Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Seems like a (windows) firewall problem..
    Last edited by ; 06/08/2007, 11:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
      Seams like a (windows) firewall problem..
      een seam is een zoom, to seem is wat je zoekt

Comment

• Iemand enig idee of er een aparte online wereld is voor PSP, X-BOX, PC, ... of is dat allemaal in één en dezelfde wereld dat iedereen kan connecteren?

'k Heb 't spelletje op mijn PSP en 'k vind het vrij verslavend, hoewel de besturing natuurlijk niet alles is met zo'n joystickdingske. Maar 't is wel verslavende fun . De grootte van dat eiland is zo overweldigend.

Comment

• Sorry Lexus, uw pb te laat gelezen...

Anyhow, ik heb zonet mijn eerste online challenge achter de rug. Ik met m'n Lamborghini Gallardo Cabrio VS een Nissan Skyline. 'k Dacht die lekker te kunnen losrijden, maar hij reed mij los verdorie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
            Iemand enig idee of er een aparte online wereld is voor PSP, X-BOX, PC, ... of is dat allemaal in één en dezelfde wereld dat iedereen kan connecteren?

'k Heb 't spelletje op mijn PSP en 'k vind het vrij verslavend, hoewel de besturing natuurlijk niet alles is met zo'n joystickdingske. Maar 't is wel verslavende fun . De grootte van dat eiland is zo overweldigend.

Wss zijn er aparte werelden voor de verschillende platforms. Ik had het er ook al eens over gehad met een maat van me die er iets meer van kent.
            Het spel is niet 100 % gelijk voor alle platforms, vandaar (instellingen).
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Is er eigenlijk een manier om het spel terug te "ontpatchen" ?
              Het werkte eigenlijk perfect, maar voor de nieuwe auto's de patch geïnstalleerd en sindsdien is het geluid compleet weg, niks helpt en die nieuwe auto's hebben ze niet goed doorontwikkeld, dus ik kan zonder.

Btw, mocht iemand nog eens zin in een raceke hebben...

Comment

• Oh wacht, blijkbaar stond het geluid gewoon uit.

Comment

• Oen!

Ik geraak verdorie nog altijd niet online met de PSP. Time-out terwijl hij een IP-adres aanvraagt ... Wat kan ik daar aan doen? Toch vreemd, want vroeger had ik totaal geen problemen, en ik heb niets gewijzigd.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Heb de smaak weer te pakken.
                    Was aan het rondcruisen met mijn Farboud GTS toen er opeens een zwarte Audi TT me begon te volgen. Bon, ik draai rechtsaf, hij ook. Ik begin daar wat toeren met de handrem uit te halen, hij ook. Enkele donuts (vergeef me als't niet de juiste schrijfwijze is ), hij ook...

Comment

• Iemand die het spel nog speelt op ps2 ?
                      Kben het zelf al beu gespeeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                        Kben het zelf al beu gespeeld
                        Ik ook. (PC)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                          Ik ook. (PC)
                          Tis eigenlijk gewoon doordat je niet zelf kan schakelen

Comment

Tis eigenlijk gewoon doordat je niet zelf kan schakelen
                            Ah.

Hopelijk in Test Drive Unlimited 2 wel hé (ps2-versie)!

Comment

Ah.

Hopelijk in Test Drive Unlimited 2 wel hé (ps2-versie)!
                              Kan dit bij PC-versie wel ?

Comment

Kan dit bij PC-versie wel ?
                                Zelf schakelen? Ja.

Comment

Zelf schakelen? Ja.
                                  Wrm ben jij het dan beu ?

Comment

Wrm ben jij het dan beu ?
                                    Ik speel liever race-games, o.a. GTR², Race - WTCC, rFractor...

Comment

• Offline is het idd goed voor 1 keer, op den duur komen al die fotomodellen en lifters je oren uit. En Tantalus...
                                      Online is het echt dikke fun.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                        Online is het echt dikke fun.
                                        Inderdaad!

Comment

Inderdaad!
                                          True.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X