Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo'n CLS is idd verrassend wendbaar naargelang zijn grootte en gewicht...
    En behoorlijk snel

Net als de 300C, dat dramt redelijk vlot door... (maar geen bochten tegenkomen onderweg)

Comment

• Tgoh, toch nog maar wat spelen dan...
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        Zo'n CLS is idd verrassend wendbaar naargelang zijn grootte en gewicht...
        En behoorlijk snel

Net als de 300C, dat dramt redelijk vlot door... (maar geen bochten tegenkomen onderweg)

ik hoorde u is spreken dat zo een SL65 maar bleef doortrekken...kvind dat niet echt de moeite eigenlijk. Misschien als ik hem tune. Achja mijn eerste merc is dus een feit

Comment

• Dat heb ik wrs gezegd voor ik de Saleen had

Zo'n SL65 is idd niet zooo snel, hij zit veel te snel door zijn toeren heen...
          En het snelheidsgevoel is er ni echt.

Comment

• ik vind de gallardo stage III nog altijd de zaligste auto van het spel
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
              ik vind de gallardo stage III nog altijd de zaligste auto van het spel

heb momenteel:

Gallardo Stage 3 en Gallardo Spyder Stage 3

Comment

• Heb het spel nu ook gekocht, direct eens installeren zie.

Comment

• Wat een mooie installatiemuziek zeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                    Wat een mooie installatiemuziek zeg.
                    maak AUB een soundfile !!!
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                      maak AUB een soundfile !!!
                      Een andere keer misschien.

Comment

• Wtf ?
                        Ik krijg telkens "nickname invalid" als ik m'n onlineaccount wil starten, en ik ben geregistreed bij gamespy.
                        Heb nog eens een andere account aangemaakt, maar helpt niet.

Comment

• Heb het ondertussen al gevonden, maar zit nu met een ander "probleem".
                          Hoe kan je het instellen dat je zeg maar het zwaarst moet sturen ?
                          Nu staat m'n stuur redelijk los zeg maar, en dan kan ik m'n bochten niet goed bepalen.'t Heeft niks met de sensivity ofzo te maken.

Het spel zelf is geweldig.
                          Ben begonnen zoals zovelen met een rode Alfa GT, prachtige geluid en een geweldige machine.Wat moet dat wel niet zijn met een Zonda.

Comment

Heb het ondertussen al gevonden, maar zit nu met een ander "probleem".
                            Hoe kan je het instellen dat je zeg maar het zwaarst moet sturen ?
                            Nu staat m'n stuur redelijk los zeg maar, en dan kan ik m'n bochten niet goed bepalen.'t Heeft niks met de sensivity ofzo te maken.

Het spel zelf is geweldig.
                            Ben begonnen zoals zovelen met een rode Alfa GT, prachtige geluid en een geweldige machine.Wat moet dat wel niet zijn met een Zonda.
                            je kan wagens 2min testen bij de dealer dus ga snel eens kijken he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              je kan wagens 2min testen bij de dealer dus ga snel eens kijken he

De pagani garage is wel ff rijden en met zo een alfa is dat echt meeeeega lang

Comment

• Ben ondertussen pro en heb al een Audi S4 gekocht.

Comment

Ben ondertussen pro en heb al een Audi S4 gekocht.

en ik gisteren champion. Wel hard bij politieachtervolging, het is allemaal x15

Comment

• Heb een probleem bij het saven denk ik.
                                    Heb nu al 3 keer moeten herbeginnen, ik rij races enzo, alles wordt gesaved, en als ik het spel terug heropstart is alles verdwenen en kan ik opnieuw beginnen. Iemand een idee? Heb al geprobeerd met gamespy account, werkt allemaal ma bij elke heropstart van het game is alles terug weg.
                                    Wat ik ook heb is dat ik elke keer gamespy account moet invullen bij opstart...

Edit:

De map mijn documenten/test drive unlimited/savegames/<profielnaam> vind ik niet terug en word dus ook niet aangemaakt, hoe komt dit?

Raar, heeel raar.
                                    Last edited by ; 04/05/2007, 15:04.

Comment

• Juist een 288 GTO mogen afleveren... 't Zal moeilijk worden om iets te vinden dat dát overtreft.Misschien de McLaren F1.

Heb trouwens een TVR Tuscan gekocht nu.

Comment

Juist een 288 GTO mogen afleveren... 't Zal moeilijk worden om iets te vinden dat dát overtreft.Misschien de McLaren F1.

Heb trouwens een TVR Tuscan gekocht nu.
                                        ik dacht dat ook toen ik die moest leveren

Maar wees gerust er komen nog betere dingen op uw pad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                          ik dacht dat ook toen ik die moest leveren

Maar wees gerust er komen nog betere dingen op uw pad
                                          Let's hope so.
                                          Maar dan nog moet die wagen er zeker bij.
                                          En hopelijk komt dat uitbreidingspak er snel aan.
                                          Een patch is alvast voorzien voor ergens in mei.

Comment

Working...
                                          X