Hopelijk deze week nog ofzo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenHoe zit dat eigelijk bij die millionairs challenge, tussen de checkpoints heb je steeds 15min, maar als je dan een checkpoint voorbij rijd begint die terug opnieuw met 15min. Zo haal je dat toch altijd, of hoe zit dat?
Wel belachelijk veel werk voor een miljoen, kan je veel sneller verdienen door andere dingen opnieuw te doen.
Oja, doe de Millionairs Challenge met de MV Agusta Stage III, anders wordt het zeer moeilijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenWeet het ook niet precies, denk gewoon dat je binnen een bepaalde tijd de checkpoints moet halen en ook binnen een bepaalde tijd de eindmeet.
Wel belachelijk veel werk voor een miljoen, kan je veel sneller verdienen door andere dingen opnieuw te doen.
Oja, doe de Millionairs Challenge met de MV Agusta Stage III, anders wordt het zeer moeilijk.
jah, ik was er eventjes mee bezig met de Agusta
Comment
-
Gisteren de PSP-versie in huis gehaald. Ik denk dat ik 'em zo dadelijk eens ga testen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenGisteren de PSP-versie in huis gehaald. Ik denk dat ik 'em zo dadelijk eens ga testen.
Waar heb je hem gehaald?
Heb je al enkele meningen over het spel ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
bon, heb heel effe getest.. béta patch blijkt stabiel te draaien, wel is aangeraden van uw originele .exe terug te zetten, dus niet de geupdate gebuiken, anders zijn uw savefiles om zeep!!!!
over de nieuwe auto's valt ni veel te zeggen, ze rijden beide goed.. sounds van de RS4 vind ik niet goed, rijden doet 'ie wel leuk
de skyline is gewoon héééémels..
nu de pics:
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenis die er al ?
Waar heb je hem gehaald?
Heb je al enkele meningen over het spel ?
Ik heb hem in MediaMarkt gekocht.
Eerlijk, ik had er eigenlijk ietsje meer van verwacht, maar ik heb wellicht nog niet alles ontdekt. Versies voor andere platformen heb ik wel nog niet getest, dus vergelijken kan ik niet.
Comment
-
Ik heb het spel intussen ook een 2tal weken en ik heb toch al menig aantal uurtjes rondgebold. Voor autofans (en gameliefhebbers) is het een aanrader!
Paar foto's:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIk weet niet hoe lang die er al is, maar toch al meer dan een maand.
Ik heb hem in MediaMarkt gekocht.
Eerlijk, ik had er eigenlijk ietsje meer van verwacht, maar ik heb wellicht nog niet alles ontdekt. Versies voor andere platformen heb ik wel nog niet getest, dus vergelijken kan ik niet.
Ik had nog een bon van 75e over,dusja...
Het is wel een leuk spel voor in de wagen.Net hetzelfde als op PS2-versie.
Beeld is ok,geluid is ondermaats
Wel leuk,is dat je online kan spelen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenDe officiële patch komt maandag !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenDe officiële patch komt maandag !
nuja, met de béta patch in de omloop hebben ze eigenlijk geen andere keuze..
en trouwens.. nudat iedereen weet dat offi patch eraan komt, is iedereen weer vriendelijk.. 'k snappet ni... in mijn ogen hebben ze iets serieus goed te maken bij hun klanten en met dat maandenlange beloofde 'patchke' van ochottekes 16 mb doen ze het in mijn ogen niet
Comment
Comment