Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenNee, van Anne Provoost en haar overhypte literatuur.
Stiekem hoopte ik voor jou dat het 'mijn' optie was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenOei, ook last van de vriendin?
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenNee, hij kan niet tegen zijn verlies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenNee, hij kan niet tegen zijn verlies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenallé nog 2 te gaan . Die millionairs cup (denk ik) en dan die FUCKING TANTULUS (ofzoiets) 14km in mijn op los geslagen Enzo op kronkelweggetjes met verkeer . Het lukt me maar niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenJij hebt die Enzo gehuurd.
I own that stupid Enzo bitch1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenKuch
I own that stupid Enzo bitch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenJa voor 10 of 20 minuten zeker
Heb hier zelfs een foto gepost toen'k 'm net gekocht had1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenNope!
Heb hier zelfs een foto gepost toen'k 'm net gekocht had
Daarstraks 'n Mc12 me voorbijgezoefd... damn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenZeggen ze allemaal, ga nog wat opscheppen op de online modus ofzo...
Daarstraks 'n Mc12 me voorbijgezoefd... damn1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenJah, tuurlijk zoeft die voorbij. Die huurauto's gaan niet zo snel he
En ik ben te onhandig om veel races te winnen , daarom de gemakkelijke altijd opnieuw, kassa kassa, straks 'n Ford GT proberen te kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenHeyla, ik heb die tuningbak zelf gekocht
En ik ben te onhandig om veel races te winnen , daarom de gemakkelijke altijd opnieuw, kassa kassa, straks 'n Ford GT proberen te kopen
Een GT heb'k ook, staat op de foto samen met Porschepipo z'n 288 GTO1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenJajah, zeggen ze allemaal
Een GT heb'k ook, staat op de foto samen met Porschepipo z'n 288 GTO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenKan je niet het online savegame van iemand kopiëren ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenGoh ja, als ik ook ineens een serial erbij krijg
Ik zou graag eens racen met een volledige grid AW'ers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenZeg, maar ik krijg die extra-missies niet meer, en ik heb in totaal nog maar 7 races te gaan.
Terwijl ik amper de helft van de car deliveries heb gedaan, nog 10 modellen moet vervoeren,...Er komt er geen één meer bij.
Comment
Comment