Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIs dat "geheime eiland" ook beschikbaar voor PS2 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenHoe geraakt gij op dat geheime eiland?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIs dat "geheime eiland" ook beschikbaar voor PS2 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woVa Bekijk BerichtenNee, werkt niet. 'k heb het al meerdere keren geprobeerd2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenJuist dit beest mogen afhalen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenRijdt precies goed .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenRijdt precies goed .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenecht niet vind ik . Dat ding slipt constant door
Da's echt een nadeel met wagens zoal de Mustang GTR.Als je pedalen heb kan je dat gas doseren, en dan is het geweldig om daarmee te rijden.
Comment
-
damn, ik wil terug TDU kunnen spelen, maar men xbox heeft het fameuze "red ring of death" fenomeen.
dinsdag support bellen, ik hoop alleen dat mij dat niet teveel gaat kosten (ik heb één van de eerste xbox 360).
btw, men gamertag op xbox is audifreaktjen en ik was ver uitgespeeld4 rings driver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenIemand nog eens zin in een raceke ?
Ik heb offline nog drie races te doen: Tantalus, Maserati Challenge en Pass of Good Hope.Alle drie zogoed als onmogelijk, pff.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenenkel Tantalus is onmogelijk. Heb hem nog maar 1 keer kunnen uitrijden met een caterham stage 3. De tijd dat ik moest halen was 7:30 en ik had 7:32 + nog een bonus van 45 seconden ofzo . Had ik wat beter gereden had het misschien wel gelukt. Die andere 3 waren geen probleem...maserati challenge pak je best een MC12...Good hope ken ik niet direct
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenUhu, ik heb een MC12 Stage III, driving aids op full gezet, en al meer dan een uur bezig.Beste is 2' 22' totnutoe.'t Zou zelfs moeten gaan met een GranSport stage III.
Dat is bij na 3 keer gelukt. Eerst begonnen met een Maserati gransport en dat was toch iets te weinig...dan een MC12 gekocht en stage 3 getuned...1 keer uit de bocht gevlogen en de 2de keer is het me gelukt
Comment
Comment