ik heb ook een Saltwee gekocht, een hele verandering als je net uit een McLaren komt gestapt maar rijdt best goed ! de tjoenink stage III heb ik gratis gehad omdat ik de V12 screamers club president gewonnen had
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Countach is vet !
Momenteel van auto's- Countach stage III
- Gallardo stage III
- Miura
- Saleen stage III
- McLaren F1 LM stage III
- DB9 stage III
- Alfa GT V6 stage III
- VW W12 stage III
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWat is het nu eigenlijk van die online cartrades? Alle auto's staan er duurder dan ge ze bij de dealer kunt kopen?
Zo heb ik eens een Koeningsegg gekocht voor 1000$ en verkocht voor 600.000+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk heb van ellende GTA San Andreas terug op men pc gepleurd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenlijkt er goed op hé
Maar hey, de pc draait het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk heb van ellende GTA San Andreas terug op men pc gepleurdOorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenlijkt er goed op hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenNiet echt
Maar hey, de pc draait het
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenhoor ik daar countach
oooowla, naast mijn miura en gallardo SE heb ik blijkbaar mijn 3de lambo gevonden. Damn, daar ga ik morgen eens naar op zoek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVeel succes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenalle lambo garages die ik tot nu toe ken afgereden en ze hebben hem niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenTuurlijk niet, die is er nog niet op pc
aaaaaaaaaaaaaaaaaah . Ik wil.... nu ben ik in principe verplicht om als 3de lambo een murcie te kopen. Pfff kutbak
Derjuist een 3500 GT gereserveerd. Ik was zo blij omdat ik dacht dat het DB5 was . KWas dan ook nog maar een kwartiertje wakker
Comment
Comment