Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw M3 E36 1:18?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw M3 E36 1:18?

Hallo

Weet er iemand of er een schaalmodel zou bestaan op 1:18 van een BMW M3 E36 (sedan, coupé of cabriolet) in Estorilblauw? Fabrikant doe er niet toe ...

DeLorean
    The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Ja. UT models heeft ze. Zijn vrij schaars en wordt grof geld voor gevraagd. Afwerking is maar zo-zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Ja. UT models heeft ze. Zijn vrij schaars en wordt grof geld voor gevraagd. Afwerking is maar zo-zo.
      UT Models bestaat toch niet meer?
      The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Zou kunnen. Ebay.de e.d. afschuimen he.

Ze zijn lastig te vinden en hebben hun prijs, that's all I know.

Comment

Hebben ze die ook in Estoril ?

Wist ik niet, heb zelf een paarsachtige cabrio staan

Comment

Oh, daar heb ik over heen gelezen.

Zou zo niet durven zeggen welke kleuren ze hebben!

Comment

Ik heb er. De gewone modellen gaan nog van prijs, de plainbody E36 GT3 gaat wel veel geld (heb zo'n zwarte). Heb ook een estoril coupé met wit/grijs interieur, een ... euhm ... witte E36 M3 berline (neen, niet de 318is) met [dunno] interieur, en de paarse cabrio met [dunno] interieur.

Ik moet nog een E36 M3 cabrio op 1:18, en dan de E90 M3 berline, en m'n verzameling is compleet.

Comment

Die berline, is dat de polizei uitvoering of is die er ook als plain body?

Comment

de 1/18 m3 e36 is beschikbaar in cabrio en coupe
                  van ut models in de kleuren donkerpaars, geel en blauw
                  de blauwe zijn de duurste ,de gele het goedkoopst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door m3_e92 Bekijk Berichten
                    Zouden deze nog ergens te krijgen zijn in Vlaanderen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Die berline, is dat de polizei uitvoering of is die er ook als plain body?
                      Plain body. Wit.

Comment

Ook als berline. Polizei-uitvoering, witte plainbody, zwarte plainbody en estorilblauw (minstens, misschien ook nog andere kleuren). De kleuren die je opsomt zijn ook niet de enige die er zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Ook als berline. Polizei-uitvoering, witte plainbody, zwarte plainbody en estorilblauw (minstens, misschien ook nog andere kleuren). De kleuren die je opsomt zijn ook niet de enige die er zijn...
                          de polizei is idd ook nog een m3, de berline bestaat niet (je mag me altijd het tegendeel bewijzen met een foto) en dan heb je nog de m3 gtr(zwart, rood, wit)

de gewone m3 e36 bestaat enkel in paars,blauw en geel(100%zeker)

Comment

Wat de M3 berline betreft heb je alvast geen gelijk, en dus van de kleuren ook niet. Wat de M3 GTR betreft heb je wel gelijk, ik heb de zwarte.
                            Last edited by ; 23/09/2010, 19:09.

Comment

Als er iemand intresse heeft, ik heb deze 1/18 van UT nog staan. Stond een hele tijd in mijn vitrine omdat ik zelf een dergelijke wagen had, maar uiteindelijk heeft het model plaats moeten maken voor mijn andere schaalmodellen. Steekt momenteel in de doos trouwens, voor een goed bod is ie van jou.

Dit is de donkerpaarse M3 Cabrio trouwens, bij mij staat ie toch maar in de doos op de kast ...
                              2015 Volvo V60 R-Design
                              Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Wat de M3 berline betreft heb je alvast geen gelijk, en dus van de kleuren ook niet. Wat de M3 GTR betreft heb je wel gelijk, ik heb de zwarte.
                                dan ben je de enige in de hele wereld die deze heeft, maar mij lijkt dit een omgebouwde 318is, de wielen vervangen kan iedereen, de spoiler kun je ook makkelijk verwijderen, wat staat er op de doos van dit model?als er op staat m3 berline dan heb je iets zeldzaams, anders is het een ombouw

Comment

dan ben je de enige in de hele wereld die deze heeft, maar mij lijkt dit een omgebouwde 318is, de wielen vervangen kan iedereen, de spoiler kun je ook makkelijk verwijderen, wat staat er op de doos van dit model?als er op staat m3 berline dan heb je iets zeldzaams, anders is het een ombouw
                                  Het bestaat, ik ken nog mensen met een M3 berline

Comment

Jezus.

"Ik ken het niet dus het bestaat niet."

Enfin. 't Zal dan wel een omgebouwde zijn.

(en nu snel m'n vitrinekast gaan verzekeren voor 25.000 EUR want ik ben de enige ter wereld die zo'n ding heeft, woehoew)

Hier, Thomas : http://en.wikipedia.org/wiki/UT_Models
                                    Last edited by ; 23/02/2009, 18:48.

Comment

Ik mis nog de E36 M3 GT, de E30 M3 cabrio, en nog wat specials (Winkelhock, Amerikaanse E36 CSL, ...). Helaas is dat op vandaag zoeken geblazen naar iemand die ze voor je wil (om)bouwen, en de prijs van zo'n custom heb ik er niet voor over.

Comment

Working...
                                      X