Oorspronkelijk geplaatst door jerino.g
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jerino.g Bekijk Berichtenjerinooo plaats uhm VW garage ? is gemakkelijk is er maar een van zekers ?
Ik ben Orecaracing, 'k zal daar in de buurt wat rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jerino.g Bekijk Berichtenhehe, was wel tof gisteren. Mijn lambo kon niet nie mee met oreca zijn W12 en kgeraak maar nie voorbij het expert niveau lol
njah vrijdag zullen mijn audi en alfa wel verkocht voor 9.999.999
als er iemand zin heeft om wa rond te rijden ?
Stomme selectieve autobuy.
Vandaag zal'k waarschijnlijk niet meer online komen.
Eens vlug zien of mijn auto's verkocht zijn, maar niet om wat rond te rijden.
Morgen waarschijnlijk wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenMis het
Zal er morgen eens voor kijken, nu wat slapen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenIk denk dat ik op het forum van Atari iemand heb gezien met hetzelfde probleem als gij, valt echt op te lossen hoor.
Zal er morgen eens voor kijken, nu wat slapen...1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Cedrick, dit zou het moeten zijn: http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=66927
Antwoord staat in de tweede post, maar mocht dat niet helpen staan er in de laatste 2 posts ook andere mogelijkheden.
Zou het kunnen dat je gewoon de snelkoppeling van het bureaublad gebruikt (die verwijst naar de oude, 1.45 versie) ipv de nieuwe die in de map van TDU staat, maar waarvan je nog geen snelkoppeling hebt ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIn welke map moet je dit plaatsen?
Extract to the PSP/SAVEDATA portion of your memory card. Always make a backup before overwriting files.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenGeen idee, ik heb geen PSP.
?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
Damn. Ik weet nog niet of ik dit ga nemen. Ik vond het eigenlijk wel leuk om zelf alles bij elkaar te verdienen. Ondertussen is de frustratie al grotendeels weg, maar ik blijf het wel jammer vinden dat ik al die progressie kwijt ben.
100 % is in feite ook direct veel.
Ach, ik zie nog wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenSpeelt iemand hier in Hardcore mode ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jerino.g Bekijk Berichtenzeg is er een optie da ge moet instellen voor die autobuy van de auto's ? want mijn 2auto's staan nu al meer of een week te koop maar ze zijn nog niet verkocht kzou zo graag een enzo kopen
ik hoor het wel
grtz
Ik zit nu ook al twee weken met 23 Saturns die de deur niet uitgaan, alhoewel, ik heb er twee verkocht op twee afzonderlijke dagen, dusja...
Gewoon geduld oefenen, de ene keer gaat het rapper dan de andere.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenNee hoor, niets voor in te stellen.
Ik zit nu ook al twee weken met 23 Saturns die de deur niet uitgaan, alhoewel, ik heb er twee verkocht op twee afzonderlijke dagen, dusja...
Gewoon geduld oefenen, de ene keer gaat het rapper dan de andere.
Autohandelaarke aan het spelen?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten23 Saturns?
Autohandelaarke aan het spelen?
Ik heb zoveel geld dat ik niet weet wat er mee te doen.
Heb al een stuk of 10 Enzo's, ben alle huizen aan het opkopen, ...
Comment
Comment