Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan probeer je niet hard genoeg bij GTA om voetgangers plat te rijden

Comment

• Die patch, is hij te betrouwen ?
      Want dat is nog altijd die 1.66a, de beta dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
        Die patch, is hij te betrouwen ?
        Want dat is nog altijd die 1.66a, de beta dus...
        Die stond toch op de website van Atari zelf, dus ik denk van wel ja.

Comment

• De amerikaanse tdu fora zijn prettig
          Iedereen zit atari onder te schijten voor hun patch waarvan ze bij hoog en laag beweerden dat 'ie gevaarlijk kon zijn en hem nu zelf officieel uitbrengen
          En bij sommigen maakt het ook nog niks uit of verergerd de boel

Ik kan helaas niet spelen wegens geupdate securom rotzooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            De amerikaanse tdu fora zijn prettig
            Iedereen zit atari onder te schijten voor hun patch waarvan ze bij hoog en laag beweerden dat 'ie gevaarlijk kon zijn en hem nu zelf officieel uitbrengen
            En bij sommigen maakt het ook nog niks uit of verergerd de boel

Ik kan helaas niet spelen wegens geupdate securom rotzooi
            ja, 'k heb nix aangepast
            gewoon den 1.45.exe overschreven met de 1.66a terug
            works like a charm

Comment

• Ik heb de patch gedownload, en hij staat nu op mijn pc, maar waar moet'k ik 'm installeren. Ik heb deze geïnstalleerd, maar nog steeds zegt het spel dat ik de update moet installeren om online te kunnen gaan

1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                ja, 'k heb nix aangepast
                gewoon den 1.45.exe overschreven met de 1.66a terug
                works like a charm
                Eh?

Ik las dat als je de gepatchede exe verving door de originele dat je enkel de 2 auto's hebt, maar niet alle bugfixes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                  Ik heb de patch gedownload, en hij staat nu op mijn pc, maar waar moet'k ik 'm installeren. Ik heb deze geïnstalleerd, maar nog steeds zegt het spel dat ik de update moet installeren om online te kunnen gaan

Ik denk dat de patch op dezelfde schijf moet staan als Test Drive, of zet hem anders in dezelfde map.Want ik kon niet zelf de map aangeven waar hij moest staan, die begon hem automatisch te installeren.
                  Nu ik de Skyline en de RS4 heb is mijn interesse in het spel terug gewekt, heb goesting om online te racen.

Comment

• Owke, toch aan de praat gekregen, het spel zegt nu wel dat ik nog steeds 1.45 heb, maar RS4 en Skyline zijn aanwezig en het spel loopt énorm vloeiend en vlot met alles op max
                    Hééééééérlijk, eindelijk speelt het zoals het hoort

Moest wel nog even alt tabben in het begin omdat de graphics flikkerden, maar ach

Als ik volgende week eindelijk mijn stuurtje heb zal dat zo zalig zijn

Comment

Ik denk dat de patch op dezelfde schijf moet staan als Test Drive, of zet hem anders in dezelfde map.Want ik kon niet zelf de map aangeven waar hij moest staan, die begon hem automatisch te installeren.
                      Nu ik de Skyline en de RS4 heb is mijn interesse in het spel terug gewekt, heb goesting om online te racen.
                      Nee

Als'k deze uitvoer, zegt de pc dat de update al gebeurd is, maar als'k het spel start wordt er gevraagd de update uit te voeren
                      1982 BMW E28 528i
                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Ik dacht eerst dat ik het spel mss vroeger beu zou zijn dan ik dacht, maar nu ik eraan gewend geraak, begin ik het in feite wel erg leuk te vinden. Gisteren wat online gespeeld, maar nog geen online race kunnen rijden.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik wil gerust nog eens wat onlineraces doen op het circuit, maar het zou leuk zijn om meer dan één tegenstander te hebben.

Comment

• De 430 blijft een sneaky bastard

Comment

Ik wil gerust nog eens wat onlineraces doen op het circuit, maar het zou leuk zijn om meer dan één tegenstander te hebben.

Hoe meer, hoe liever natuurlijk.

Beetje off-topic, maar kan iemand mij een leuk schietspel voor PSP aanraden? De laatste tijd speel ik bij een vriend regelmatig Halo, en damn, dat is een leuk spel! Vooral met twee (hoewel ook hier weer: ideaal ware met een bende van tien man of zo). Nu zou het leuk zijn als ik ook zoiets had op PSP, al was het maar om wat te kunnen oefenen.
                              Antwoord mag via PM!
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Call of duty is uit voor PSP!

Comment

• Intussen al wat verder in het spel en dus tijd voor nieuwe foto's:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nog een paar:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Heeft er iemand zin om te gaan cruisen. Zeg maar een uur en waar.

Comment

• Iemand degelijke instellingen voor een stuur?
                                        Ik vind het niet echt goed aanvoelen, ik moet te ver draaien op lage snelheden (iets te zwaar ook), het reageert net niet snel genoeg op hoge snelheden en het is veel te zwabberig
                                        Staat momenteel op 650° ofzo denk ik...

Comment

• Bon, nieuw "stadswagentje" gekocht
                                          De keuze ging tussen:

-Audi TT
                                          -Alfa GT
                                          -Elise
                                          -Exige
                                          -Caterham
                                          -SLK55
                                          -Audi S4
                                          -Audi RS4

Niet allemaal gelijk qua prestaties en klasse, maar toch veel verrassende verschillen onderling zo blijkt!

First stop: Alfa dealer!
                                          De GT heeft voorwielaandrijving wat me normaal gezien niet zo zou aanspreken, ook zijn looks spreken me totaal niet aan, maar 'ie valt knap te maken. De 3.2 V6 zou een pareltje moeten zijn, tijd om erachter te komen!
                                          De auto staat klaar voor me, de bevallige dame van Alfa Romeo zit langs me en we rijden rustig de oprit af. Even rondkijken in de auto... mja, niet echt mijn ding qua interieur, maar 't valt best mee.
                                          Rustig wegrijden in eerste, en vroeg opschakelen naar 2de. Hmm, mooi geluid
                                          Beetje rustig verdercruisen en aan de lichten eens alles geven. 1ste, plankgas vertrekken en doorscheuren maar
                                          Ow damn
                                          Ik had verwacht dat 'ie ter plekke ging blijven staan met zijn FWD, maar nee hoor, doorknallen doet 'ie, tot tegen de begrenzer aan 8000 toeren, hup naar 2de en weer doorsjezen! Wat een geluid, wat een gebrom, wat een gehuil richting 8000 toeren, ik wil niet schakelen, ik wil blijven doortrekken!!
                                          Maar in de volgende versnelling is het weer hetzelfde feest, gelukkig
                                          De cijfers doen het niet vermoeden, maar deze auto lijkt als een speer vooruit te gaan, ik weet niet of het komt door de beruchte alfa emoties (zelfs virtueel ) of door het geluid of weet ik veel, maar dit ding lijkt veel sneller te zijn dan 'ie werkelijk is!
                                          Ook qua wegligging verbaast 'ie me, een FWD en 'ie gaat zo snedig door de bochten en is niet van zijn koers af te wijken, zalig gewoon
                                          De 2 minuten durende testrit is reeds om helaas en ik geef de sleutels terug aan de alfa dealer. Dit is een serieuze kanshebber, de lat wordt al meteen hoog gelegd voor de concurrenten!

Op naar Audi, een blokje verder. Ik parkeer mijn bosgroene SLR mooi voor de deur en stap cool naar binnen
                                          Ik heb reeds een A3 3.2 DSG, dezelfde motor als in de TT dus, maar de TT moet het zonder DSG stellen. Qua kleurencombinaties is er niet veel soeps op de TT, een sprayshop kan hier wrs wel hulp bieden.
                                          Enfin, op naar de testrit.
                                          Ik start de V6 en hetzelfde geluid als in de A3 komt tot leven. Niet lelijk, maar ook niet zo mooi als in de GT. 1ste versnelling en wegrijden maar. Geen zin om rustig te cruisen, dit is een TT Sport ofzoiets, dus eens zien wat er zo sport aan is. Het interieur doet in ieder geval al veel moeite om sporty te zijn met veel alu en dingen en een anti rollbar achterin, ik vind het maar een lelijk interieur eigenlijk. Hopelijk rijdt 'ie dan beter dan mijn A3.
                                          Qua sensaties is er alvast niet veel te beleven, de pret stopt reeds bij 7000 toeren en 'ie lijkt ook niet zo vet goed vooruit te gaan. Einde verhaal hier, prestaties staan me niet aan. Handling dan? Wel, ik ga kort zijn, nee, dat trekt ook op niet veel, meer onderstuur dan zijn voorwielaangedreven Italiaanse concurrent en 'ie lijkt ook niet zo strak te sturen
                                          Testrit voorbij voor de TT en 'ie laat me syberisch koud.
                                          Op naar de S4 dan!
                                          4.2 V8, dat klinkt toch al beter, moet goed vooruit gaan, niet?
                                          Mooi interieur, leuke details en knappe tellerpartij, al een pak beter dan dat lelijk gedoe in de TT. Maar ook hier klinkt de V8 veel te gedempt, en dat zelfs in een cabrio. Windgeruis ontstaat ook redelijk snel, maar dat is uiteraard doodnormaal. Qua prestaties is 'ie al een stukje beter dan de TT, maar op alle andere gebied stelt 'ie me nog steeds teleur. Het ding zwabbert over de weg, voelt totaal niet strak aan en geeft 0.0 sensaties...
                                          Testrit vroegtijdig beëindigt, op naar de RS4. Dat zou zo geweldig moeten rijden!
                                          Nog meer PK, iets meer toeren en veel sportiever, dat zou de RS4 moeten zijn. Qua looks is hij zeker niet slecht, ook het interieur mag er wezen met dat knappe stuurtje! Maar ook hier weer hetzelfde verhaal, iets sneller als de S4, rijdt ook iets beter, maar nog steeds emotieloos en zonder fun, nee sorry Audi, jullie zien me voorlopig niet meer terug!

Volgende!
                                          British Car Dealership, of zo.
                                          De Elise heb ik altijd al een leuk autootje gevonden, vooral met zijn eenendertigmiljoen verschillende kleuren
                                          We stappen in en starten de motor
                                          Oei, wat een lawaai
                                          Damn, zelfs bij het rijden is dit ding echt wel luidruchtig... toch niet echt ideaal om er wat mee door de stad te cruisen en te sjezen...
                                          Maar wát een handling
                                          Dit ding is gewoon een kart
                                          'ie stuurt zelfs zo snedig dat ik meermaals de bochten veel te vroeg heb aangesneden waardoor ik in de bosjes belande
                                          Lekker ding, maar niets voor stadsgebruik.
                                          Ik vreesde dat de Exige daar niets aan zou veranderen en ik had uiteraard gelijk. De Exige is nog een heel pak beter en vooral sneller, maar even luidruchtig en nog veel snediger. Leuk voor op circuit uiteraard.
                                          De Caterham stond er ook, dus ook maar eens aan de tand voelen. Ondertussen liep ik langs de magistrale Esprit door die ik al meermaals heb testgereden en waarvan ik mezelf telkens heb beloofd van er eentje te halen, maar nu was nog niet het moment...
                                          De TVR's zijn té monsterlijk en ook niet wat ik momenteel zoek.
                                          Aha, de Caterham!
                                          Qua looks valt er niet veel op te zeggen, maar met 260PK in zo'n lichtgewicht ding...dat moet leuk zijn!
                                          Wegscheuren met dat ding!
                                          Prestatiegewijs is dit ding spectaculair gewoon, nog een tik sneller dan de Exige en de rode lijn komt pas bij 10.000 toeren, ongelofelijk zalig om zo snel door de versnelling heen te gaan ook! De handling is ook op gelijk vlak als de Elise en Exige, kortom, een ideale trackcar!
                                          Gelukkig is 'ie niet zo luidruchtig, maar dan nog spreekt 'ie me niet echt aan, helaas.

Laatste stop, Mercedes-Benz.
                                          Als vaste klant (CLK DTM, SLR, CLS 55, SL 65) werd ik meteen warm onthaald en boden ze me meteen een ritje aan in de SLK 55.
                                          Ellen, mijn normale verkoopster, zetelde zich vrolijk langs me en ik startte de V8 van de SLK. Auwtch, Eden toch... wat hebben jullie gedaan met het geluid van deze auto's!!! De SLR, de SLK en meerdere andere....wat een verneukt geluid!!!!
                                          Argh
                                          Enfin
                                          Al bij al valt het geluid nog "mee" als je er mee rijdt, maar het is toch niet zoals het hoort... Ook is er plots een turbo of compressor geblaas naarmate je hoger in toeren gaat..hallo?? dit ding is atmosferisch!!!
                                          Wat een domper op de feestvreugde
                                          De SLK rijdt overigens subliem en gaat als een speer vooruit, 'ie knalt door de versnellingen als een bezetene, de 7G tronic doet zijn werk snel en goed. Ik grijnsde eens naar Ellen en duwde het gaspedaal naar beneden, ze werd in haar stoel geworpen en de SLK schiet als een pijl uit een boog weg! Ook qua snelheidsgevoel doet deze SLK het een stukje beter dan zijn grote broer, de SL65. Ditto op gebied van handling, speels en toch precies. De pret lijkt wel nooit op te houden in acceleratie, ver boven de 200 merk je opeens dat er nog een 7de versnelling ter beschikking staat En toen opeens was de testrit al afgelopen
                                          Magistrale kar dus, alleen jammer van het geluid en het feit dat je het dak er niet kunt afdoen...
                                          Ook het prijskaartje is niet echt mals te noemen.

Na al deze testritten bleef er toch telkens 1 uitblinker achter in mijn gedachten...
                                          Ik stapte terug in mijn SLR en scheurde aan amper legale snelheden naar de Alfa dealer, stelde mijn GT samen en reed terug van de oprit af in een prachtig zwarte GT met 18" velgen en een beige interieur...

En maar scheuren door de stad, telkens opnieuw die hoge toeren opzoeken, heerlijk met het raampje af

Wat een spel
                                          Last edited by ; 26/07/2007, 15:41.

Comment

Working...
                                          X