Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten

Laatste stop, Mercedes-Benz.
    Als vaste klant (CLK DTM, SLR, CLS 55, SL 65) werd ik meteen warm onthaald en boden ze me meteen een ritje aan in de SLK 55.
    leuk verslag reynaerde

Comment

• ik heb tdu ook op ps2 en het ligt al maanden in de kast, kheb het amper gespeelt.

Comment

• De Zonda nog eens van stal gehaald, wat een machine toch
        Dat geluid
        In de bergen liggen spelen met een Caddy XRL-V ofzoiets, kon me redelijk goed bijhouden (behalve op de rechte stukken dan), dus ben ik hem eens gaan testrijden.
        Geen slechte kar! Leuk geluid, gaat "deftig" vooruit, maar is meer een leuke cruiser dan een sportkar.

Zo wel nog eens de magistrale kustroute in het noordwesten ontdekt waar de caddy dealer ligt, wat een heerlijke baan om te cruisen én om te vlammen

Comment

• k'heb een probleemke.

Elke keer als ik een koers heb gereden en dan terug in de "free drive" modus wil rijden, reageert ie niet op gas geven
          al de rest gaat nog wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
            k'heb een probleemke.

Elke keer als ik een koers heb gereden en dan terug in de "free drive" modus wil rijden, reageert ie niet op gas geven
            al de rest gaat nog wel...
            net het spel opnieuw gestart, en wil er nog niet op reageren
            toets werkt nochtans perfect buiten het spel

Comment

• De ps2 versie van dat spel suckt toch wel enorm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                Ik weet niet meer wat nog te kopen, heb 40 huizen, garages vol Enzo's in alle kleuren van de regenboog, enzovoort
                Gij se gek! Hoeveel uur heb je daarvoor gegamed?
                Op welk platform speel je?
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• TDU staat hier straks ook op mijn pc. Misschien dat een van de freaks z'n msn eens via pm zou kunnen sturen zodat ik indien nodig mijn vragen kan afvuren? Benny? Gij hebt precies toch niks anders te doen.

Comment

• Ik moet mijn nieuwe SE nog inrijden in de bergen
                    Maar voeg me maar toe ja

<-----------

Comment

• Wat een zalig spel is dit! Heb net 2 of 3 uurtjes gespeeld, beetje gezocht en rij op 't moment met 'n audi A3 en 'n Maserati gransport rond. (allebei wit, it's hawaii man!)

Addictive game.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                        Gij se gek! Hoeveel uur heb je daarvoor gegamed?
                        Op welk platform speel je?
                        Ik speel op de PC, en qua speeluren valt dat nog goed mee, heb alleen ooit eens die $75.000 race gedaan tot ik genoeg geld had om de market af te schuimen naar koopjes, die ik dan voor grof geld verkocht

Comment

• Bij Atari zou men aan het werken zijn aan een carpack...
                          Online duiken er geregeld defaultcars op met velgen van een F40, RUF, Lexus, Edonis,...
                          Bovendien zijn in de highscorelijsten al een F40 en Cadillac Cien gespot, geen photosho...
                          Meer hier: http://www.ataricommunity.com/forums...d.php?t=596977

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                            Wat een zalig spel is dit! Heb net 2 of 3 uurtjes gespeeld, beetje gezocht en rij op 't moment met 'n audi A3 en 'n Maserati gransport rond. (allebei wit, it's hawaii man!)

Addictive game.

Eens je de besturing gewoon bent, ben je idd wel goed weg. Ik speel de laatste weken niets anders meer op de PSP.

Even terloops meedelen dat de huidige PSP moeilijk te vinden is omdat er een nieuwe PSP aankomt. Die zou eind augustus uitkomen volgens een bediende van Game Mania. Ik heb info opgezocht en hij ziet er volledig hetzelfde uit als de huidige, maar de bulten achteraan vallen weg, waardoor hij een stuk dunner, en vooral lichter (van iets van een 280 gram naar ongeveer 190 gram). Verder zou hij ook uitgerust zijn met een TV-out. Zeer jammer, want hier was van in het begin al sprake over, dus dachten velen dat dat ook mogelijk zou zijn met de bestaande toestellen. Verder zouden ook de laadtijden van de games iets korter zijn door tijdelijk info op de slaan op de UMD zelf.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• ey, amai lang geleden dak ier nog nekeer rondgelezen eb
                              zeg mo een vraagske, zou kik unlimited kunnen draaien op menne pc ?

keb nen acer mee

Ge Force 6600
                              256 mb geheugen
                              en 3.20ghz

schijfruimte ebbek genoeg... nog een 250gb over

njah khoor het wel zekers ?

grtz

Comment

• Niets van kerel, gij moet u voorbereiden op de powercup!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                                  Niets van kerel, gij moet u voorbereiden op de powercup!

haha :p njah ebben ze automatieks ook in unlimited ? mee toppenbanden op ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jerino.g Bekijk Berichten
                                    ey, amai lang geleden dak ier nog nekeer rondgelezen eb
                                    zeg mo een vraagske, zou kik unlimited kunnen draaien op menne pc ?

keb nen acer mee

Ge Force 6600
                                    256 mb geheugen
                                    en 3.20ghz

schijfruimte ebbek genoeg... nog een 250gb over

njah khoor het wel zekers ?

grtz
                                    Qua geheugen zou ik toch dringend eens wat bijsteken.

Qua cpu en videokaart zal je 't in principe wel kunnen draaien, maar niet op full detail.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                      Qua geheugen zou ik toch dringend eens wat bijsteken.

Qua cpu en videokaart zal je 't in principe wel kunnen draaien, maar niet op full detail.

lol, 256 mb DOH 1gb bedoel ik :p kzat opt verkeerde te kijken :s

dus da zou wel lukken denkte ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jerino.g Bekijk Berichten
                                        haha :p njah ebben ze automatieks ook in unlimited ? mee toppenbanden op ?
                                        Leer schakelen loser
                                        Moet lukken normaal op jouw krel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Leer schakelen loser
                                          Moet lukken normaal op jouw krel

haha :p njah hormanns ebben nu namelijk geen vitessen :'(

ik heb het ondertussen gekocht en al gespeeld hopelijk komt volgende week de g25 binnen en dan kunnen we eens gaan rondtuffen mee de ferraries :p

juist ik kan maar geen connectie krijgen met het Inet op TDU mijn gamespy login klopt en verbind dan ook, maar na een tijdje zegt tem dat de server momenteel niet bereikbaar is

njah zucht

Comment

Working...
                                          X