Hier nog wat van mij:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenEek ne groene Enzo
Ik wil nog wel online racen vanavond ... m'n wagenpark is stevig uitgebouwd ondertussen
Maar ik vrees dat ik niet meer kan racen deze week, misschien vrijdagavond.
En ik heb ondertussen op een 7-tal auto's na elke wagen in het spel ondertussen.
Comment
-
Ik sta voor de moment nog altijd op Pro Maar ik ga er denk ik dees weekend nog eens op spelen. Daarna dan de examens enzo, pff!
En ik ben erover aant twijfelen of ik in de AW club zou komen of niet.. Want wat is dat juist zo'n club? Kan iemand mij dat eens in het kort uitleggen? Thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIk sta voor de moment nog altijd op Pro Maar ik ga er denk ik dees weekend nog eens op spelen. Daarna dan de examens enzo, pff!
En ik ben erover aant twijfelen of ik in de AW club zou komen of niet.. Want wat is dat juist zo'n club? Kan iemand mij dat eens in het kort uitleggen? Thx
Het zijn races die enkel toegankelijk zijn voor de forumleden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenAls je in de AW Club komt, dan kan je racen tegen leden van het forum.
Het zijn races die enkel toegankelijk zijn voor de forumleden !
Morgen zou normaal de Pc patch moeten uitkomen met daarin de Audi RS4 & Nissan Skyline. Hopelijk stellen ze het niet meer te lang uit.
Verder heb ik nog een vraagje, ik heb overtlaatst een paar filmpjes gezien van een Audi S6 op TDU. Hier zijn alvast de filmpjes:
#Filmpje 1
#Filmpje 2
Nu is mijn vraag, zou het eventueel ook mogelijk zijn om zo'n S6 te verkrijgen op mijn TDU (Pc-versie)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenOk thx .
Morgen zou normaal de Pc patch moeten uitkomen met daarin de Audi RS4 & Nissan Skyline. Hopelijk stellen ze het niet meer te lang uit.
Verder heb ik nog een vraagje, ik heb overtlaatst een paar filmpjes gezien van een Audi S6 op TDU. Hier zijn alvast de filmpjes:
#Filmpje 1
#Filmpje 2
Nu is mijn vraag, zou het eventueel ook mogelijk zijn om zo'n S6 te verkrijgen op mijn TDU (Pc-versie)?
Voorlopig nog steeds geen nieuws van de patch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenHangt er vanaf of de S6 bij de packs zal zitten die je kan downloaden.
Voorlopig nog steeds geen nieuws van de patch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenMorgen zou normaal de Pc patch moeten uitkomen met daarin de Audi RS4 & Nissan Skyline. Hopelijk stellen ze het niet meer te lang uit.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
Hou dit topic up 2 date aubOorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten.... en zet hier de link van de patch.
Als je dit topic van op het forum van Atari leest, staat er in de laatste post "mid-June".. Dus dit moet rond een van deze dagen zijn..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenAtari
Dalijk kun je het ook nog maar enkel downloaden als je een online account hebt ofzo
Wat je wel nodig zou hebben is een internet verbinding, maar wie heeft dat nu niet .
Comment
Comment