Oorspronkelijk geplaatst door woVa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door woVa Bekijk BerichtenDie cadillac heb ik nog niet, die staat zo bij mijn dealer in het rood, out of stock. Hoe kan ik die wel krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woVa Bekijk BerichtenDie cadillac heb ik nog niet, die staat zo bij mijn dealer in het rood, out of stock. Hoe kan ik die wel krijgen?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woVa Bekijk Berichtenik heb het ook op ps2, maar als ik hier de screens zie van die xbox en pc versie, vind ik de graphics van de ps2 versie maar
Ik zit nu rond 18% en 2,000,000 masterpoints.
Jij was toch diegene die de lambo gallardo zo zalig vond rijden e? Ik vond dat ook ma de lambo is echt een slak in vgl met de koenigsegg. En met 3milj. credits kan je al wat moois kopen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenhoe geraken jullie eigenlijk aan zoveel cash? Ik heb er eigenlijk nooit te veel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woVa Bekijk BerichtenDie cadillac heb ik nog niet, die staat zo bij mijn dealer in het rood, out of stock. Hoe kan ik die wel krijgen?
traaaaaaaaaaaaaaag !!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woVa Bekijk BerichtenEr is ergens een time trial die je op 4min kan doen en 110 000 credits wint, als je dit een paar keer doet heb je al heel wat geld. Hiervan heb ik men McLaren gekocht.
als je van het standaardhuis vertrekt (goedkoopste huis dat je in het begin kon kopen):
linksaf, over de brug rechts en dan weer eerste of tweede links
timetrial noemt "traffic", je krijgt 4:34 om hem uit te rijden maar meestal lukt het in 3:55 of zo ... met (hier ben ik er weer mee ) Gallardo stage 3
is 111.000 credits en 6000 master points of zo
zalige timetrial1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenOok een snelheidsrace waar je 290 ofzo moet halen, met een Saleen zit je daar aan op 15sec en krijg je 70.000 ...
zit die eigenlijk in PS2 ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenOok een snelheidsrace waar je 290 ofzo moet halen, met een Saleen zit je daar aan op 15sec en krijg je 70.000 ...
dan heb je minder verkeer en rechter en gemakkelijker stuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichtenja maar als je die race start moet je je wagen draaien
dan heb je minder verkeer en rechter en gemakkelijker stuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenHeeft er iemand van jullie al Hardcore Mode op TDU?
ik ben nog maar expert en denk dat ik dat aan dit tempo nog lang blijf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenik ben nog maar expert en denk dat ik dat aan dit tempo nog lang blijf
Geen tijd meer om te spelen, dat 't school maar rap terug herbegint. Hopelijk vind ik dan wel wat tijd. Hoogst waatschijnlijk niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenHeeft er iemand van jullie al Hardcore Mode op TDU?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtensaleen !
zit die eigenlijk in PS2 ?
Comment
Comment