Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op het eiland is echt weinig te zien hoor, geloof me!
Zelfs geen missies te doen (pc-versie toch)...
dacht ik wel, maar toch. Ik heb zo het gevoel dat atari maar snel een ps2 versie in mekaar heeft gevlamd. Het ontbreken van zoveel auto's! Motoren storen me niet, maar het spel is qua auto's echt beperkt op ps2.
Goh heb'k al bekekenen, en al aan mensen op msn gevraagd dat zou gaan, enkel die graka kan voor problemen zorgen, die is niet 'zwaar' genoeg en tis nvidia.
Hmm, dan vrees dat je enkel je prob kan verhelpen door te investeren in een nieuwe graka denk ik. Nieuwe driver al geprobeerd ?
moest z'n spel niet draaien op die vidkaart, dan zegt het spel het wel...
tis volgens mij eerder softwarematig probleem...
laatste forceware's downloaden en installen, might help
en anders wachten op de voorziene patch van atari... om alle Nvidia problemen op te lossen... maar het is nog niet officieel geweten wnneer 'ie komt
moest z'n spel niet draaien op die vidkaart, dan zegt het spel het wel...
tis volgens mij eerder softwarematig probleem...
laatste forceware's downloaden en installen, might help
en anders wachten op de voorziene patch van atari... om alle Nvidia problemen op te lossen... maar het is nog niet officieel geweten wnneer 'ie komt
Z'n spel start niet op, het kan toch gewoon zijn dat zijn pc het niet trekt?! laatste nvidia driver downloaden en installeren zal hopelijk wel helpen
Z'n spel start niet op, het kan toch gewoon zijn dat zijn pc het niet trekt?! laatste nvidia driver downloaden en installeren zal hopelijk wel helpen
moest de graka niet voldoen, dan krijgt ge een melding van windows..
als ge de zwarte schermen ziet, dan is er geen probleem met de graka, maar in 9/10 gevallen wel met de software..
moest een update van de graph drivers niet werken, dan kunde nog altijd es volledig de pc formatteren...
heb het spel net terug binnen gedaan bij de filmboer. Ik ga nog eventjes wachten om het aan te kopen. Heb nog snel een Cadillac XLR-V gekregen die'k bij de aankoop van een Lamborghini Gallardo Spyder heb mogen verkopen.
moest de graka niet voldoen, dan krijgt ge een melding van windows..
als ge de zwarte schermen ziet, dan is er geen probleem met de graka, maar in 9/10 gevallen wel met de software..
moest een update van de graph drivers niet werken, dan kunde nog altijd es volledig de pc formatteren...
heb het spel net terug binnen gedaan bij de filmboer. Ik ga nog eventjes wachten om het aan te kopen. Heb nog snel een Cadillac XLR-V gekregen die'k bij de aankoop van een Lamborghini Gallardo Spyder heb mogen verkopen.
Die cadillac heb ik nog niet, die staat zo bij mijn dealer in het rood, out of stock. Hoe kan ik die wel krijgen?
Comment