Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichtenik kom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenWacht, ik kan er pas zijn om kwart voor 9.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichtenhopla ... we zijn eruit gecrashed :s
welke garage is het dichtste bij ... dan kom ik naar daar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenJa, dat gebeurd regelmatig dat je elkaar kwijt bent. Ik stel de Kawasaki dealer voor ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichtenpresent
Hopelijk werkt de verbinding...
Comment
-
Damn, ik krijg allerlei onlinespelers, maar ik kan u niet vinden, nochtans staat ge aangeduidt bij de Kawasakidealer.
Anyway, ik heb u een uitnodiging gestuurd voor bij de club te komen, als ge die aanneemt en daarna de club kunt zien ga er maar naartoe en klik op intra club, dan zal ik een race opzetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk BerichtenVanaf wnn kan je moto's kopen?
En waar kan ik m'n gallardo laten tunen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichtenje moet eerst alle Autoverkoopplaatsen binnengeweest zijn dan worden de motos unlocked
Morgen is direct doen dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenPatch wordt uitgesteld naar half juni , en zal de Audi RS4 en Nissan Skyline bevatten.
Enkel heb ik wel examens vanaf 18 juni das minder.
Comment
-
Online-fun:
Ook eens gaan piepen op dat "geheime eiland", niets bijzonders en je kreeg er niks bij voor de opdracht dat je alle wegen moet berijden :
Maar goed, ik heb nu alle wegen gevonden, dus ik kreeg er een gratis huis voor 10 auto's bovenop.
Nu nog een 20-tal extra-races doen, 6 tijdraces en dan heb ik het uit.Offline tenminste, online ga'k nog wel een tijd door.
Comment
Comment