Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
De Zonda nog eens van stal gehaald, wat een machine toch
Dat geluid
In de bergen liggen spelen met een Caddy XRL-V ofzoiets, kon me redelijk goed bijhouden (behalve op de rechte stukken dan), dus ben ik hem eens gaan testrijden.
Geen slechte kar! Leuk geluid, gaat "deftig" vooruit, maar is meer een leuke cruiser dan een sportkar.
Zo wel nog eens de magistrale kustroute in het noordwesten ontdekt waar de caddy dealer ligt, wat een heerlijke baan om te cruisen én om te vlammen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenk'heb een probleemke.
Elke keer als ik een koers heb gereden en dan terug in de "free drive" modus wil rijden, reageert ie niet op gas geven
al de rest gaat nog wel...
toets werkt nochtans perfect buiten het spel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenIk weet niet meer wat nog te kopen, heb 40 huizen, garages vol Enzo's in alle kleuren van de regenboog, enzovoort
Op welk platform speel je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenGij se gek! Hoeveel uur heb je daarvoor gegamed?
Op welk platform speel je?
Comment
-
Bij Atari zou men aan het werken zijn aan een carpack...
Online duiken er geregeld defaultcars op met velgen van een F40, RUF, Lexus, Edonis,...
Bovendien zijn in de highscorelijsten al een F40 en Cadillac Cien gespot, geen photosho...
Meer hier: http://www.ataricommunity.com/forums...d.php?t=596977
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenWat een zalig spel is dit! Heb net 2 of 3 uurtjes gespeeld, beetje gezocht en rij op 't moment met 'n audi A3 en 'n Maserati gransport rond. (allebei wit, it's hawaii man!)
Addictive game.
Eens je de besturing gewoon bent, ben je idd wel goed weg. Ik speel de laatste weken niets anders meer op de PSP.
Even terloops meedelen dat de huidige PSP moeilijk te vinden is omdat er een nieuwe PSP aankomt. Die zou eind augustus uitkomen volgens een bediende van Game Mania. Ik heb info opgezocht en hij ziet er volledig hetzelfde uit als de huidige, maar de bulten achteraan vallen weg, waardoor hij een stuk dunner, en vooral lichter (van iets van een 280 gram naar ongeveer 190 gram). Verder zou hij ook uitgerust zijn met een TV-out. Zeer jammer, want hier was van in het begin al sprake over, dus dachten velen dat dat ook mogelijk zou zijn met de bestaande toestellen. Verder zouden ook de laadtijden van de games iets korter zijn door tijdelijk info op de slaan op de UMD zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenNiets van kerel, gij moet u voorbereiden op de powercup!
haha :p njah ebben ze automatieks ook in unlimited ? mee toppenbanden op ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jerino.g Bekijk Berichteney, amai lang geleden dak ier nog nekeer rondgelezen eb
zeg mo een vraagske, zou kik unlimited kunnen draaien op menne pc ?
keb nen acer mee
Ge Force 6600
256 mb geheugen
en 3.20ghz
schijfruimte ebbek genoeg... nog een 250gb over
njah khoor het wel zekers ?
grtz
Qua cpu en videokaart zal je 't in principe wel kunnen draaien, maar niet op full detail.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenQua geheugen zou ik toch dringend eens wat bijsteken.
Qua cpu en videokaart zal je 't in principe wel kunnen draaien, maar niet op full detail.
lol, 256 mb DOH 1gb bedoel ik :p kzat opt verkeerde te kijken :s
dus da zou wel lukken denkte ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jerino.g Bekijk Berichtenhaha :p njah ebben ze automatieks ook in unlimited ? mee toppenbanden op ?
Moet lukken normaal op jouw krel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenLeer schakelen loser
Moet lukken normaal op jouw krel
haha :p njah hormanns ebben nu namelijk geen vitessen :'(
ik heb het ondertussen gekocht en al gespeeld hopelijk komt volgende week de g25 binnen en dan kunnen we eens gaan rondtuffen mee de ferraries :p
juist ik kan maar geen connectie krijgen met het Inet op TDU mijn gamespy login klopt en verbind dan ook, maar na een tijdje zegt tem dat de server momenteel niet bereikbaar is
njah zucht
Comment
Comment