Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Nope, standaard kleurtje, mijne heeft het ook, samen met het oranje interieur
    ik heb een gifgroene SE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
      ik heb een gifgroene SE

Ik zoek nog een wagen in de categorie van de Murcie, iemand een voorstel?
      1982 BMW E28 528i
      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Saleen is qua verhouding snelheid/wegligging/prijs het beste denk ik

Comment

• Ik vind m'n stage 3 Enzo het gemakkelijkst om te rijden.

Comment

• --------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de PS2 versie en sinds kort ook een gekopieerde versie voor de PC. Echter op de desktop krijg ik buitenom de "werkbalken en optiesknoppen" uitsluitend balken met pixeltjes te zien. Het ziet er dus uit als een kanaal van de televisie wat er tijdelijk uit ligt maar dan in kleur. Weet iemand of ik iets aan de video instellingen moet wijzigen om het te laten draaien. Op de laptop doet het spel het wel gewoon, echter deze is niet krachtig genoeg om het spel goed te draaien en alles synchroon te laten lopen. Hopelijk kan iemand mij vertellen wat het probleem met de graphics is, dan kan ik het alsnog spelen. Hopende op wat tips...Alvast bedankt!! (dubbel)
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Saleen is qua verhouding snelheid/wegligging/prijs het beste denk ik
              ik heb nu recent die VW concept gekocht en die vind ik ook zalig !

cheap, snel, lekker geluid, zalige wegligging .. dig it
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Het geluid van die VW is idd niet mis!
                @iricky: can't help ya

Comment

Het geluid van die VW is idd niet mis!
                  @iricky: can't help ya
                  ok ja heb helaas ook geen idee wat hiervan de oorzaak kan zijn. Mijn video-kaart wordt wel ondersteund, dus daar kan het niet aan liggen. Waarschijnlijk en bug! Toch bedankt!
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                    Handig lijstje.

http://www.cryo.at/TDU/
                    handig lijstje, idd
                    maar tis er wel eentje van de Xdoos360.. gezien dat die daar al de update gekregen hebben... RS4 en al
                    check it!

Comment

• momenteel eigenaar van:
                      1. Alfa Romeo GT 3.2 V6 (rood)
                      2. Lotus Exige Sport 240R (geel)
                      en een of ander lelijk kot dat ik m'n thuis zou moeten noemen.

Comment

• Ik heb het gevonden om auto's te verkopen op PS2 !

Zorg ervoor dat je garage vol is (dwz dat er geen auto meer bij kan).
                        Je gaat naar een dealership en koopt een auto, maar hij zal zeggen "tgaat niet want uw garage staat vol, wil je auto's verkopen ?"
                        dan krijg je een lijstje en kan je alle auto's die je niet meer wil, verkopen.

Je kan ook een auto gaan kopen die te duur is maar dan is het moeilijker om te verkopen.
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• bijgevolg rij ik nu met een Gallardo stage 3, alfa GT stage 3 en een VW Nardo
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                            Ik heb het gevonden om auto's te verkopen op PS2 !

Zorg ervoor dat je garage vol is (dwz dat er geen auto meer bij kan).
                            Je gaat naar een dealership en koopt een auto, maar hij zal zeggen "tgaat niet want uw garage staat vol, wil je auto's verkopen ?"
                            dan krijg je een lijstje en kan je alle auto's die je niet meer wil, verkopen.

Je kan ook een auto gaan kopen die te duur is maar dan is het moeilijker om te verkopen.
                            Merci

Ik heb ook een hoop crap in m'n garage staan (corvette stingray, spyker c8,...) waar ik zo goed als nooit mee rij en die ervoor zorgen dat ik meer geld in vastgoed dan in auto's steek

Comment

• Ik heb alleen maar een Ford Mustang GT Stage 3 en 140.000 $
                              Waar halen jullie het geld toch vandaan?

Comment

• als ik een timetrial vind die niet lang duurt en waar je 25000 mee verdient, doe ik die een paar keer na mekaar ... zo heb je wel "snel" 100.000 bij
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Het geluid van die VW is idd niet mis!

das kweetnie hoe zalig geluidje: psssshhhhhhhhhhhh
                                  wat spaceship gedoe, maar ik vind niet dat het goed rijdt. Remmen pakken niet goed en is veel te traag.

Owja, aan tuning doe ik niet mee (nu nog niet)

Comment

• Een soort van een "Ferrari-meeting" op een klein vliegveldje... Iedereen reed met een F430, ze waren allemaal jaloers op men Enzo.

Comment

• Lekker Puuh!
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Volgende week heb ik het ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                          ok ja heb helaas ook geen idee wat hiervan de oorzaak kan zijn. Mijn video-kaart wordt wel ondersteund, dus daar kan het niet aan liggen. Waarschijnlijk en bug! Toch bedankt!
                                          Update je videokaart eens?

Comment

Working...
                                          X