Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenik heb een gifgroene SE
Ik zoek nog een wagen in de categorie van de Murcie, iemand een voorstel?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb de PS2 versie en sinds kort ook een gekopieerde versie voor de PC. Echter op de desktop krijg ik buitenom de "werkbalken en optiesknoppen" uitsluitend balken met pixeltjes te zien. Het ziet er dus uit als een kanaal van de televisie wat er tijdelijk uit ligt maar dan in kleur. Weet iemand of ik iets aan de video instellingen moet wijzigen om het te laten draaien. Op de laptop doet het spel het wel gewoon, echter deze is niet krachtig genoeg om het spel goed te draaien en alles synchroon te laten lopen. Hopelijk kan iemand mij vertellen wat het probleem met de graphics is, dan kan ik het alsnog spelen. Hopende op wat tips...Alvast bedankt!! (dubbel)sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenSaleen is qua verhouding snelheid/wegligging/prijs het beste denk ik
cheap, snel, lekker geluid, zalige wegligging .. dig it1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHet geluid van die VW is idd niet mis!
@iricky: can't help yasigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
maar tis er wel eentje van de Xdoos360.. gezien dat die daar al de update gekregen hebben... RS4 en al
check it!
Comment
-
Ik heb het gevonden om auto's te verkopen op PS2 !
Zorg ervoor dat je garage vol is (dwz dat er geen auto meer bij kan).
Je gaat naar een dealership en koopt een auto, maar hij zal zeggen "tgaat niet want uw garage staat vol, wil je auto's verkopen ?"
dan krijg je een lijstje en kan je alle auto's die je niet meer wil, verkopen.
Je kan ook een auto gaan kopen die te duur is maar dan is het moeilijker om te verkopen.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenIk heb het gevonden om auto's te verkopen op PS2 !
Zorg ervoor dat je garage vol is (dwz dat er geen auto meer bij kan).
Je gaat naar een dealership en koopt een auto, maar hij zal zeggen "tgaat niet want uw garage staat vol, wil je auto's verkopen ?"
dan krijg je een lijstje en kan je alle auto's die je niet meer wil, verkopen.
Je kan ook een auto gaan kopen die te duur is maar dan is het moeilijker om te verkopen.
Ik heb ook een hoop crap in m'n garage staan (corvette stingray, spyker c8,...) waar ik zo goed als nooit mee rij en die ervoor zorgen dat ik meer geld in vastgoed dan in auto's steek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHet geluid van die VW is idd niet mis!
das kweetnie hoe zalig geluidje: psssshhhhhhhhhhhh
wat spaceship gedoe, maar ik vind niet dat het goed rijdt. Remmen pakken niet goed en is veel te traag.
Owja, aan tuning doe ik niet mee (nu nog niet)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichtenok ja heb helaas ook geen idee wat hiervan de oorzaak kan zijn. Mijn video-kaart wordt wel ondersteund, dus daar kan het niet aan liggen. Waarschijnlijk en bug! Toch bedankt!
Comment
Comment