Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
    Ook eens gaan piepen op dat "geheime eiland", niets bijzonders en je kreeg er niks bij voor de opdracht dat je alle wegen moet berijden
    Hoe geraakt gij op dat geheime eiland?

Comment

• Is dat "geheime eiland" ook beschikbaar voor PS2 ?
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
        Is dat "geheime eiland" ook beschikbaar voor PS2 ?
        Dacht het wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
          Hoe geraakt gij op dat geheime eiland?
          I hate all these vids from the xbox version, captured using camera phones, so here's a nice clean video from the PC beta, captured with Fraps, transcoded wit...

Comment

Ok thx . Kzal straks is kijken ofk er ook geraak.

Comment

• hier ook nog een paar foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                Is dat "geheime eiland" ook beschikbaar voor PS2 ?
                Nee, werkt niet. 'k heb het al meerdere keren geprobeerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woVa Bekijk Berichten
                  Nee, werkt niet. 'k heb het al meerdere keren geprobeerd
                  Jammer, thx
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Gisteren ook nog eens gespeeld

Toch een leuk spel, maar de besturing mag precieser en die framerates moeten echt wel verbeterd worden...

Comment

• Juist dit beest mogen afhalen...

Comment

Juist dit beest mogen afhalen...

Rijdt precies goed .

Comment

Rijdt precies goed .
                          Idd, zeker met driving aids uit.

Comment

Rijdt precies goed .
                            echt niet vind ik . Dat ding slipt constant door

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                              echt niet vind ik . Dat ding slipt constant door
                              Maar je rijdt met toetsenbord dacht ik ?
                              Da's echt een nadeel met wagens zoal de Mustang GTR.Als je pedalen heb kan je dat gas doseren, en dan is het geweldig om daarmee te rijden.

Comment

• Nog wat van mij:

Comment

• damn, ik wil terug TDU kunnen spelen, maar men xbox heeft het fameuze "red ring of death" fenomeen.
                                  dinsdag support bellen, ik hoop alleen dat mij dat niet teveel gaat kosten (ik heb één van de eerste xbox 360).

btw, men gamertag op xbox is audifreaktjen en ik was ver uitgespeeld
                                  4 rings driver

Comment

• Iemand nog eens zin in een raceke ?

Ik heb offline nog drie races te doen: Tantalus, Maserati Challenge en Pass of Good Hope.Alle drie zogoed als onmogelijk, pff.

Comment

Iemand nog eens zin in een raceke ?

Ik heb offline nog drie races te doen: Tantalus, Maserati Challenge en Pass of Good Hope.Alle drie zogoed als onmogelijk, pff.
                                      enkel Tantalus is onmogelijk. Heb hem nog maar 1 keer kunnen uitrijden met een caterham stage 3. De tijd dat ik moest halen was 7:30 en ik had 7:32 + nog een bonus van 45 seconden ofzo . Had ik wat beter gereden had het misschien wel gelukt. Die andere 3 waren geen probleem...maserati challenge pak je best een MC12...Good hope ken ik niet direct

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                        enkel Tantalus is onmogelijk. Heb hem nog maar 1 keer kunnen uitrijden met een caterham stage 3. De tijd dat ik moest halen was 7:30 en ik had 7:32 + nog een bonus van 45 seconden ofzo . Had ik wat beter gereden had het misschien wel gelukt. Die andere 3 waren geen probleem...maserati challenge pak je best een MC12...Good hope ken ik niet direct
                                        Uhu, ik heb een MC12 Stage III, driving aids op full gezet, en al meer dan een uur bezig.Beste is 2' 22' totnutoe.'t Zou zelfs moeten gaan met een GranSport stage III.

Comment

Uhu, ik heb een MC12 Stage III, driving aids op full gezet, en al meer dan een uur bezig.Beste is 2' 22' totnutoe.'t Zou zelfs moeten gaan met een GranSport stage III.
                                          huh?!
                                          Dat is bij na 3 keer gelukt. Eerst begonnen met een Maserati gransport en dat was toch iets te weinig...dan een MC12 gekocht en stage 3 getuned...1 keer uit de bocht gevlogen en de 2de keer is het me gelukt

Comment

Working...
                                          X