Zalig verslagje Reynaerde, ik lag verschillende keren strijk lol
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten'k Ben blijkbaar de Golf R32 vergeten
Ook geen slechte kar, leuk geluidje, knappe tellerpartij en geen slecht rijgedrag, helemaal niet
Maar de vonk was er gewoonweg niet
Daarnet nog met de GT door een paar bergwegen gaan rijden...heerlijk
Comment
-
Reynaerde laat zich weer van zijn meest spirituele kant zien. Tof verslagske en ik kan uw bevindingen enkel maar bevestigen want ik heb naast de 8C ook de GT in mijn garage geparkeerd staan. De offlinemodus heb ik bijna voltooid maar om online te spelen ondervind ik problemen. Het lukt wel en ik zie verschillende onlinemedespelers maar steeds wordt slechts één daarvan 'deftig' weergegeven (telkens een andere voor iedere nieuwe sessie). De andere onlinespelers vertonen op mijn scherm steeds het connectieprobleemicoon (wat een woord ) en schuiven bijgevolg schokkerig en half doorzichtig door mijn beeld. En het ligt aan mij want ik heb sommige al aangesproken en blijkbaar ben ik de enige met een dergelijk probleem. Wat kan het probleem zijn?
Comment
-
de TT is toch enkel verkrijgbaar met 1.8T ?
besides, zal morgen es kijken voor de instellingen van mijn logitech momo stuurtje...
zit momenteel achter de laptop, pc staat afgesloten wegens aankomende verhuis
maar voor reynaerde z'n plezier willek alles wel nog es effe aansluiten
i'll get back to you... morgen
edith zegt ook nog dat dit Black-Ang3l is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenAls ik het zo hoor is het dringent tijd dat ik hem eens ga testen?
In vergelijking met andere, zelfs snellere, auto's biedt hij zoveel meer sensaties en gevoel, echt ongelofelijk!
Idem dito voor de Zonda trouwens, dat ding geeft nét iets extra's wat andere karren met evenveel PK niet hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk BerichtenReynaerde laat zich weer van zijn meest spirituele kant zien. Tof verslagske en ik kan uw bevindingen enkel maar bevestigen want ik heb naast de 8C ook de GT in mijn garage geparkeerd staan. De offlinemodus heb ik bijna voltooid maar om online te spelen ondervind ik problemen. Het lukt wel en ik zie verschillende onlinemedespelers maar steeds wordt slechts één daarvan 'deftig' weergegeven (telkens een andere voor iedere nieuwe sessie). De andere onlinespelers vertonen op mijn scherm steeds het connectieprobleemicoon (wat een woord ) en schuiven bijgevolg schokkerig en half doorzichtig door mijn beeld. En het ligt aan mij want ik heb sommige al aangesproken en blijkbaar ben ik de enige met een dergelijk probleem. Wat kan het probleem zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nostradamus Bekijk Berichtende TT is toch enkel verkrijgbaar met 1.8T ?
besides, zal morgen es kijken voor de instellingen van mijn logitech momo stuurtje...
zit momenteel achter de laptop, pc staat afgesloten wegens aankomende verhuis
maar voor reynaerde z'n plezier willek alles wel nog es effe aansluiten
i'll get back to you... morgen
edith zegt ook nog dat dit Black-Ang3l is
Stuur staat momenteel op een 350° graden geloof ik, stuurt perfect
En in de TT ligt toch de 3.2?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHoeft niet meer, heb ondertussen zowat de ideale settings gevonden
Stuur staat momenteel op een 350° graden geloof ik, stuurt perfect
En in de TT ligt toch de 3.2?
is trouwens een supersport versie, die is aan't einde van de vorige TT z'n carriere uitgekomen.. met zo'n 225PK, als ik mij niet vergis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nostradamus Bekijk Berichtenserverside lag, waarschijnlijk... en mensen die zeggen dat ze er geen last van hebben zijn gewoon dikken bullshit aan't verkondigen, maar soit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk BerichtenOk, daar hebben we dan de oorzaak. En is daar ook een oplossing voor want zo goed ben ik niet thuis in die dingen? Alvast bedankt!
Comment
-
Cva, merci voor de raad! Kga dat eens uitproberen. En intussen nog een paar foto's:
Comment
-
Nog 3 shots:
Comment
-
Mijn duurste wagen, is een VW W12, doch ik heb de indruk dat ik voor mijn geld betere wagens had kunnen kopen, zoals de Spyker. Iemand nog suggesties?
Momenteel ben ik blut, want ik heb al mijn geld gestoken in een huisje met plaats voor 8 wagens, een buitenzwembad, en aan het strand gelegen. Ook al vraag ik me nog steeds af wat ik nu eigenlijk ben met al die luxe buiten de grote garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtentof verslagje reynaerde, en effectief, die GT is best leuk. het was mijn eerste auto en vooral met de stage III tuning gaat hij lekker vooruit
Maar op PS2 is het jammer genoeg allemaal zo simpel2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment