Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• *zwengelt ps2 in gang*
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
      ik ben nog maar expert en denk dat ik dat aan dit tempo nog lang blijf
      Ik ben champion geworden door 3 astons en wat kleren te kopen!

Comment

• ik heb ook al wat ecko gerief gekocht
        Nu ben ik gewoon aan het rondcruisen om alle straatjes gedaan te hebben. Serieuze opdracht, maar ik ben die racekes effe beu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
          moest z'n spel niet draaien op die vidkaart, dan zegt het spel het wel...
          tis volgens mij eerder softwarematig probleem...
          laatste forceware's downloaden en installen, might help
          en anders wachten op de voorziene patch van atari... om alle Nvidia problemen op te lossen... maar het is nog niet officieel geweten wnneer 'ie komt
          Daar zit ik nog met 'n probleem (die Forcewares) als ik die probeer te installeren komt er op het scherm dat er geen 'passende' hardware gevonden kan worden

Comment

• kan het zijn dat er in het noordoosten zo weinig wegen zijn ?
            1994 Mercedes SL320
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
              kan het zijn dat er in het noordoosten zo weinig wegen zijn ?
              Ja .

Comment

• Ik heb het ook voor ps2 gekocht. Hoe geraak je het snelst aan geld, en wat is de beste E klasse auto?

Ik heb nu een Exige met stage 1 tuning, je kan er blijkbaar weinig mee doen.

Comment

• exige is toch geen E

ik ben voor de 350Z gegaan. Ik heb hem altijd stock gehouden, juist op het laatste van de E reeksen heb ik hem getuned...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                    exige is toch geen E
                    Dat is het probleem. Bija alle events die ik al tegengekomen ben zijn voor E wagens.

Een 350Z heb ik al gehuurd en wat races mee gedaan. Inderdaad een goede auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                      Dat is het probleem. Bija alle events die ik al tegengekomen ben zijn voor E wagens.

Een 350Z heb ik al gehuurd en wat races mee gedaan. Inderdaad een goede auto.
                      ik had hetzelfde voor toen ik nog niet veel cash had en me een Aston V8 kocht....achteraf merkte ik pas dat het geen E was

Comment

• Een auto huren om er alleen maar een paar races mee te doen...

Nice thinking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                          Een auto huren om er alleen maar een paar races mee te doen...

Nice thinking

700 credits voor een half uur en een 6 tal races mee gewonnen.

Comment

• Bang for you buck zeg ik dan

Comment

• Nog beter is een auto tweedehands kopen, racekes mee doen en met winst weer verkopen.

Comment

• Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met geld, vooral de speed challenges zijn ideaal om snel veel geld te verdienen. In downtown is een expert speed challenge voor group B voertuigen die 75000$ oplevert. Je moet zorgen dat je 290km/u haalt wat met de Jaguar XJ220 peanuts is. Op een kwartier kan je daarmee gemakkelijk 1 miljoen $ verdienen.

Ondertussen ben ik het beu geworden, ik heb 15 huizen en een 60tal auto's, alle challenges gedaan, alle missies gedaan, alle wegen ontdekt... Lang geleden dat ik een racegame zo veel gespeeld heb.
                                Last edited by Gunter; 12/04/2007, 09:38.

Comment

• denk je dat je die challenge zou kunnen aanduiden op de kaart ?
                                  ongeveer ?

1994 Mercedes SL320
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Die kaart heb ik ook

Das dan het enige waar ik kan op wegdromen, klote spel werkt niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                      Die kaart heb ik ook

Das dan het enige waar ik kan op wegdromen, klote spel werkt niet
                                      Zwijg me dervan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                        denk je dat je die challenge zou kunnen aanduiden op de kaart ?
                                        ongeveer ?
                                        Moeilijk te zeggen, als ik thuis ben zal ik een screenshot maken en posten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                                          Zwijg me dervan
                                          Carrefour terug gebeld Geen omruiling mogelijk

Comment

Working...
                                          X