*zwengelt ps2 in gang*
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenik ben nog maar expert en denk dat ik dat aan dit tempo nog lang blijf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichtenmoest z'n spel niet draaien op die vidkaart, dan zegt het spel het wel...
tis volgens mij eerder softwarematig probleem...
laatste forceware's downloaden en installen, might help
en anders wachten op de voorziene patch van atari... om alle Nvidia problemen op te lossen... maar het is nog niet officieel geweten wnneer 'ie komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenkan het zijn dat er in het noordoosten zo weinig wegen zijn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenexige is toch geen E
Een 350Z heb ik al gehuurd en wat races mee gedaan. Inderdaad een goede auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenDat is het probleem. Bija alle events die ik al tegengekomen ben zijn voor E wagens.
Een 350Z heb ik al gehuurd en wat races mee gedaan. Inderdaad een goede auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEen auto huren om er alleen maar een paar races mee te doen...
Nice thinking
700 credits voor een half uur en een 6 tal races mee gewonnen.
Comment
-
Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met geld, vooral de speed challenges zijn ideaal om snel veel geld te verdienen. In downtown is een expert speed challenge voor group B voertuigen die 75000$ oplevert. Je moet zorgen dat je 290km/u haalt wat met de Jaguar XJ220 peanuts is. Op een kwartier kan je daarmee gemakkelijk 1 miljoen $ verdienen.
Ondertussen ben ik het beu geworden, ik heb 15 huizen en een 60tal auto's, alle challenges gedaan, alle missies gedaan, alle wegen ontdekt... Lang geleden dat ik een racegame zo veel gespeeld heb.Last edited by Gunter; 12/04/2007, 09:38.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDie kaart heb ik ook
Das dan het enige waar ik kan op wegdromen, klote spel werkt niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtendenk je dat je die challenge zou kunnen aanduiden op de kaart ?
ongeveer ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenZwijg me dervan
Comment
Comment