Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Cool, ik wil ook TVR's op playstation
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
        Cool, ik wil ook TVR's op playstation
        Pff, ik vind het op de Playstation nogal ...saai
        Zou ik voor dit spel een X-doos kopen ?
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
          Heb een probleem bij het saven denk ik.
          Heb nu al 3 keer moeten herbeginnen, ik rij races enzo, alles wordt gesaved, en als ik het spel terug heropstart is alles verdwenen en kan ik opnieuw beginnen. Iemand een idee? Heb al geprobeerd met gamespy account, werkt allemaal ma bij elke heropstart van het game is alles terug weg.
          Wat ik ook heb is dat ik elke keer gamespy account moet invullen bij opstart...

Edit:

De map mijn documenten/test drive unlimited/savegames/<profielnaam> vind ik niet terug en word dus ook niet aangemaakt, hoe komt dit?

Raar, heeel raar.
          Heb een voorlopige oplossing gevonden, is een bug in het spel, zal worden verwerkt met de patch die binnekort uitkomt.
          Is dus omdat mijn documenten op een andere harde schijf staan, even de link terug verandert naar C: zonder bestanden overzetten en het werkt perfect.

Comment

• Ik heb al een hééél eind niet meer gespeeld, ik wil terug 15 zijn en tijd hebben om spellekes te spelen. Of 22 en ook tijd voor spellekes. 18-21 is geen leuke leeftijd!

Comment

• Damn, ik heb dat spel zeker al drie weken niet meer gespeeld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Damn, ik heb dat spel zeker al drie weken niet meer gespeeld...
                Ik al 1,5 maand niet meer. (sinds de crash)...

Comment

• Ik heb nog geen bugs gehad !
                  Lijkt wel eel lotterij, de ene heeft er veel, de andere zogoed als geen.

Enigste "foutje" dat ik heb is dat hij vraagt om de originele en niet een back-up cd in cd-lezer te plaatsen, maar het icoontje nog eens aanklikken en hij schiet in gang.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                    Damn, ik heb dat spel zeker al drie weken niet meer gespeeld...
                    idem .. geen goesting
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                      idem .. geen goesting
                      Same here!

Comment

• yu...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                          yu...
                          Zo se, vandaag heb ik mijn laatste vehicle transports gedaan. De rest is allemaal nog in den helft. Tegen kerst heb ik het wel uitgespeeld denk ik

Comment

• allé, onze eerste auto uit groep A gekocht. Ferrari Enzo Stage 3

zo een standaard enzo plakt echt goed op de baan maar met die extra pk erbij ist wel wat wennen. Damn seg 2,9sec tot 100 en een top van 386 tot nu toe gehaald . En die blijft maar trekken. Terwijl de standaard moeilijk aan de 330 geraakte blijft de mijne echt zo hard trekken tot 350 en dan vermindert het wat. Heerlijk !

Comment

• Volgende week donderdag kan'k het ook eindelijk spelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                allé, onze eerste auto uit groep A gekocht. Ferrari Enzo Stage 3

zo een standaard enzo plakt echt goed op de baan maar met die extra pk erbij ist wel wat wennen. Damn seg 2,9sec tot 100 en een top van 386 tot nu toe gehaald . En die blijft maar trekken. Terwijl de standaard moeilijk aan de 330 geraakte blijft de mijne echt zo hard trekken tot 350 en dan vermindert het wat. Heerlijk !
                                Nu pas ?
                                Als ik de speluren optel denk ik in totaal vier à vijf volledige dagen gespeeld te hebben en ik bezit nu een Saleen S7 Stage III, meer dan 400 km/u...
                                Wel oppassen als je uit de bochten komt met dat ding.

Anyway, nog wat screens van mij:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                  Nu pas ?
                                  Als ik de speluren optel denk ik in totaal vier à vijf volledige dagen gespeeld te hebben en ik bezit nu een Saleen S7 Stage III, meer dan 400 km/u...
                                  Wel oppassen als je uit de bochten komt met dat ding.
                                  ik heb nog "maar" 38 uur gespeeld

Trouwens die Wiesmann plakt echt op de baan hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                    Volgende week donderdag kan'k het ook eindelijk spelen

.... als je pc zwaar genoeg is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                      ik heb nog "maar" 38 uur gespeeld

Trouwens die Wiesmann plakt echt op de baan hé
                                      Inderdaad, zeer goede wagen, plakt geweldig op de baan.
                                      Alleen, de mijne is nu stage III en in sommige bochten wordt hij toch wat listig.Maar nog steeds geweldig.
                                      Wel kl*te dat je voor die lifters een specifieke wagen nodig hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                        .... als je pc zwaar genoeg is.
                                        graka besteld, processor can handle it

Comment

• Net Tour of the Island gewonnen en m'n Alfa Competitizione in ontvangst mogen nemen !

Comment

Working...
                                          X