Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zalig verslagje Reynaerde, ik lag verschillende keren strijk lol

Comment

• 'k Ben blijkbaar de Golf R32 vergeten
      Ook geen slechte kar, leuk geluidje, knappe tellerpartij en geen slecht rijgedrag, helemaal niet

Maar de vonk was er gewoonweg niet

Daarnet nog met de GT door een paar bergwegen gaan rijden...heerlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        'k Ben blijkbaar de Golf R32 vergeten
        Ook geen slechte kar, leuk geluidje, knappe tellerpartij en geen slecht rijgedrag, helemaal niet

Maar de vonk was er gewoonweg niet

Daarnet nog met de GT door een paar bergwegen gaan rijden...heerlijk
        Als ik het zo hoor is het dringent tijd dat ik hem eens ga testen?

Comment

• Reynaerde laat zich weer van zijn meest spirituele kant zien. Tof verslagske en ik kan uw bevindingen enkel maar bevestigen want ik heb naast de 8C ook de GT in mijn garage geparkeerd staan. De offlinemodus heb ik bijna voltooid maar om online te spelen ondervind ik problemen. Het lukt wel en ik zie verschillende onlinemedespelers maar steeds wordt slechts één daarvan 'deftig' weergegeven (telkens een andere voor iedere nieuwe sessie). De andere onlinespelers vertonen op mijn scherm steeds het connectieprobleemicoon (wat een woord ) en schuiven bijgevolg schokkerig en half doorzichtig door mijn beeld. En het ligt aan mij want ik heb sommige al aangesproken en blijkbaar ben ik de enige met een dergelijk probleem. Wat kan het probleem zijn?

Comment

• de TT is toch enkel verkrijgbaar met 1.8T ?
            besides, zal morgen es kijken voor de instellingen van mijn logitech momo stuurtje...
            zit momenteel achter de laptop, pc staat afgesloten wegens aankomende verhuis
            maar voor reynaerde z'n plezier willek alles wel nog es effe aansluiten
            i'll get back to you... morgen

edith zegt ook nog dat dit Black-Ang3l is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
              Als ik het zo hoor is het dringent tijd dat ik hem eens ga testen?
              Ja!
              In vergelijking met andere, zelfs snellere, auto's biedt hij zoveel meer sensaties en gevoel, echt ongelofelijk!

Idem dito voor de Zonda trouwens, dat ding geeft nét iets extra's wat andere karren met evenveel PK niet hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
                Reynaerde laat zich weer van zijn meest spirituele kant zien. Tof verslagske en ik kan uw bevindingen enkel maar bevestigen want ik heb naast de 8C ook de GT in mijn garage geparkeerd staan. De offlinemodus heb ik bijna voltooid maar om online te spelen ondervind ik problemen. Het lukt wel en ik zie verschillende onlinemedespelers maar steeds wordt slechts één daarvan 'deftig' weergegeven (telkens een andere voor iedere nieuwe sessie). De andere onlinespelers vertonen op mijn scherm steeds het connectieprobleemicoon (wat een woord ) en schuiven bijgevolg schokkerig en half doorzichtig door mijn beeld. En het ligt aan mij want ik heb sommige al aangesproken en blijkbaar ben ik de enige met een dergelijk probleem. Wat kan het probleem zijn?
                serverside lag, waarschijnlijk... en mensen die zeggen dat ze er geen last van hebben zijn gewoon dikken bullshit aan't verkondigen, maar soit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nostradamus Bekijk Berichten
                  de TT is toch enkel verkrijgbaar met 1.8T ?
                  besides, zal morgen es kijken voor de instellingen van mijn logitech momo stuurtje...
                  zit momenteel achter de laptop, pc staat afgesloten wegens aankomende verhuis
                  maar voor reynaerde z'n plezier willek alles wel nog es effe aansluiten
                  i'll get back to you... morgen

edith zegt ook nog dat dit Black-Ang3l is
                  Hoeft niet meer, heb ondertussen zowat de ideale settings gevonden
                  Stuur staat momenteel op een 350° graden geloof ik, stuurt perfect

En in de TT ligt toch de 3.2?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    Hoeft niet meer, heb ondertussen zowat de ideale settings gevonden
                    Stuur staat momenteel op een 350° graden geloof ik, stuurt perfect

En in de TT ligt toch de 3.2?
                    neup, check maar bij de informatie van die kar, da's een 1.8T
                    is trouwens een supersport versie, die is aan't einde van de vorige TT z'n carriere uitgekomen.. met zo'n 225PK, als ik mij niet vergis

Comment

• Geen wonder dat het zo'n kutbak is dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nostradamus Bekijk Berichten
                        serverside lag, waarschijnlijk... en mensen die zeggen dat ze er geen last van hebben zijn gewoon dikken bullshit aan't verkondigen, maar soit
                        Ok, daar hebben we dan de oorzaak. En is daar ook een oplossing voor want zo goed ben ik niet thuis in die dingen? Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
                          Ok, daar hebben we dan de oorzaak. En is daar ook een oplossing voor want zo goed ben ik niet thuis in die dingen? Alvast bedankt!
                          'k vrees er ergens een beetje voor.. 'k heb hetzelfde probleem als u.. maar naarmate ik langer 'online' ben, gaat het meestal wel beter

Comment

• Cva, merci voor de raad! Kga dat eens uitproberen. En intussen nog een paar foto's:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nog 3 shots:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Mijn duurste wagen, is een VW W12, doch ik heb de indruk dat ik voor mijn geld betere wagens had kunnen kopen, zoals de Spyker. Iemand nog suggesties?
                                Momenteel ben ik blut, want ik heb al mijn geld gestoken in een huisje met plaats voor 8 wagens, een buitenzwembad, en aan het strand gelegen. Ook al vraag ik me nog steeds af wat ik nu eigenlijk ben met al die luxe buiten de grote garage.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik weet niet meer wat nog te kopen, heb 40 huizen, garages vol Enzo's in alle kleuren van de regenboog, enzovoort

Comment

• Ik heb 1.7 miljard, gisteren al mijn auto's verkocht en nu ben ik nieuwe aan't kopen. Leuk

Comment

• tof verslagje reynaerde, en effectief, die GT is best leuk. het was mijn eerste auto en vooral met de stage III tuning gaat hij lekker vooruit
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik ben geen tjoener, 'ie gaat lekker zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                          tof verslagje reynaerde, en effectief, die GT is best leuk. het was mijn eerste auto en vooral met de stage III tuning gaat hij lekker vooruit
                                          idd!
                                          Maar op PS2 is het jammer genoeg allemaal zo simpel
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X