Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
    gelijk als dat em op 21 juni kwam zeker ?

nuja, met de béta patch in de omloop hebben ze eigenlijk geen andere keuze..

en trouwens.. nudat iedereen weet dat offi patch eraan komt, is iedereen weer vriendelijk.. 'k snappet ni... in mijn ogen hebben ze iets serieus goed te maken bij hun klanten en met dat maandenlange beloofde 'patchke' van ochottekes 16 mb doen ze het in mijn ogen niet
    Kan je de patch niet uploaden? Ik wil hem niet downloadden op al die betaalsites.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
      Kan je de patch niet uploaden? Ik wil hem niet downloadden op al die betaalsites.
      erm, 'k heb em zelf ni vanop een betaalsite, hoor.. ( tip: zoek op fileplanet.. wel opletten, er zijn 2 versies.. versie 1.66 is de self installer )
      trouwens, het is de moeite niet meer om die nog te uploaden, als hij ( zoals ze zeggen ) maandag komt..
      aangezien ze naar't schijnt vanaf maandag iedereen mét béta patch gaan bannen..

Comment

trouwens, het is de moeite niet meer om die nog te uploaden, als hij ( zoals ze zeggen ) maandag komt..
        aangezien ze naar't schijnt vanaf maandag iedereen mét béta patch gaan bannen..
        Dan wacht ik wel tot maandag!

Comment

• Nu dat maandag de patch uitkomt...AW clubraceke op het circuit in enkel RS4'en en Skylines ?

Comment

• als dat raceke 's avonds na 18u kan, dan ben ik daar best voor te vinden

Comment

als dat raceke 's avonds na 18u kan, dan ben ik daar best voor te vinden
              Geen probleem !

Comment

• Kben op zoek naar een tof race spelletje voor op m'n windows pc...
                TDU spreekt mij wel aan, maar het "doel" van het spel is mij niet echt duidelijk, kan iemand mij dat eens uitleggen Ik kan mij moeilijk voorstellen dat je enkel op dat eiland moet rondrijden...

Kzou eigelijk een spelletje wille à la GT4, iemand andere idee'tjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
                  Kben op zoek naar een tof race spelletje voor op m'n windows pc...
                  TDU spreekt mij wel aan, maar het "doel" van het spel is mij niet echt duidelijk, kan iemand mij dat eens uitleggen Ik kan mij moeilijk voorstellen dat je enkel op dat eiland moet rondrijden...

Het doel is simpel: wedstrijdjes rijden om geld te verdienen en zo betere wagens en mooiere huizen te kunnen kopen. Qua besturing heb ik evenwel al leukere spelletjes gespeeld. Niet dat het slecht is hoor, maar het is wel een beetje wennen.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
                    Kben op zoek naar een tof race spelletje voor op m'n windows pc...

Tja, doel zit er idd niet ect in, gewoon races rijden, geld verdienen en auto's kopen.Het offline gedeelde zal ik nooit meer opnieuw doen denk ik, véél te véél.
                    Maar online is het echt wel leuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                      Tja, doel zit er idd niet ect in, gewoon races rijden, geld verdienen en auto's kopen.Het offline gedeelde zal ik nooit meer opnieuw doen denk ik, véél te véél.
                      Maar online is het echt wel leuk.
                      Valt er online meer te verdienen? Ik heb nog niet online gespeeld. Eerst wat oefenen, maar dat begint nu wel te lukken. Alleen wel irritant als je bij een afslag tegen een paal rijdt. Tegen dat je weer weg bent, ben je al snel redelijk wat tijd verloren. Gisteren wou ik eens online spelen, maar ik zat buiten, en blijkbaar was dat iets te ver van de router.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                        Valt er online meer te verdienen? Ik heb nog niet online gespeeld.
                        Neen, maar je kan dure auto's zeer goedkoop kopen.... (soms toch)

Zo heb ik eens een Koenigsegg gekocht voor $1.

Comment

• Gasten, 'k hem binnekort een nieuw PC'tje, en ik zou terug een koppel racegames willen spelen, die ik de laatste jaren vaak niet kon spelen omwille van veel te trage PC ... Naar ik begrijp zijn dit de toppers op het moment

Test Drive Unlmited (duh)
                          GTR2
                          RACE '07 : WTCC

Welke games zijn er nog, en welke zijn de moeite ?

Voor mij is het wel meer arcade gericht, opstarten en racen ... settings en dergelijke interesseren mij minder. En is er tegenwoordig zo geen havoc-race ding op de PC meer (zoals Carma vroeger) ? Blijkbaar moet je een XBOX of een PS3 kopen daarvoor ...

Rally interesseert mij minder, vooral touringcar & close racing

edit : en online racen natuurlijk ... maar niet met eerst 5 weken een goede setup te moeten zoeken om beetje mee te kunnen, daar vind ik niet veel fun aan. Gewoon : opstarten en racen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                            Gasten, 'k hem binnekort een nieuw PC'tje, en ik zou terug een koppel racegames willen spelen, die ik de laatste jaren vaak niet kon spelen omwille van veel te trage PC ... Naar ik begrijp zijn dit de toppers op het moment

Test Drive Unlmited (duh)
                            GTR2
                            RACE '07 : WTCC

Welke games zijn er nog, en welke zijn de moeite ?

Voor mij is het wel meer arcade gericht, opstarten en racen ... settings en dergelijke interesseren mij minder. En is er tegenwoordig zo geen havoc-race ding op de PC meer (zoals Carma vroeger) ? Blijkbaar moet je een XBOX of een PS3 kopen daarvoor ...

edit : en online racen natuurlijk ... maar niet met eerst 5 weken een goede setup te moeten zoeken om beetje mee te kunnen, daar vind ik niet veel fun aan. Gewoon : opstarten en racen !

als settings u niet interesseren, laat GTR2 dan maar al vallen .. TDU klinkt als jouw ding .. wtcc ken ik niet
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                              als settings u niet interesseren, laat GTR2 dan maar al vallen ..
                              Je kan offline ook wel leuk racen zonder aan de setup aan te komen hoor... Of door gewoon heel kleine veranderingen aan te brengen, wat maar een paar seconden in beslag neemt.

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                              wtcc ken ik niet
                              klik
                              Last edited by ; 16/07/2007, 15:38.

Comment

En vice versa, goedkope auto's kan je zeer duur verkopen.
                                Er zit namelijk een auto-opkoop systeem in het spel.Als je een wagen langer dan een week te koop hebt staan koopt het spel hem zelf op voor het aangegeven bedrag.Ik heb zo een Alfa GT verkocht voor de volle $9.999.999.

Btw, de patch wordt vrijgegeven om 3 uur deze middag.(NU dus !)

Comment

• Mijn nieuwe bolide's:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten

Flatout
                                    Is wel beetje vanalles zoals rally enzo, maar kun je ook goed vergelijken met de destruction derby's van vroeger.

Een nieuwe Carma is niet, tenzij GTA.

Comment

Is dat dan de wagen van diegene die je net ge-own-d hebt, die je voor weinig geld overkoopt? Of kan je geen wagens verliezen aan tegenstrevers?
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zijn er nog mensen die TDU op PSP hebben?
                                        Ik en Bikefreak gaan vanavond eens proberen online te geraken
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Flatout
                                          Is wel beetje vanalles zoals rally enzo, maar kun je ook goed vergelijken met de destruction derby's van vroeger.

Een nieuwe Carma is niet, tenzij GTA.
                                          'k von Carma veel leuker als GTA3 (of, ik bedoel de GTA van voor San Andreas). Die wagen ging sneller en met veel meer obstakels ging die wagen veel makkelijker overkop, wat bij GTA beetje mist. En omdat je relatief trager gaat, lopen die voetgangers ook op tijd weg bij GTA ... niet leuk!

'k heb FlatOut al wel eens gedemo-ed, maar door mijn trage PC is dat niet genietbaar, zal dat nog es bovenhalen

Comment

Working...
                                          X