Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenKan je de patch niet uploaden? Ik wil hem niet downloadden op al die betaalsites.
trouwens, het is de moeite niet meer om die nog te uploaden, als hij ( zoals ze zeggen ) maandag komt..
aangezien ze naar't schijnt vanaf maandag iedereen mét béta patch gaan bannen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichtentrouwens, het is de moeite niet meer om die nog te uploaden, als hij ( zoals ze zeggen ) maandag komt..
aangezien ze naar't schijnt vanaf maandag iedereen mét béta patch gaan bannen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichtenals dat raceke 's avonds na 18u kan, dan ben ik daar best voor te vinden
Comment
-
Kben op zoek naar een tof race spelletje voor op m'n windows pc...
TDU spreekt mij wel aan, maar het "doel" van het spel is mij niet echt duidelijk, kan iemand mij dat eens uitleggen Ik kan mij moeilijk voorstellen dat je enkel op dat eiland moet rondrijden...
Kzou eigelijk een spelletje wille à la GT4, iemand andere idee'tjes?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk BerichtenKben op zoek naar een tof race spelletje voor op m'n windows pc...
TDU spreekt mij wel aan, maar het "doel" van het spel is mij niet echt duidelijk, kan iemand mij dat eens uitleggen Ik kan mij moeilijk voorstellen dat je enkel op dat eiland moet rondrijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk BerichtenKben op zoek naar een tof race spelletje voor op m'n windows pc...
Maar online is het echt wel leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenTja, doel zit er idd niet ect in, gewoon races rijden, geld verdienen en auto's kopen.Het offline gedeelde zal ik nooit meer opnieuw doen denk ik, véél te véél.
Maar online is het echt wel leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenValt er online meer te verdienen? Ik heb nog niet online gespeeld.
Zo heb ik eens een Koenigsegg gekocht voor $1.
Comment
-
Gasten, 'k hem binnekort een nieuw PC'tje, en ik zou terug een koppel racegames willen spelen, die ik de laatste jaren vaak niet kon spelen omwille van veel te trage PC ... Naar ik begrijp zijn dit de toppers op het moment
Test Drive Unlmited (duh)
GTR2
RACE '07 : WTCC
Welke games zijn er nog, en welke zijn de moeite ?
Voor mij is het wel meer arcade gericht, opstarten en racen ... settings en dergelijke interesseren mij minder. En is er tegenwoordig zo geen havoc-race ding op de PC meer (zoals Carma vroeger) ? Blijkbaar moet je een XBOX of een PS3 kopen daarvoor ...
Rally interesseert mij minder, vooral touringcar & close racing
edit : en online racen natuurlijk ... maar niet met eerst 5 weken een goede setup te moeten zoeken om beetje mee te kunnen, daar vind ik niet veel fun aan. Gewoon : opstarten en racen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenGasten, 'k hem binnekort een nieuw PC'tje, en ik zou terug een koppel racegames willen spelen, die ik de laatste jaren vaak niet kon spelen omwille van veel te trage PC ... Naar ik begrijp zijn dit de toppers op het moment
Test Drive Unlmited (duh)
GTR2
RACE '07 : WTCC
Welke games zijn er nog, en welke zijn de moeite ?
Voor mij is het wel meer arcade gericht, opstarten en racen ... settings en dergelijke interesseren mij minder. En is er tegenwoordig zo geen havoc-race ding op de PC meer (zoals Carma vroeger) ? Blijkbaar moet je een XBOX of een PS3 kopen daarvoor ...
edit : en online racen natuurlijk ... maar niet met eerst 5 weken een goede setup te moeten zoeken om beetje mee te kunnen, daar vind ik niet veel fun aan. Gewoon : opstarten en racen !
als settings u niet interesseren, laat GTR2 dan maar al vallen .. TDU klinkt als jouw ding .. wtcc ken ik niet1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenals settings u niet interesseren, laat GTR2 dan maar al vallen ..
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenwtcc ken ik niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenNeen, maar je kan dure auto's zeer goedkoop kopen.... (soms toch)
Er zit namelijk een auto-opkoop systeem in het spel.Als je een wagen langer dan een week te koop hebt staan koopt het spel hem zelf op voor het aangegeven bedrag.Ik heb zo een Alfa GT verkocht voor de volle $9.999.999.
Btw, de patch wordt vrijgegeven om 3 uur deze middag.(NU dus !)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenVoor mij is het wel meer arcade gericht, opstarten en racen ... settings en dergelijke interesseren mij minder. En is er tegenwoordig zo geen havoc-race ding op de PC meer (zoals Carma vroeger) ? Blijkbaar moet je een XBOX of een PS3 kopen daarvoor ...
Is wel beetje vanalles zoals rally enzo, maar kun je ook goed vergelijken met de destruction derby's van vroeger.
Een nieuwe Carma is niet, tenzij GTA.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenNeen, maar je kan dure auto's zeer goedkoop kopen.... (soms toch)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenFlatout
Is wel beetje vanalles zoals rally enzo, maar kun je ook goed vergelijken met de destruction derby's van vroeger.
Een nieuwe Carma is niet, tenzij GTA.
'k heb FlatOut al wel eens gedemo-ed, maar door mijn trage PC is dat niet genietbaar, zal dat nog es bovenhalen
Comment
Comment