Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb een probleem bij het saven denk ik.
Heb nu al 3 keer moeten herbeginnen, ik rij races enzo, alles wordt gesaved, en als ik het spel terug heropstart is alles verdwenen en kan ik opnieuw beginnen. Iemand een idee? Heb al geprobeerd met gamespy account, werkt allemaal ma bij elke heropstart van het game is alles terug weg.
Wat ik ook heb is dat ik elke keer gamespy account moet invullen bij opstart...
Edit:
De map mijn documenten/test drive unlimited/savegames/<profielnaam> vind ik niet terug en word dus ook niet aangemaakt, hoe komt dit?
Raar, heeel raar.
Heb een voorlopige oplossing gevonden, is een bug in het spel, zal worden verwerkt met de patch die binnekort uitkomt.
Is dus omdat mijn documenten op een andere harde schijf staan, even de link terug verandert naar C: zonder bestanden overzetten en het werkt perfect.
Ik heb al een hééél eind niet meer gespeeld, ik wil terug 15 zijn en tijd hebben om spellekes te spelen. Of 22 en ook tijd voor spellekes. 18-21 is geen leuke leeftijd!
Ik heb nog geen bugs gehad !
Lijkt wel eel lotterij, de ene heeft er veel, de andere zogoed als geen.
Enigste "foutje" dat ik heb is dat hij vraagt om de originele en niet een back-up cd in cd-lezer te plaatsen, maar het icoontje nog eens aanklikken en hij schiet in gang.
allé, onze eerste auto uit groep A gekocht. Ferrari Enzo Stage 3
zo een standaard enzo plakt echt goed op de baan maar met die extra pk erbij ist wel wat wennen. Damn seg 2,9sec tot 100 en een top van 386 tot nu toe gehaald . En die blijft maar trekken. Terwijl de standaard moeilijk aan de 330 geraakte blijft de mijne echt zo hard trekken tot 350 en dan vermindert het wat. Heerlijk !
allé, onze eerste auto uit groep A gekocht. Ferrari Enzo Stage 3
zo een standaard enzo plakt echt goed op de baan maar met die extra pk erbij ist wel wat wennen. Damn seg 2,9sec tot 100 en een top van 386 tot nu toe gehaald . En die blijft maar trekken. Terwijl de standaard moeilijk aan de 330 geraakte blijft de mijne echt zo hard trekken tot 350 en dan vermindert het wat. Heerlijk !
Nu pas ?
Als ik de speluren optel denk ik in totaal vier à vijf volledige dagen gespeeld te hebben en ik bezit nu een Saleen S7 Stage III, meer dan 400 km/u...
Wel oppassen als je uit de bochten komt met dat ding.
Nu pas ?
Als ik de speluren optel denk ik in totaal vier à vijf volledige dagen gespeeld te hebben en ik bezit nu een Saleen S7 Stage III, meer dan 400 km/u...
Wel oppassen als je uit de bochten komt met dat ding.
Inderdaad, zeer goede wagen, plakt geweldig op de baan.
Alleen, de mijne is nu stage III en in sommige bochten wordt hij toch wat listig.Maar nog steeds geweldig.
Wel kl*te dat je voor die lifters een specifieke wagen nodig hebt.
Comment