Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
Al werkte het spel, 'k heb 0$
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenWerkt het nog altijd niet met die tip van vorige pagina ?
Snelkoppeling is het alleszinds niet1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KnackyBall Bekijk BerichtenZeg vraagske, als ge een auto verkoopt, moet uw spel altijd open blijven of niet? (wellicht stomme vraag maja...voor zeker te zijn :p )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenIn welke map is je TDU-savegame opgeslagen? Welke bestand?
Bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenIn "Mijn Documenten" zou er een map moeten zijn van TDU, en daarin zit de map Savegame en daarin zit dan weer "Playersave, maar wel document het precies is...Geen idee, denk dat ze alletwee even belangrijk zijn."
Ik heb enkel de mappen: Data DFE, Euro en Extras.
Of is het de hele map Data DFE die ik moet kopiëren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenIk vind geen mappen met die naam
Ik heb enkel de mappen: Data DFE, Euro en Extras.
Of is het de hele map Data DFE die ik moet kopiëren?
't Heeft niks te maken met de mappen die je hierboven opnoemt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenMmm, er zou ergens een map moeten rondslingeren van TDU met al je persoonlijke savegames en foto's erin, probeer die te vinden.
't Heeft niks te maken met de mappen die je hierboven opnoemt.
Ik was aan het zoeken in de TDU-map bij Program Files, maar de savegames stonden in TDU-map bij Mijn documenten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenGevonden! Bedankt!
Ik was aan het zoeken in de TDU-map bij Program Files, maar de savegames stonden in TDU-map bij Mijn documenten
Comment
-
Ik heb het liggen voor PSP. Sinds ik echter een XBOX 360 kocht, is het toch al lang geleden dat ik het nog speelde.
Ik heb trouwens eens per ongeluk mijn hele geschiedenis in dat spel gewist. Dat was toch echt wel balen.
Comment
-
Ik ben het de laatste dagen ook weer aan't spelen, enkele soundmods gedownload waardoor de V8's in de RS4, CLK en SLR een héél pak beter klinken. De RS4 is nu een genot om mee te rijden.
Ook de Skyline, 350Z en SL65 hebben een soundmodje
Overigens heb ik ook een gele F430 toegevoegd aan mijn collectie, km stand : 5 km
De RS4 heb ik gelijktijdig gekocht, km stand: 250 km
Dus: RS4 > F430
Nu eens gaan zien voor een McLaren F1
Comment
-
De McLaren F1 is mijn favoriet, over de hele lijn bekeken de beste wagen vind ik: beste topsnelheid (allez, er zijn een paar snellere wagens, maar hij moet er niet veel voor onderdoen), beste handeling, kan je gewoon mee cruisen, traag door stad of hard over lange wegen mee gaan,...
En als je online een paar mensen hebt waarmee je op regelmatige basis kan afspreken...
Comment
-
Drift0n
Car Vs Plane:
Comment
-
Vervolg
1-0
Comment
Comment