Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• CLK DTM AMG :

En juist deze in ontvangst mogen nemen...

Comment

• Op wat voor pc draai je dat? Ik zou het willen maar ik weet niet of m'n spel dat hier gaat trekken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
        Op wat voor pc draai je dat? Ik zou het willen maar ik weet niet of m'n spel dat hier gaat trekken...
        Acer E380 - X874
        1 gig RAM
        512 MB videocard
        Windows Xp
        Direct X 9.0 c
        ...

Comment

• mooi !
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
            Acer E380 - X874
            1 gig RAM
            512 MB videocard
            Windows Xp
            Direct X 9.0 c
            ...
            Met welke resolutie speel je?

Comment

• AMD Athlon X2 4200+ kan dat? Dan mag ik het wel vergeten met m'n P4 3.0 denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
                Met welke resolutie speel je?
                Speel in 1180 x ...

'k Ken niet zoveel van de technische kant van de pc.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                  Speel in 1180 x ...

'k Ken niet zoveel van de technische kant van de pc.
                  Is toch redelijk, heb mijn resolutie naar 1024*768 moeten zetten, ging wel ma niet vlot genoeg volgens mijn goesting.

AMD Athlon 3000+
                  1 gb geheugen
                  Nvidea Geforce 6800 xt 128 mb.

Comment

• Graka van 256 gestoken (Nvidia, enkel in de huizen blijft het heel soms hangen)

Lekker spel.

Comment

• Wat gebruiken jullie om te gamen? Toetsenbord, gamepad, stuurtje? Vind maar niks om toch gemakkelijk te kunnen sturen...

Indien iemand met toetsenbord of gamepad stuurt weet mij dan is te zeggen met welke settings.

Comment

Is toch redelijk, heb mijn resolutie naar 1024*768 moeten zetten, ging wel ma niet vlot genoeg volgens mijn goesting.

AMD Athlon 3000+
                        1 gb geheugen
                        Nvidea Geforce 6800 xt 128 mb.
                        Ah nice dan zou het hier normaal gezien wel moeten lukken... Het zal iets voor in de vakantie zijn denk ik...

Comment

• Ik speel het ook op Xbox, mijn gamertag is wrxplus

Comment

Wat gebruiken jullie om te gamen? Toetsenbord, gamepad, stuurtje? Vind maar niks om toch gemakkelijk te kunnen sturen...

Indien iemand met toetsenbord of gamepad stuurt weet mij dan is te zeggen met welke settings.
                            logitech momo hierzo, na beetje aan instellingen prutsen..
                            works like a charm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                              logitech momo hierzo, na beetje aan instellingen prutsen..
                              works like a charm
                              Ik ging even men Logitech force feedback aansluiten goed, start het spel op, allereerst even de S4 gehuurd, dat ging, terug opnieuw opgestart en toen de Elise, man wat een ramp

Comment

• Vreemd, ik heb écht geen last van bugs...
                                Nuja, des te beter.

Ahja, ik rij ook met een Logitech stuurtje, maar de motoren moet je met een keyboard rijden vind ik.

Comment

• Vandaag een stuurtje weesten halen, rij veel Live For Speed ook dusja, leuk meegenomen. Het is eentje geworden van Logitech, nu vandaag geprobeerd ma zal blijkbaar moeten wennen, heb jaaaaren met toetsenbord gespeeld en nu mijn eerste stuurtje. Iemand tips om te spelen met stuurtje? Settings,..

Comment

• ik heb bijna al de missies gedaan. Nog 12 ofzo te gaan. Die kweetnie hoe lange en nog enkele motoracekes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                      ik heb bijna al de missies gedaan. Nog 12 ofzo te gaan. Die kweetnie hoe lange en nog enkele motoracekes.
                                      Millionaire's Challenge ?
                                      Doen met MV Agusta Tamburini stage III !

Comment

• Ja, ik ben Amateur, ben nu eindelijk men stuurtje gewend! die tt trekt lekker op.

Vandaag/morgen proberen toch wat verder te gamen.

Comment

• Gisteren het spel gekocht. Is wel wennen dat sturen met het toetsenbord, dan vind ik het systeem van LFS beter.

Iemand tips om snel veel credits te verdienen?

Comment

Working...
                                          X