Seems like a (windows) firewall problem..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk BerichtenSeams like a (windows) firewall problem..
Comment
-
Iemand enig idee of er een aparte online wereld is voor PSP, X-BOX, PC, ... of is dat allemaal in één en dezelfde wereld dat iedereen kan connecteren?
'k Heb 't spelletje op mijn PSP en 'k vind het vrij verslavend, hoewel de besturing natuurlijk niet alles is met zo'n joystickdingske. Maar 't is wel verslavende fun . De grootte van dat eiland is zo overweldigend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk BerichtenIemand enig idee of er een aparte online wereld is voor PSP, X-BOX, PC, ... of is dat allemaal in één en dezelfde wereld dat iedereen kan connecteren?
'k Heb 't spelletje op mijn PSP en 'k vind het vrij verslavend, hoewel de besturing natuurlijk niet alles is met zo'n joystickdingske. Maar 't is wel verslavende fun . De grootte van dat eiland is zo overweldigend.
Wss zijn er aparte werelden voor de verschillende platforms. Ik had het er ook al eens over gehad met een maat van me die er iets meer van kent.
Het spel is niet 100 % gelijk voor alle platforms, vandaar (instellingen).
Comment
-
Is er eigenlijk een manier om het spel terug te "ontpatchen" ?
Het werkte eigenlijk perfect, maar voor de nieuwe auto's de patch geïnstalleerd en sindsdien is het geluid compleet weg, niks helpt en die nieuwe auto's hebben ze niet goed doorontwikkeld, dus ik kan zonder.
Btw, mocht iemand nog eens zin in een raceke hebben...
Comment
-
Oen!
Ik geraak verdorie nog altijd niet online met de PSP. Time-out terwijl hij een IP-adres aanvraagt ... Wat kan ik daar aan doen? Toch vreemd, want vroeger had ik totaal geen problemen, en ik heb niets gewijzigd.
Comment
-
Heb de smaak weer te pakken.
Was aan het rondcruisen met mijn Farboud GTS toen er opeens een zwarte Audi TT me begon te volgen. Bon, ik draai rechtsaf, hij ook. Ik begin daar wat toeren met de handrem uit te halen, hij ook. Enkele donuts (vergeef me als't niet de juiste schrijfwijze is ), hij ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenKben het zelf al beu gespeeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenIk ook. (PC)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenTis eigenlijk gewoon doordat je niet zelf kan schakelen
Hopelijk in Test Drive Unlimited 2 wel hé (ps2-versie)!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenAh.
Hopelijk in Test Drive Unlimited 2 wel hé (ps2-versie)!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenKan dit bij PC-versie wel ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenZelf schakelen? Ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenWrm ben jij het dan beu ?
Comment
-
Comment
-
Comment