Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
    Inderdaad!
    Wat is uw nickname online ?

Comment

• Vandaag trouwens zo'n 1,5 uur zitten cruisen met 3 Russen en een Duitser.
      Ik in een Saleen Mustang cabrio, de Duitser in een Saleen Mustang coupé en de Russen elk in een Skyline.
      Voor elk rood licht en stopbord braafjes gestopt, netjes aan de snelheidsregels gehouden enz.

Comment

• Ow yeah, de eerste keer dat ik het probeerde en ik heb al direct de millionairs challenge gewonne, in 59min 41sec

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
          Ow yeah, de eerste keer dat ik het probeerde en ik heb al direct de millionairs challenge gewonne, in 59min 41sec
          Ik ken iemand die toen hij het de eerste keer probeerde er 60 minuten en 1 seconde heeft over gedaan.

Comment

• das ook redelijk k*t

het zou beter zijn als er een beetje marge op is..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
              Wat is uw nickname online ?
              Het is al zo lang geleden dat ik het gespeeld heb, dat ik het vergeten ben!

Comment

• Dit kan ook met TDU:

http://www.youtube.com/watch?v=pu1FP...de=user&search=

Comment

• Ik haat het spel

Omdat ik het niet meer kan spelen dankzij die idiote patch!
                  1982 BMW E28 528i
                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                    Ik haat het spel

Omdat ik het niet meer kan spelen dankzij die idiote patch!

Wat schort er dan aan ?
                    Een foutmelding bij het opstarten ?

Comment

Wat schort er dan aan ?
                      Een foutmelding bij het opstarten ?
                      Toen ik het spel opstarte nadat de patch was vrijgegeven zei het spel zelf dat die er was en die gedownload moest worden eer je kon verder spelen. Zo gezegd, zo gedaan, patch gedownload. Spel weer opgestart en weer diezelfde opmerking. Nog maar eens downloaden dan, en bij die download krijg ik te lezen: Uw versie is al geupdated. Dus 't spreekt elkaar allemaal tegen en zo kan ik niet spelen he.
                      1982 BMW E28 528i
                      2013 BMW F31 318d

Comment

Toen ik het spel opstarte nadat de patch was vrijgegeven zei het spel zelf dat die er was en die gedownload moest worden eer je kon verder spelen. Zo gezegd, zo gedaan, patch gedownload. Spel weer opgestart en weer diezelfde opmerking. Nog maar eens downloaden dan, en bij die download krijg ik te lezen: Uw versie is al geupdated. Dus 't spreekt elkaar allemaal tegen en zo kan ik niet spelen he.
                        Anders het spel verwijderen en opnieuw installeren ?

Comment

Anders het spel verwijderen en opnieuw installeren ?
                          Ben ik dan niet mijn spel kwijt, of is dat opgeslagen op die online account? Want om van nul af aan opnieuw te moeten beginnen
                          1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

Comment

Ben ik dan niet mijn spel kwijt, of is dat opgeslagen op die online account? Want om van nul af aan opnieuw te moeten beginnen
                            Backup uw savegame, dan zou je geen problemen moeten hebben denk ik.

Comment

• F*ck! Ik heb per ongeluk al mijn gegevens gewist. Damn, al mijn karren en huizen kwijt ...
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                F*ck! Ik heb per ongeluk al mijn gegevens gewist. Damn, al mijn karren en huizen kwijt ...
                                Ik heb gevonden dat je ergens een 100 % savegame kan downloaden, maar waar? Liefst van al zou ik ongeveer 50 % downloaden, maar of dat kan? Het steekt behoorlijk tegen om al die kleine racejes opnieuw te moeten spelen.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                  Ik heb gevonden dat je ergens een 100 % savegame kan downloaden, maar waar? Liefst van al zou ik ongeveer 50 % downloaden, maar of dat kan? Het steekt behoorlijk tegen om al die kleine racejes opnieuw te moeten spelen.
                                  klik!

(wel 100%)

Comment

• Ik haat Tantalus. Echt.
                                    Ben gestrand op 7 minuten 33, 3 seconden tekort verdomme.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                      klik!

(wel 100%)
                                      Maar als je dit gebruikt, werd je account dan niet gebanned bij TDU ? Of werd dat enkel gedaan bij diegene die cheats gebruikten?

Comment

• Tantalus ! Eindelijk er door !
                                        Feestje !

Comment

• wilt er soms iemand nog wat online spelen ? want al die hongaren hangen me de keel uit :s

grtz

Comment

Working...
                                          X