Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door woVa Bekijk Berichten
    Weet er iemand hoe je in de PS2 versie manueel kan schakelen? Die automatisch boite ligt me zo niet !
    Onmogelijk.
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Die cadillac heb ik nog niet, die staat zo bij mijn dealer in het rood, out of stock. Hoe kan ik die wel krijgen?
      geen idee, wss heb ik die gekregen door een race te winnen of door x aantal credits ofzo te passeren (net zoals de Shelby GT 500) je mist nx, 't is een sleurebak

Comment

Die cadillac heb ik nog niet, die staat zo bij mijn dealer in het rood, out of stock. Hoe kan ik die wel krijgen?
        Kan je alleen krijgen door ... Masterpoints de hebben.
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• hoe geraken jullie eigenlijk aan zoveel cash? Ik heb er eigenlijk nooit te veel...

Comment

ik heb het ook op ps2, maar als ik hier de screens zie van die xbox en pc versie, vind ik de graphics van de ps2 versie maar
            Ik zit nu rond 18% en 2,000,000 masterpoints.
            Jij was toch diegene die de lambo gallardo zo zalig vond rijden e? Ik vond dat ook ma de lambo is echt een slak in vgl met de koenigsegg. En met 3milj. credits kan je al wat moois kopen!
            Begrijp je nog altijd niet dat de PS2 een brok technologie is van 6 jaar oud terwijl de 360 amper 1 jaar is en de PC altijd up to date.

Comment

• Ik heb alle single player challenges en missions uitgereden maar toch mankeer ik 1 time challenge volgens het game progress scherm. Mijn map geeft niks meer aan, overal gold behaald

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                hoe geraken jullie eigenlijk aan zoveel cash? Ik heb er eigenlijk nooit te veel...
                Er is ergens een time trial die je op 4min kan doen en 110 000 credits wint, als je dit een paar keer doet heb je al heel wat geld. Hiervan heb ik men McLaren gekocht.

Comment

• Ook een snelheidsrace waar je 290 ofzo moet halen, met een Saleen zit je daar aan op 15sec en krijg je 70.000 ...

Comment

die cadillac xlr-v is behoorlijk te mijden
                    traaaaaaaaaaaaaaag !!
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Er is ergens een time trial die je op 4min kan doen en 110 000 credits wint, als je dit een paar keer doet heb je al heel wat geld. Hiervan heb ik men McLaren gekocht.
                      het is 111.000

als je van het standaardhuis vertrekt (goedkoopste huis dat je in het begin kon kopen):
                      linksaf, over de brug rechts en dan weer eerste of tweede links

timetrial noemt "traffic", je krijgt 4:34 om hem uit te rijden maar meestal lukt het in 3:55 of zo ... met (hier ben ik er weer mee ) Gallardo stage 3

is 111.000 credits en 6000 master points of zo

zalige timetrial
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                        Ook een snelheidsrace waar je 290 ofzo moet halen, met een Saleen zit je daar aan op 15sec en krijg je 70.000 ...
                        saleen !

zit die eigenlijk in PS2 ?
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                          Ook een snelheidsrace waar je 290 ofzo moet halen, met een Saleen zit je daar aan op 15sec en krijg je 70.000 ...
                          ja maar als je die race start moet je je wagen draaien
                          dan heb je minder verkeer en rechter en gemakkelijker stuk

Comment

• Heeft er iemand van jullie al Hardcore Mode op TDU?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                              ja maar als je die race start moet je je wagen draaien
                              dan heb je minder verkeer en rechter en gemakkelijker stuk
                              inderdaad . Dat is ook zo mijn ritje dat ik vaak doe

Comment

Heeft er iemand van jullie al Hardcore Mode op TDU?

ik ben nog maar expert en denk dat ik dat aan dit tempo nog lang blijf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                  ik ben nog maar expert en denk dat ik dat aan dit tempo nog lang blijf
                                  ²nd

Geen tijd meer om te spelen, dat 't school maar rap terug herbegint. Hopelijk vind ik dan wel wat tijd. Hoogst waatschijnlijk niet.

Comment

Heeft er iemand van jullie al Hardcore Mode op TDU?
                                    Welja, als je champion bent komt dat er automatisch bij eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                      saleen !

zit die eigenlijk in PS2 ?
                                      Als die er niet in zit is het wel jammer eigenlijk, niet normaal geschift snel...

Comment

• sneller dan een mclaren f1 lm stage 3 ?
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 1000PK twinturbo, need I say more?

Denk wel dat 'ie sneller is ja.

Comment

Working...
                                          X