Kunnen we als club op dat circuit, of is het nog steeds dat je eerst kampioen moet zijn?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenKunnen we als club op dat circuit, of is het nog steeds dat je eerst kampioen moet zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIs het niet zo dat je gewoon tegen een boompje moet rijden?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenDat is bij de luchthaven. En 't is een struik
Comment
-
Ik en Porschepipo op een mislukte fotoshoot :
Juist ook dit mormel mogen oppikken:
Verschrikkelijk lelijk, en met zelfs driving aids op maximum blijft hij in het rond spinnen.Zit te twijfelen of ik hem als collectorsitem houdt of hem verpats voor veel poen op het net.
Unleash...THE BEAST ! :
In tegenstelling tot velen hier vind ik hem geweldig rijden, zelfs zonder driving aids.
Je moet hem gewoon leren temmen, maar eens je hem onder de knie heb geeft hij je veel voldoening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenI'm going to play
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenKomt ge naar de club ?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNice pics
Soms wou ik dat ik online kon.
Jij en TTN weten niet wat jullie missen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenMaak een online account !
Jij en TTN weten niet wat jullie missen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDe Auto wereld TDU Drivers hebben me overtuigd.
Morgen koop ik TDU voor PC
Juist geraced tegen Cedrick.Hij in een zwarte Enzo, ik in de Zonda van hierboven.
Enzo komt rapper op topsnelheid, maar in de bochten geven ze elkaar geen meter.
Maar andere plichten roepen, ik hou het voor bekeken voor vandaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenMaar andere plichten roepen, ik hou het voor bekeken voor vandaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenik speel het spel uit en ik zwier het eraf. Ik ben het eigenlijk beu. Hoewel, misschien af en toe nog eens cruisen, maar ik wil meer geld voor meer auto's. Ik heb al de offline shit gecompleted behalve de 15 huizen en nog 3 time racekes.
Je moet daar gewoon 290 km/u halen (kan op een halve minuut tijd, best omkeren na de start) en je verdient $75.000 per keer.Doe dat een half uurtje en je hebt geld zat.
Online is écht zoveel beter dan offline, de AI stelt niet zoveel voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenOei, ook last van de vriendin?
Comment
Comment