan, soms helpt het ook helemaal niet.

Comment

• en alt tabben?

Bij mij ligt het spel al meer dan een week stil

Comment

Working...
                                          X